Гледна точка на Неутрал:
Ето... И есента вече си отиваше. Джимин беше десетокласник, който не обръщаше много внимание на малката си сестра Шин Йонг. Тя беше четвъртокласничка, а родителите им често излизаха. Тъй, като Джимин не беше отговорен за да гледа сестра си, решиха да наемат бавачка. Но не само на Шин, но и за палавия ѝ батко. Ти се нуждаеше от работа, затова семейство Парк са се обадили на теб. Преди също работеше като детегледачка и хората бяха много доволни от твоята работа, затова те се съветваха със съседи и са предложили теб. Познаваше Джимин, ти беше един клас по-горен от него. Той беше плейбой в училището ви, а да му бъдеш бавачка... Ако това се беше разчуло щеше да му доведе подигравки. Ти беше добро момиче, не излизаше често от вкъщи за разлика от "готините" момичета. Днес е петък, 13 ноември и беше първият ти работен ден в семейство Парк. Тръгваше към шкафчетата за да вземеш учебник за следващия час, когато най-добрата ти приятелка Нунг Нао те видя и се запъти към теб.-Хей Т/И, какво става?
-Хей Нана. Нищо особено, взимам учебника по физика и ще тръгвам към кабинета. Ами ти?
-И аз щях да отида до моето шкафче, но те видях и реших да се отбия за малко. Хей, знаеш ли какво разбрах?
-Какво?
-Парк Джимин има бавачка! ㅋㅋㅋㅋㅋ
-А ако ти кажа аз нещо, ще се разсмееш още повече.
-На бас, че не е по смешно от това.
-Напротив. Тази бавачка съм аз! И то за довечера!
-Какво? Ти си бавачката на Джимин?
-Да, но по-полека за да не чуе някой.
Докато говорехте с Нана, Джимин и компанията му дойдоха до своите шкафчета, които бяха точно срещу вас.
Хосок:
-Още не може да ми излезе от акъла това, че Джимин ще има детегледачка! Някаква бабичка, която ще му прави бисквитки с мляко сигурно! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋДжимин:
-Хей стига вече, сигурно цялото училище разбра, че ще ме дундуркат довечера.Джънгкук:
-Ами ако се окаже някоя готина мацка? А, кажи Джимин, ще я изчукаш след като приспи сестра ти, а?
ㅋㅋㅋㅋДжимин:
-Айш, идиоти такива! Толкова сте перверзни, че направо вече звучите банално. И какво ако е готина мацка, не съм някъв бавен като вас, да си лъскам бастуна всеки път, когато видя момиче. Хайде изчезвайте, трябва да влизам в час!