Prolog

300 8 0
                                    

17 lat temu...

20 letnia Rosalie wraz ze swoim narzeczonym doczekali się dziecka.
Jak się później okazało było ono, a raczej ona chimerą banshee i wilkołaka.

--- Myślisz, że będzie taka jak mówił Alan? --- zagadnęła Rosalie.

--- On nigdy się nie myli, skoro powiedział, że jej moce ujawnią się dopiero po pierwszym ugryzieniu wilkołaka, to trzeba mu uwierzyć. Kochanie, musimy wyjechać i zostawić ją w dobrych rękach.

--- Wiem Tom, wiem. Tak czy siak nie chcę zostawiać jej na pastwę losu, nawet jeśli zostawimy ją u kogoś z kim będzie jej lepiej.

--- Ona nazywa się Julie.

Mężczyzna jeszcze trochę popatrzył na zielonookiego niemowlaka, pocałował w czółko i wyszedł z pomieszczenia bez słowa.

Czas teraźniejszy...

--- Mamo! --- krzyknęłam z irytacją w głosie.--- Nie mów takich rzeczy...

--- Kochanie, ale ta twoja wczorajsza gapa była śmieszna --- odpowiedziała z rozbawieniem w głosie moja matka zastępcza - Maddie

--- Nie przejmuj się Julie każdy kiedyś zrobił coś wartego śmiechu innych osób --- odparła moja "super ciocia" od siedmiu boleści.

--- Dla was to jest śmieszne, ale dla mnie wcale .

Gdy to odpowiedziałam udałam się na górę do swojego pokoju, w celu spakowania wszystkich pozostałych rzeczy do nowego domu, który znajduje się w miasteczku Beacon Hills. Moja mama znalazła sobie miejsce w szpitalu umieszczonym w tej miejscowości. Nie lubię przeprowadzek... źle to znoszę, ponieważ muszę rozstawać się ze swoimi przyjaciółmi, których kocham nad życie. Po skończonej pracy spojrzałam na zegar wiszący w korytarzu, wskazywał godzinę 21:43. Postanowiłam pójść pod prysznic i wykonać swoją wieczorną rutynę. Gdy wyszłam z łazienki udałam się do swojego łóżka aby oddać się w ramiona Morfeusza.

•••••••••••••••••••••••••••

I oto prolog mojej nowej opowieści o Julie. Mam nadzieję, że was zachęcił do dalszego poznawania fabuły tego fanfiction.
Nie ma to znaczenia jeśli w serialu nie może istnieć chimera banshee i wilkołaka, stworzyłam taką postać na potrzeby tego czegoś. Przyznaję się bez bicia, że nie skończyłam jeszcze oglądać serialu Teen Wolf, dlatego też niektóre wydarzenia nie będą zgodne z prawdziwą treścią.
Narazie to chyba tyle, do następnego! ᕕ(ᐛ)ᕗ

Przeznaczenie || Scott McCall/ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz