Гледна точка на Неутрал:
Преди 3 месеца беше удобрена за новата си работа като частен учител по английски. Премести се от Ню Йорк в азиатската държава р. Корея в прекрасната столица Сеул. Преди да се преместиш, учеше корейски, японски и китайски. Просто ти се отдаваше, мислеше да учиш и испански, но за сега тези стигаха. Беше наета от голямата компания BigHit за да убочаваш една от звездите в момчешката Kpop група BTS. Момчето, което трябваше да учиш се казваше Джънгкук, мило и сладко момче, бързо схващаше а и бързо се беше сприятелила с него. Виждахте се веднъж седмично за 2 часа, даваше му домашни и за другата седмица ги проверяваше. Беше умно дете, почти винаги се справяше безпроблемно. За тези 3 месеца, си бяхте доста близки, споделяхте си неща, които не можете да кажете на всеки. Но преди всичко, ти го харесваше много. Но и знаеше, че той едва ли би те погледнал по този начин, затова нямаше смисъл да се опитваш да направиш нещо по въпроса. Не искаше да си влошиш отношенията с него, а работата също. Както и да е, днес е вторник, в 17:00 трябва да си пред апартамента на момчетата за да предадеш часа си. Всеки път се вълнуваше, че ще видиш сладката му заешка усмивка и просто нямаше търпение да отидеш час по-скоро. Часът беше 16:45, беше готова, взе раницата си и се запъти към апартамента. След 10 минути вървейки пеша, стигна до сградата, беше ти близо. Качи се нагоре и стигна тяхната стая. Взе си дълбоко въздух и посегна да отвориш вратата. Когато я отвори, видя прекрасния мъж, който туку-що поднесе към масата със печени корабийки две чаши прясно мляко. Това те накара да се усмихнеш, а след като той се обърна и те видя, извади на показ своята неустоима усмивчица на зайче. След това седна на дивана.-Подранила си, хайде влизай. Да ти се похваля, научих се да пека сладки.
-Недей да лъжеш, знам че Джин ги е изпекъл.
-Хейй, помислих че ще се вържеш.
-Прекалено много мислиш. Хайде, отвори си учебника на 56/57 страница. Днес ще поговорим за Past Simple- Минало просто време.
В английския език използваме Past Simple когато искаме да разискваме нещо случило се в миналото. В употребата на това глаголно време има доста тънкости, с които ще се запознаеш в следващия урок. В него ще научиш в кои случаи можеш да употребяваш Past Simple и по какъв начин да съставяш положителни, отрицателни и въпросителни изречения. Също така, ще се запознаеш и с част от правилните и неправилните глаголи в минало време.
...........
18:15