2

31 4 0
                                    

Έχω ξυπνήσει από τις 9 το πρωί και ξανά λέω από τις 9 ενώ είναι καλοκαίρι.

Και ακόμα περιμένω τους γονείς μου να ετοιμαστούν για να φύγουμε.

Αφού θα αργουσαν τόσο γιατί με ξύπνησαν τόσο νωρίς μπορεί να μου πει κάποιος?

Αφού ντυθώ, περνώ την βαλίτσα μου και την κατεβάζω στο χολ.

Τα ρούχα που έβαλα

Την αφήνω μπροστά στην είσοδο και πάω στην κουζίνα για να βρω κάτι να φάω

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Την αφήνω μπροστά στην είσοδο και πάω στην κουζίνα για να βρω κάτι να φάω.

Για να δούμε.
Ανοίγω όλα τα ντουλάπια και σε ένα πίσω πίσω βλέπω κάτι που αρχίζει να μου φτιάχνει την διάθεση.

Το βλέπεται και εσύ έτσι δεν είναι?
Καλά επειδή δεν είμαι σίγουρη αν το έχετε δει θα σας πω είναι μερεντα.

Δεν έχετε ενθουσιαστεί και εσείς?
Τι όχι?

Περνώ δύο φέτες του τοστ και τις αλείφω με μερεντα, βάζω και ένα ποτήρι γάλα και κάθομαι να φάω το πρωινό μου.

Εντωμεταξύ οι γονείς μου ακόμα είναι άφαντοι ήθελα να ήξερα τα πράγματα τους τόσες μέρες δεν τα είχαν φτιάξει?

Ακούω ντουλάπες να ανοίγουν και να κλείνουν συνέχεια.

Και τώρα βλέπω τον μπαμπά να φέρνει την βαλίτσα από την αποθήκη.

Πάρα πολύ ωραία, εγώ τα έχω φτιάξει εδώ και 4 μέρες και αυτοί τελευταία στιγμή.

Η ώρα τώρα είναι 11 και ακόμα περιμένω.

Πάω στο χολ και κάθομαι πάω στην βαλίτσα περιμένοντας να δω ποτέ θα φύγουμε.

Μετά από κάνα πεντάλεπτο έρχονται και ο καθένας κρατάει από μια βαλίτσα.

-Παιδί μου τι κάνεις?
λέει η μαμά όταν με βλέπει.

Μ-Τι κάνω?

-Γιατί είσαι ξαπλωμένη πάνω στην βαλίτσα σου?
με ρωτάει ξανά.

Μ-Γιατί βαρέθηκα να σας περιμένω και νυστάζω κιόλας. Είμαι ξύπνια από τις 9.

-Καλά θα κοιμηθείς μέσα στο αυτοκίνητο.
Μου λέει ο μπαμπάς.

Μ-Γιατί πόσες ώρες θέλουμε για να φτάσουμε?

-Τέσσερις ώρες εξαρτάται και την κίνηση.
Μου ξανά λέει ο μπαμπάς.

-Αντε σύκο να πάμε τα πράγματα μας στο αυτοκίνητο.
λέει η μαμά.

Αφού βάλουμε όλα τα πράγματα μας μέσα στο αυτοκίνητο πάω και κάθομαι στην θέση μου.

Έχουμε ξεκινήσει εδώ και δέκα λεπτά και αισθάνομαι ότι είμαι έτοιμη να κοιμηθώ.


ℎ𝑜𝑤 𝑡𝑜 𝑙𝑖𝑣𝑒 𝑡𝑜𝑔𝑒𝑡ℎ𝑒𝑟?  (αργές ανανεώσεις)Where stories live. Discover now