Hri kebangkitan Tuhan.
Pginya super sunday service dan Ps AB profetik. Dia bernubuat. Setiap negara. Apa yg dia katakan betul.
Yg terpenting dia memanggil setiap pemuji dan penyembh dtg ke hpn dan dia sna karunia2 Tuhan turun memberi kmi seperti dia nyatakan.
Diri ini. Kmi berlari2 pi d dpn d doakan. Sa mulai rasa balik itu aliran letrik. Bergetar seluruh bdn.. tgn sa tiba2 terangkat rasanya seperti tertarik ke atas dan mata rohani sa trbuka dan Sa nmpk d atas bulatan oval tu keemasan dan dlmnya ada sepasang sayap bukan lg tangan dan sa nmpk ada 1 lubang kcil melalui itu portal terus.. rasany sa di beri mkn manna. Betul2 d dlm mulut d lidah dan teda rasa manna itu. Sa mkn. Sa telan. Tiba2 lidah sa jg naik ke atas dgn suara yg sa tdk pernah dengar. Sangat lain. Smua bdn sa d atas.. apabila Ps AB dkt dgn sa. Sa tdk tau apa dia bt. Sa langsung jatuh. Mcm angin. Dan selepas itu sa bangun dan brsykr pd Tuhan.Dan merenung apa yg sedang berlaku. Hnya Tuhan dgn diri sa. Hri terakhir itu jg Tuhan tnya,"apa lg ko mau?", sa bilang," tiada Tuhan, smua sda cukup" sa brsykr dan berterima ksih kpdNya. Bertrima ksih pd Ps2 Tuhan yg sungguh baik dan tdk sia2 kmi naik kplterbg limpas lautan. Dan balik dgn pnuh urapan Tuhan tuk d pancarkn kpd orglain. Aleuia. Puji Tuhan.
Sa berserah pd Tuhan biar kehendak Tuhan trjdi. Amen.Tuhan membrkati anda.
Ruz ruth.0419