#1 Teorie; End Game, Rzeczywistość 2.0

443 39 23
                                    

Jako, że jest to początek książki, przydałby się jakikolwiek wstęp. Chciałbym w dzisiejszym rozdziale przedstawić wam pewną teorie, choć może trafniejszym słowem może byłaby "ciekawostka" dotycząca End Game.

Rozdział ten zawiera spoilery, choć niekoniecznie jakieś ogromne. Raczej wszystko będzie kręcić się wokół poprzednich filmów MCU.

°°°°°°°°°°°°°°°

Podczas wyprawy w przeszłość bohaterów End Game, Tony miał za zadanie skradzenie Tesseraktu. Miało to miejsce podczas pierwszej części Avengers, gdy udało się schwytać Lokiego po jego ataku na Nowy Jork.

Loki uciekł z Tesseraktem.

°Przez to Loki nie trafi do Asgardzkiego więzienia, nie pomoże Thorowi w ucieczce z Jane, więc także Eter może trafić w "złe ręce".

Chciałbym teraz wam przedstawić, jak ogromny wpływ miał ten jeden moment, na całą przyszłość naszych mścicieli.

Bruce i Tony nie stworzyli Ultrona.

°Co za tym idzie, także Visiona.

Nie tworząc Ultrona, sprawili, że nie musieli go poszukiwać, by go schwytać i zniwelować/pokonać.

Nie doszło do głównej walki w Age of Ultron.

°Nie poznali (bynajmniej teraz) Wandy oraz Pietra, co skutkuje także tym, że Pietro przeżyje.

Ale głównie chciałbym się skupić na pewnym wątku, wiecie kim jest Zemo? To koleś z Civil War, który szukał zemsty na Avengers. Jego rodzina zginęła podczas walki w Age og Ultron.

Rodzina Zemo przeżyła, przez co nie szukał zemsty.

°Bucky był poszukiwany, ponieważ uważano, że to on doprowadził do wybuchu. Skoro do niego nie dojdzie, Bucky nadal będzie w ukryciu i nie będzie potrzebował Steva. Stev nadal będzie go szukał.

°Ojciec T'challi przeżyje. Wakanda wciąż będzie mieć starego króla.

Do walki na lotnisku w Niemczech z Civil War nie dojdzie.

°Tony nie będzie potrzebował pomocy w pojmaniu Bucky'ego, Steva, Sama itd, przez co nie zwróci szczególnej uwagi na Petera. Peter przez to nie będzie miał kontaktu ze Starkiem, nie dostanie nowego stroju i nie dojdzie także do Homecoming.

Przez brak walki z Age of Ultron, oraz sytuacji z Zumo, rząd prawdopodobnie nie napisze (bynajmniej teraz) umowy ograniczającej z Avengers.

°Nawet jeśli to zrobi, przez brak incydentu z Buckym, Steve może być skłonny go podpisać. Oczywiście, nie zgodził się od razu, ale z czasem mogą być w stanie go przekonać, ponieważ do umowy może dojść w kompletnie innych okolicznościach.

To tyle na pierwszy rozdział. Wiem, że to niekoniecznie można nazwać teorią, ale licze, że było to choć troche ciekawe. Mój znajomy, jak to powiedział:
-No i co z tego? W innej rzeczywistości Hitler mógł wynaleźć ludzkie mydełka leczące raka.

Kocham was razy 3000 <3

MARVEL &gt;&gt;talksy, imagify, teorie i ciekawostki&lt;&lt;Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz