*mini spoiler k End Game tohle se odehrává potom jak Thanose zabili*
Xena je třetí den zalezlá v laboratoři a něco tam dělá. Stev a Tony se o ní bojí a Nat mluví s Cerol, Mývalem, Rowdeyem a Nebulou Clint je někde pryč a já se taky maličko strachuju o Xenu co tam dělá takovou dobu náhle se ozvalo z laboratoře výkřik nerozuměl sem tomu Tony tam přiběhl se mnou a začal bouchat na dveře Xena nás neslyšela a tak Tony řekl Friday ať otevře nejprve vzdorovala ale pak otevřela Xena seděla u počítače a měla na sobě sluchátka a něco rychle psala to ani nevím že takhle rychle píše pak se odstrčila a něco psala do druhého počítače a něco tam zase psala
Tony: Xeno v pořádku?
Xena neodpověděla na otázku a mluvila o tom že může
VRÁTIT ZMIZELÍ Tony se zarazil bylo to vidět a šel ke Xeně pomalu ze zadu dal jí ruku na rameno Xena rychle vypla počítač kde měla něco napsaný a sundala si sluchátkaTony: Xeno co si to tam měla napsaný?
Xena: ne nic
Tony: ukaž mi to co tam bylo napsaný.
Xena:ne
Tony zapl počítač a chtěl číst Xena se začala smát rychle přejela k druhému počítači něco si přetáhla do nějaké rukavice a vymazala všechno co napsala když chtěla odejít tak jí Tony něco vzal z kapsy na kalhotách Xena ho chytla za ruku
Xena: vrať to.
Tony jí to nedal Xena ho pustila a teleportovala se pryč
Tony:Friday přelož to co Xena psala s touhle abecedou
Friday: pane vím kde je slečna Xena
Tony: dej mi souřadnice do obleku a do Quijetu
Friday: ano pane hotovo
Tony šel ke s vím oblekům a informoval ostatní a vyrazili za Xenou
Já jsem zůstal na základě ale po 1-2 hodinách se vrátili ale Xena nikde ale Nat, Stev a Thor měli pár šrámů po celém těle
Co se stalo? Kde je Xena?
Tony: utekla.
Nat: ale nám zachránila život mohly sme zůstat pod tunou kamení ale Xena nás rychle teleportovala pryč.
No nechcete pomoct?
Stev: ha ty a nám pomáhat já ti nevěřím a to pořád i když chceš pomoct.
Otočil jsem se a odešel šel sem do pokoje Xeny jestli tam nemá něco co by jsem si mohl přečíst, našel jsem tam knihu která se nijak nejmenovala bylo tam napsáno o Avengers a i Mě?
Xena tam psala malé povídky třeba jedna se mi líbila byla tam o stevovi a nataše : stev něco šeptal nataše do ucha a Bucky Steva vystrašil ten spadl na natašu a dal jí hlavou do hlavy po asi tak hodině měli oba bouli na hlavě byla sranda se na ně dívat.
Pak tady byl ještě jeden ale o Xeně: bylo mi 11 let a vždy jsem chodila sama pryč nerada jsem jezdila autem či limuzínou skoro pořád sem utíkala z domu ale skoro vždy mě našel Happy ale jednou jsem měla dobrej převlek za lepila jsem si reaktor kobercovkou aby ne svítil a vzala si sluneční brýle aby nebyly vidět moje oči a oblečení které na mě nikdo neviděl ještě pak sem zdrhla to jsem se šla jen podívat na zpěváka kterého miluju do teď Michaela Jacksona! No byl to super den Michael Jackson mě vzal do zákulisí a dal si se mnou i fotku a dal mi i podpis a když sem mu řekla že jsem Stark tak si se mnou povídal pořád mám to i nahrané ale je to pořádně schovaný i s fotkou a podpisem. Ale když sem odcházela tak sem viděla ve vzduchu jak letí někdo na koštěti, jak sem se vrátila domů tak mě tam odchytl Stev no byla jsem v háji. Odtáhl mě za tátou a dostala jsem domací vězení na týden ale to mě nezastavilo a pořád sem utíkala byla sranda když mě Happy hledal ale vždy mě pochopil jemu jsem mohla vy kecat co jsem chtěla táta mě moc neposlouchal ale jednou sem utekla a omylem narazila do jednoho pána byl v celém černém začala jsem se omlouvat jak se na mě otočil tak si něco schoval pak mě zase našli ale nebyl to Happy ale Táta? Moc sem nepochopila že mě hledá teď on a né Happy, ten muž mi dal dopis a zmizel táta si mě odchytl a odvedl domů no hádejte kdo na mě čekal..... Byl to Stev, Nataša, Clint, Brus, Thor a Loki no myslela jsem si že jsem v háji no a to hodně pak si táta všiml toho dopisu a vytrhl mi ho z ruky a podal ho Lokimu- No na to si pamatuju- jak táta zavelel tak ho Loki otevřel no překvapilo mě co tam bylo napsaný byl to dopis z Bradavic.
No Xena potom odešla na rok pryč ale počkat někde si schovává dopisy od její mámy no i když je mrtvá tak tu někde bude mít její dopisy, no hledal jsem hodinu a našel je v knize kterou vůbec neznám byla úplně prázdná jen tam byly ty dopisy a fotku tam bylo zezadu napsáno pro mojí Kristýnu Stark. No už vím její druhé jméno a jestli to ví i její otec tak to chci slyšet jak na ní křičí tímhle jménem.Po asi tak hodině přišli Avenger a neměli tu Xenu ale tak půl hodiny potom přišla i s Peterem Xena se chovala divně no chovala se tak tři dny než jí Tony zavřel do jednoho pokoje kde byl předtím Thor no byla tam dost dlouho než řekla Tony mu že luskla a všechny vrátila.
*tak co líbí se vám nová část knížky? Nebojte bude další část*
ČTEŠ
Loki BFF Hrdinky
ActionLoki a BFF Hrdinky hádám že se začínáte smát či se ptát proč BFF. Tahle kniha je o Lokim a jeho kamarádce jen ona ví co se děje nebo ještě ví co se stane tenhle příběh si přečtěte a uvidíte co Loki vidí lidi ...