Společně přišli k Judy domů.
Sedli si a Judy nalila víno.
Judy: ,,Tak jestli chceš, můžeme si tedy popovídat, jak jsme se dohodli.."
Nick: ,,Jo Judy.. klidně."
Judy: ,,Nechám tě mluvit a budu tě poslouchat. Jo??" (A usmála se)
Nick: ,,Dobře Judy.. No.. poznali jsme se před deseti lety.. Oba jsme tehdy sloužili u protidrogového oddělení. Měli jsme případ - bylo to ještě ve FoxTownu. Po vyřešení toho případu jsme si přiznali, že k sobě cítíme něco víc.. Zamilovali jsme se do sebe a asi dva roky potom jsem jí požádal o ruku.."
Judy: ,,Zní to hezky"
Nick: ,,Jo.. to zní... Při jednom případu jsme byli oba v utajení... Jednoho dne, asi měsíc před svatbou se mi změnil život. Erica šla do auta, ale... jen co nastartovala - auto vybuchlo.." (Nick měl slzy v očích)
Judy: ,,Ježiši Nicku to mě moc mrzí."
Nick: ,,Bylo to fakt hrozný." (Začínal trochu brečet)
Judy: ,,Počkej Nicku zajdu pro kapesníky."
Nick: ,,NE Judy, počkej prosím!" (A chytil jí za ruce) ,, Nenechávej mě tu teď samotného. Chci být jen s tebou."
Judy se na něj podívala a pohladila ho po hlavě: ,,Dobře Nicku, zůstanu"
Nick si opřel hlavu o hrudník Judy: ,,Děkuju mrkvičko.. jseš teď to jediný co mám"
Judy se trochu usmála, měla pocit že se do ní opravdu zamiloval.Nick: ,,Víš Judy, ty jsi po dlouhé době zas někdo kdo mi tak věří a má mě opravdu rád."
Judy: ,,Jo, mám tě ráda Nicku. Moc ráda."
Nick: ,,Já tě mám taky rád Judy."
Judy se trochu zarazila. Čekala, že jí řekne, že jí miluje. Trochu jí to zamrzelo, ale dělala, že nic.Nick: ,,Judy mohl bych u tebe dneska přespat?"
Judy: ,,Samozřejmě, že mohl Nicku, i kdyby si nechtěl tak tě v tomhle stavu samotného nenechám."
Nick: ,,Ty jseš tak hodná Judy."
Judy: ,,Nevidím důvod, abych nebyla."
Nick: ,,Děkuju moc."
Judy: ,,Nemáš vůbec zač lišáčku." (hned se zarazila a Nick se na ní překvapeně koukl)
Judy: ,,Eh... chtěla jsem říct Nicku. Dobrou."
Nick: ,,Dobřeee...." (Usmál se) ,,Dobrou mrkvičko"Judy koukala na Nicka jak usíná a byla moc šťastná. Když si byla jistá, že spí tak k němu přišla a dala mu pusu na čelo: ,,Dobrou Nicku."
Další den se první vzbudil Nick. Judy ještě spala. Nick se rychle oblékl a šel do obchodu nakoupit čerstvé jídlo na snídani.Když přišel Judy se akorát vzbudila.
Judy: ,,Jé ahoj Nicku.. Co-co to máš?"
Nick: ,,Ahoj mrkvičko, no... došel jsem tady naproti do obchodu pro něco na snídani."
Judy: ,,Ty jsi hodnej."
Nick: ,,Nemám důvod nebýt." (Usmáli se na sebe a šli se najíst.)Po snídani, se šel Nick osprchovat. Judy si chtěla vyčistit zuby, ale nevěděla jestli může do koupelny. Sice už neslyšela téct vodu, ale nevěděla co Nick dělá.
Nakonec se přemohla a šla tam.
Nick měl uvázaný ručník kolem pasu a čistil si zuby. Judy jen stála a koukala na něj.
Nick si toho všiml a řekl: ,,Judy?? Jseš v pohodě??"
Judy: ,,Jo-jo jsem v-v pohodě.."
Nick: ,,Fajn." (pousmál se a otočil se)
Judy se k němu pomalu přibližovala. Nick už měl vyčištěné zuby a chtěl odejít, ale když se otočil byl v těsné blízkosti s Judy. Skoro tělo na tělo.
Nick: ,,Ehm... Judy??"
Judy: ,,Ano Nicku?"
Nick: ,,No.. rád bych se šel obléknout."
Judy: ,,Nicku, když já....já..."
Nick: ,,Co ty?" (A začal se trochu smát.)
Judy: ,,Já...já tě miluju!!" (Skočila po něm a začala ho líbat)
Nick: ,,Po-počkej Judy."
Judy: ,,Nemůžu si pomoct, miluju tě a chci být jen s tebou!"
Nick: ,,Judy počkej!"
Judy: ,,Co je Nicku??"
Nick: ,,Já-já nevím jestli je to správný, noo.. však víš lišák a králičice.."
Judy: ,,Proč by to mělo být špatný?"
Nick: ,,No.. já nevím, jen.... (Judy ho přerušila)
Judy: ,,Tak vidíš. Není to špatný..."
Judy ho znovu objala a začala ho líbat, tentokrát se Nick už nebránil.
Judy začala cítit, že je Nick vzrušený a sundala z něj ručník. Skočila na něj, a Nick s ní odešel na postel. Tam jí položil na záda a začal jí sundavat tričko. Ona mu při tom nohama jezdila mezi nahama. Sundal jí kalhoty a zbytek taky. Chvíli se líbali a pak si lehl Nick na záda a Judy na něj. Nejdřív na sobě leželi, a po chvíli si na něj Judy sedla a Nick začal. Užívali si to. Po chvíli položil Judy na záda a opět do ní vnikl. Byl samozřejmě opatrný, aby jí neublížil. Když veděl jak moc může tak pak trochu zrychlil. .......
Po tom si Nick lehl na záda a Judy na něj.
Judy: ,,Moc jsem si to užila Nicku"
Nick: ,,Mám říct pravdu?"
Judy se trochu zalekla, protože Nick měl vážný výraz: ,,No jasně že jo."
Nick: ,,Dlouho jsem nebyl tak šťastný Judy. Taky jsem si to moc užil, miluju tě."
Judy byla celá šťastná a políbila ho: ,,Já tebe taky Nicku..."
ČTEŠ
Nové příběhy ze Zootropolis!
Hayran KurguAhoj, vítejte u mého nového výtvoru, ve kterém nepůjde jen o jednu věc. Bude se toho dít opravdu hodně a snad vás to zaujme. Nicka a Judy čekají velmi zajímávé životní okamžiky.