Další ráno se Nick vzbudil jako první. Teprve teď si pořádně uvědomoval co se vlastně stalo. Byl trochu na nervy, nevěděl co si má myslet. Byl na jednu stranu rád, ale na tu druhou si nebyl pořádně jistý. Najedl se, šel se umýt, pak se oblékl a napsal Judy vzkaz, že už šel do práce.
Když přišel na služebnu, zavolal si ho Bogo do kanceláře.
Bogo: ,,Takže Wilde, máme tu nový případ a cŕozhodl jsem se, že ho dám vám.."
Nick celou dobu koukal někam jinam než na Boga a pořádně nevnímal..
Bogo: ,,Wilde??.... WILDE?!!"
Nick: ,,A-ano šéfe? Pardon, omlouvám se, nejsem zrovna ve své kůži.. Co jste říkal?"
Bogo: ,,Copak? Náročná noc??"
Nick se na něj jen koukl.
Bogo: ,,Pardon, říkal jsem, že mám pro vás nový případ."
Nick: ,,Jo,.. to je super, díky."
Nick už vstával, ale Bogo ho zarazil.
Bogo: ,,Kam jdete?? Ještě nevíte co máte řešit a kam máte jít."
Nick: ,,Jo.. Jo tak mluvte.."
Bogo: ,,Nemám to přenechat někomu jinému??"
Nick: ,,Ne, to je v pohodě.. já to vezmu. O co jde a kam mám jít?"
Bogo mu to všechno vysvětlil a Nick odešel. Ve městě se objevili překupníci aut. Nick měl být v utajení a postupně je všechny zavřít. Samozřejmě po tom co bude mít dostatek důkazů.
Judy se vzbudila až kolem 10:00, protože dneska neměla jít do práce.
Všimla si, že pro ní Nick nachystal snídani a nechal jí vzkaz.
Chtěla Nickovi zavolat.
Judy: ,,Nicku?"
Nick: ,,Ehm.. Judy? Copak potřebuješ?"
Judy: ,,Chtěla jsem tě jen slyšet a poděkovat za připravenou snídani."
Nick: ,,Jojo.. nemáš zač."
Judy: ,,Nicku, je všechno v pohodě?" (z jeho hlasu poznala, že se něco děje)
Nick: ,,Co?? Jo je, jen mám nový případ."
Judy: ,,Jo? A jaký?"
Nick: ,,Budu v utajení u překupníků drahých aut a postupně je mám zavřít.."
Judy: ,,To zní docela zajímavě. Dávej hlavně pozor."
Nick: ,,Jo, neboj budu."
Judy: ,,Tak zatím ahoj Nicku. Miluju tě."
Nick: ,,Jo... já-já tebe taky... (řekl nejistě) už musím, ahoj."
Judy: ,,Jo.. Ahoj." (Nevěděla co si má myslet)
Byla moc ráda za to co se stalo, ale měla pocit že je Nick nějaký divný.Nick stál v autě na parkovišti a přemýšlel o tom co se stalo. V hlavě se mu vybavovalo všechno... Usmíval se, ale zároveň nevěděl jestli dělá dobře.
Volal mu Bogo: ,,Wilde?"
Nick: ,,Jo?"
Bogo: ,,Měl byste se oblíknout tak, abyste vypadal jak gangster, a aby neměli podezření."
Nick: ,,Nebojte, udělám pro to maximum."
Bogo: ,,Fajn, budu vám věřit. A postupně se hlašte.."
Nick: ,,Bez starostí, vím co mám dělat." (A položil mobil)Nick zašel do nejbližšího obchodu s oblečením. Vybral si džíny, bílé triko, černou koženou bundu a černé sluneční brýle.
Nick si nechal udělat fotky na falešnou občanku, a všechny doklady. Fotilo se na základně. Po chvíli tam přišla Judy, pro nějaké papíry. Nick akorát vycházel a střetli se s Judy.
Judy: ,,Páni Nicku! Tobě to ale sekne!!"
Nick: ,,Děkuju Judy."
Judy ho chtěla políbit, ale Nick se odtrhl. Judy byla překvapená
Judy: ,,Ni-Nicku?? Co se děje?"
Nick: ,,Noo... nikdo to o nás ještě neví a... neříkal bych jim to hned."
Judy: ,,Dobře, ale jak dlouho to chceš tajit?"
Nick: ,,Tak dlouho jak to bude nutné" (a při odchodu ji sáhnul na zadek)
Judy: ,,Ty jeden. Pojď ven Nicku"
Nick šel
Zašli za roh
Judy: ,,Nicku, slib mi že budeš opatrný"
Nick: ,,Neboj Judy, budu."
Judy: ,,Tady můžeme??"
Nick se rozhlédl: ,,Noo nikdo tu není"
Judy se na něj vrhla a začali se líbat.
Judy: ,,Miluju tě Nicku."
Nick se na ní podíval: ,,Já tebe taky Judy."
Judy: ,,Prosimtě, přijď hned jak budeš moct."
Nick: ,,Slibuju Judy"A Nick odešel. Judy se pochopitelně bála aby to neprasklo a něco mu neudělali.
ČTEŠ
Nové příběhy ze Zootropolis!
FanfictionAhoj, vítejte u mého nového výtvoru, ve kterém nepůjde jen o jednu věc. Bude se toho dít opravdu hodně a snad vás to zaujme. Nicka a Judy čekají velmi zajímávé životní okamžiky.