Гледна точка на Неутрал:
Днес беше първия ти ден от преместването ти от Гуачон в Сеул. Преди 3 месеца завърши колежа си за мениджъри по право и вече търсеше работа по професията си. Но малко е трудно, понеже още нямаш никакъв стаж и трябваше да започнеш от малко по-ниско. Още днес си беше маркирала вестника с обяви за работа и започна да търсиш в големия град. Докато излизаше от кафенето с горещата си пълна чаша еспресо, четеше поредната обява за да разгледаш. Изобщо не се загледа, че имаше човек пред теб и ти се спъна върху някого когато разля чашата си с кафе върху доста поизтупан мъж, висок и строен, с кафяви очи и кистенява коса.-Извинете, толкова съм непохватна, много се извинявам, позволете ми да ви почистя!
-Няма нужда, ще се справя сам, благодаря.
Когато го погледна в близък кадър забеляза, че това е твой бивш съученик. По онова време беше очилат, не много разговорлив, но беше добро момче. Сега не можеше да повярваш на очите си, беше повече от ослепителен. Ангелското му лице, перфектната небрежна прическа, която пада свободно в бретон над красивите му очи а онази очарователна усмивка – той беше прекрасен. И определено ти хареса. Но явно не само ти позна кой стои срещу теб.
-Т/И, това ти ли си?
-Джин, здравей, радвам се да те видя. Съжалявам, че разлях кафето върху теб!
-Няма нищо, ще се почистя. Да ти взема ново кафе и да седнем някъде?
-Да, разбира се.
Беше ви повече от забавно, смеехте се, разказахте си някои неща от разделените ви пътища.
-Е, ти с какво се занимаваш, знаеш вече, че аз съм безработна.
-Ами аз наследих бизнеса на татко. Управител съм на фирма за блокови строежи, билбордове и така нататък.
-Това е прекрасно Джин, дано ти провърви и за вбъдеще!
Тогава той отвори въпрос:
-Значи търсиш работа. Знаеш ли, мога да те взема на работа при мен, като моя секретарка. А когато намериш нещо по-добро, ще напуснеш.
-Това ще е прекрасно Джин, благодаря ти за помоща!
-Ама че приказки, разбира се, че ще ти помагам, все пак не сме непознати.
-Още веднъж, благодаря за прекрасния жест.
-Няма защо. А сега, трябва да тръгвам, след 20 минути имам среща с директора на фирма в Китай. Довечера по пощата ще ти пратя къде се намира работното място и утре от 8:00 можеш да започнеш работа.