ČÁST 11.

223 9 2
                                    


,,No tak tati, vydrž bude to dobrý!."
,,Nicku.. strašně mě to všechno mrzí."
,,Neboj, zvládneš to a až bude čas tak mi to vysvětlíš."
,,Ale kdybych to nepřežil..."
,,NIC TAKOVÉHO JASNÝ?! Ty to přežiješ."
,,Postarej se o ně."
,,Jasně."

Akorát tam přijela Judy a kousek za ní záchranka

,,Nicku!"
,,Ahoj Judy, prosím postarejte se o tátu! Já si to vyřídím s těma hajzlama."
,,Ale Nicku!" chytla ho za ruku ,,Dávej na sebe prosím pozor."
,,Neboj se, dám."

Nick odběhl a Judy se záchranáři se začali starat o Jacka.

Jack měl zástavu, začali okamžitě resuscitovat. 
,,Proboha to ne... To nesmíte Nickovi udělat! Prosím vraťte se!" Modlila se Judy.

Nick mezitím doběhl tři členy gangu. 

Jeden z členů (Jason): ,,Jděte, já se o něj postarám.."
Ostatní utekli a Jason se začal přibližovat k Nickovi. Vytáhl nůž a šel blíž a blíž.
,,No tak pojď ty parchante.."

Jason se rozeběhl k Nickovi, a když už byl u něj, Nick ho chytil za ruku, ve které měl nůž, otočil se a nůž mu vrazil do zad. ,,Tak.. to bychom měli.. ty že se o mě postaráš jo?... pche.."

Běžel za dalšími. Viděl jak se jeden schoval do nějakého auta. Přišel tam a druhý z gangu ho vtáhl dovnitř. Chvíli se prali a Nick ho pak pěstí uspal. Najednou začal někdo střílet puškou na auto. Nick sklopil sedačku, aby se mohl krýt. Střílel po něm taky, ale byl celkem daleko. Nick si ale hodně věřil a tak se ani nesnažil dostat se blíž, nehledě na to, že by to bylo nebezpečné. 
Nick schytal jednu ránu do ramene: ,,SAKRA!! Ahhh.. ty šmejde jeden!"
Překulil se dozadu na zadní sedačky. Kryl se, ale ten maniak pořád střílel, Nick však dostal nápad. Nafingovat smrt a doufat, že vše půjde podle plánu. Když se odstřelovač trefil do sedačky, která byla před Nickem, tak plán začal. Nick vypadl zadními dveřmi hlavou napřed.
Střelba přestala. Přesně podle plánu. Poslední člen gangu šel směrem k Nickovi.

Záchranáři dál oživují Jacka Wilda.
,,Tak šuup, naskočte, nemůžete tu Nicka nechat.."

Došel k Nickovi a koukal na něj. Ujistil se že je po něm.. A když odcházel, Nick vstal, namířil na něj a střelil ho do zad.
,,A máte to vy šmejdi..... Táta!" Nick se hned rozeběhl za tátou.

Resuscitace pokračovala.

,,No tak, pane Wilde! Nesmíte to vzdát.."

Nick tam přiběhl a viděl jak vyndavají defibrilátor..

,,To ne! TATI!!" Rozeběhl se směrem k němu.

Přiběhla k němu Judy a chytla ho za ruku: ,,Nicku pojď ke mě to bude dobrý, zvládne to!"
Nick a Judy se objali, Nick začal brečet. Bál se, že to nepřežije.

Asi po pěti minutách resuscitace se povedlo Jacka oživit.
,,Dobrý! Máme ho! Okamžitě ho naložte a jedeme do nemocnice!"
,,Tati!! Díky bože!"
,,Vidíš Nicku, já ti to říkala."
,,Děkuju Judy. Děkuju že tu jsi." ,,Nemáš vůbec zač Nicku. Miluju tě. A nikdo a nic to nezmění."
,,Já tebe taky Judy." A políbili se. ,,Takžeee, případ vyřešen?" ,,No.. vypadá to tak Judy."


MOC SE OMLOUVÁM ŽE TAKOVOU DOBU NIC NEVYŠLO, VŮBEC NEBYL ČAS. SNAD SE VÁM ALE NOVÁ ČÁST LÍBÍ.


Nové příběhy ze Zootropolis!Kde žijí příběhy. Začni objevovat