Trvalo týden než jsem dostal přijímací dopis od nové školy. Přežil jsem poslední den na Univerzitě a rovnou zašel za ředitelem s tím že tu končím. Ředitel mě popřál hodně štěstí a spokojenosti. Rozloučili jsme se a já pomalu kráčel s úlevou ze školy hrůzy. Cestou mě naštěstí nikdo ze spolužáků který mi ubližovali nesledoval a já mohl jet v klidu domů autobusem. Došel jsem domů kde mě rodiče přivítali. "Tak jak pak se těšíš na novou školu?" zeptala se mě mamka. "Modlím se a doufám v to že bude lepší než tahle.." "Synu, pokud by tě tam čekalo něco zlého..Pamatuj že další školu už měnit nebudeš, budeš se s tím muset vypořádat, jasný?" upozornil mě otec a já přikývl. Došel jsem se najíst a pak jsem zašel do svého pokoje, pomalu si připravil věci na zítra..Musím vstávat o něco málo dřív, otec mě do školy hodí autem. Na stránkách měla docela dobrou recenzi, o dost lepší než s tou kde jsem byl a to o dost a já plně doufám že se tam budu mít aspoň trochu lépe. Celý zbytek dne jsem strávil čtení mangy a pak jsem šel spát, abych byl připravený na zítra.
Další den
Vzbudil jsem se o půl 6, vstal jsem z postele, zbavil se pyžama vzal si školní uniformu a zašel jsem do koupelny kde jsem si vyčistil zuby a upravil vlasy. Došel jsem se nasnídat a už jen čekal na tátu až řekne že vyrážíme. Bylo 6 a když se táta nasnídal pomalu jsme odcházeli. Mamka nás vyprovodila před dům. Nasedli jsme do auta a jeli. " První den tě vezu autem, pak ale do školy budeš jezdit sám, dnes ti zjistím autobusy a vše potřebné." "Díky tati.." řekl jsem a dál koukal z okna. "Jsi nervozní?" optal se mě a já jen kývl. "Neboj se, první dny budou takové že to všechno pro tebe bude nové ale neboj se, časem si zvykneš." "A snad si najdeš nějakého kamaráda." dodal k tomu. (Btw moji rodiče o mé sexuální orientaci už ví, ze začátku byli v šoku otec mi to zkoušel i rozmluvit, jestli se náhodou nemýlím ale časem si všichni zvykli na to jaký jsem a za to si vážím mamky i táty.) Cesta trvala déle protože jsme docela bloudili ale když jsme zastavili před novou univerzitou, koukal jsem úžasem. Byla obrovská, před školou byly velký trávníky a všude kolem byli cesty na různá místa. Měla víc "luxusu" než ta předchozí. "Měl bych tam jít s tebou?" zeptal se mě táta a já váhal, jsem už dospělý nepotřebuji doprovod, ještě by se mi někdo smál, že jsem přišel s tatínkem.. "Ne díky, zvládnu to sám tati." odpověděl jsem mu a vystoupil. " Až skončíš, napiš mi a já pro tebe dojedu." řekl a já kývl. "Tak hodně štěstí." Rozloučil jsem se s ním a odjel. Zůstal jsem stát před velkou školou. Zhluboka jsem se nadechl a vykročil pravou nohou vpřed do hlavního vchodu. Když jsem vešel dovnitř, bylo tam tolik vchodů a východu tolik dveří že jsem si myslel že ředitelnu snad nenajdu. Školu začalo plnit přicházející lidi a já po dlouhém bloudění zrovna našel ředitelnu. Zaklepal jsem a čekal na vyzvání. Ozvalo se "Dále" a já pomalu otevřel dveře a vešel dovnitř. Na téhle škole byla Ředitelka středního věku. "D-Dobrý den." pozdravil jsem nervozně. "Dobrý den, co tě sem přivádí mladý hochu." "Víte, jsem tu nový a nedávno jste mi poslali dopis s tím že jste mě přijali na tuhle školu." "Jméno?" "Mark Lee." "Ach! Tak to jsi ty! Ráda tě poznávám, jsem ředitelka Ha Joon. " "Těší mě paní ředitelko." "Takže dostala jsem od tebe žádost a chtěl si do druhého ročníku, je to tak?" "Ano." "Výborně, zavolám třídní učitelce aby si pro tebe došla a zavedla tě to třídy." "Dobře.." odpověděl jsem nervozně a začala telefonovat. Já se mezitím koukal z okna, přicházelo tolik lidí, tolik nových tváří..Doufám že se tu najde aspoň jedna osoba která by se se mnou bavila. "Tak, učitelka za nedlouho příjde, jinak ti přeji hodně štěstí a úspěchu na naší škole, atˇsi spokojený." řekla a já poděkoval. Pak začal někdo ťukat a do dveří vyšla asi moje třídní. "Dobrý den, přišla jsem si pro toho klučinu." řekla. "Ano, zde je..Mark Lee 2 ročník. " "Dobrý den." řekl jsem a uklonil se. "Dobrý den. Budu tvoje třídní učitelka Hae Won, ráda tě poznávám." "Já vás taky." "Mimochodem, uniformy se tu nosí jen o svátcích nebo významných dnech." dodala a já se cítil trapně "Omlouvám se, v předchozí škole byla povinná." "Zde si můžeš vzít na sebe cokoliv jen chceš, ohledně uniforem vás vždy upozorní učitel kdy je máte mít na sobě." " Dobře"odpověděl jsem a společně jsme odešli z ředitelny a mířili do třídy.
Před třídou mě zastavila "takže kde je tvoje třída, doufám že sis zapamatoval cestu, kdyby si nevěděl ptej se kohokoliv myslím si že studenti tu jsou velmi milé a ochotní pomoci. Ale jak dobře víš, žádná škola není bez chyby a vždy se někde najde něco... I zde je pár problémových kluků ale myslím si že když se jich nebudeš všímat nebude žádný problém, taky se tu určitě najde problém v učení. Třeba ti něco nepůjde ale můžeš chodit na doučování, také se může stát že ti nějaký učitel nesedne ale časem si na sebe zvyknete tomu věř. " informovala mě a pak se mnou vešla dovnitř. "Dobrý den třído." "Dobrý den." ozvalo se sborově a všichni stály u svých lavic. "Posaďte se. Omlouvám se za zdržení ale chtěla bych vám představit vašeho nového spolužáka." " Ahoj všichni, jmenuji se Mark Lee, postarejte se tu o mě ." řekl jsem a uklonil se třídě.
ČTEŠ
Taste - Mark x Taeyong
FanficShip: NCT MARK X TAEYONG Mark přestoupil do jiné školy, z důvodu že nebyl spokojený v předchozí škole. Byl šikanovaný kvůli jeho sexuální orientaci, jinak řečeno líbí se mu kluci a on to netajil, kvůli tomu to ale neměl ve škole lehké a tak se mu...