Odcinek 1 - "Ostatnia Podróż"

1K 10 2
                                    

Po pokonaniu Valtora i Trix po raz drugi, winx myślą, że ich magiczna podróż dobiegła końca. Jednak w Alfei dyrektor Faragonda ma dla nich wiadomość, która może wydać się szokująca dla dziewczyn.

Alfea, 7:00

-Stella! Wstawaj!! - mówiła Bloom do swojej najlepszej przyjaciółki kiedy inne winx były już na nogach i czekała przy wyjściu z ich apartamentu w skrzydle dla nauczycieli.
-Bloom.. Jeszcze jest noc.. CO?! Już siódma! Przecież miałyśmy dzisiaj iść do Faragondy wczesnym rankiem.. Zupełnie o tym zapomniałam! - zrezygnowana Stella nie wiedziała jak wyjść z tej sytuacji obronną ręką, jak to zawsze miała w zwyczaju.
-Nie jesteśmy na Ciebie złe, Stello. - zaczęła Tecna - Przywykłyśmy już do tego, że jesteś śpiochem i lubisz czasem pospać. Myślę, że zrobię dla Ciebie magiczny budzik. Co Ty na to?
-Ależ, Tecno! To jest wspaniały pomysł. Niestety przez moje leniuchowanie nie mamy teraz na to czasu. No więc, teraz użyję mojego czaru Szybkiego Fashion Pokazu. Zaczynam!
Stella pstryknęła palcem i spowiła ją łuna blasku słonecznego. Na jej sylwetce w mig pojawiły się nowe ubrania. Po tym zaklęciu Flora stwierdziła, że można już iść.
Dziewczyny wyszły ze swojego apartamentu i radośnie kroczyły przez gmach Alfei. Dziś, w atmosferze ekscytacji i dreszczyku emocji wszystkie płaskorzeźby, obrazy i pozłacane drzwi w tej szkole magii wydawały się o wiele większe. W końcu dotarły do auli i usiadły w pierwszym rzędzie krzeseł, układających się wzdłuż stołu i foteli przeznaczonych dla ciała pedagogicznego. Gdy Winx zajęły swoje miejsca Faragonda zaczęła wygłaszać mowę:
-Witam Was, moje drogie Winx. Po odniesieniu kolejnego sukcesu w walce ze złem i po wielu latach obserwacji waszych zdolności magicznych, jestem finalnie gotowa by pokazać wam dalszą drogę, którą możecie podążać. Jako, że posiadłyście już wszystkie najpotężniejsze transformacje w Magicznym Wymiarze, wasza przygoda jako czarodziejki dobiegła końca. Jednak nie obawiajcie się utraty mocy ani żadnych niespodzianek tego typu. Teraz będziecie po prostu musiały wkroczyć na poziom nimf i zasiąść w Złotym Królestwie. Będziecie nadal chronić magiczny wymiar, jednak wasze miejsce zajmą nowe osoby. Teraz czeka na was życie jako najpotężniejsze czarodziejki w całym uniwersum i otrzymacie wasze nowe wcielenie jako nimfy magicznego wymiaru. Będziecie musiały otworzyć swoją duszę i przejść w ciało astralne. Aby tego dokonać czeka was połączenie telepatyczne z waszymi planetami. Nie jest to jednak łatwa droga bo dusza waszej planety sama będzie musiała zdecydować czy jesteście godne zostania nimfami, muszę was jednak ostrzec, że dotychczas niewielu osobom w całej historii magii udało się tego dokonać. Jeśli już uda wam się przekonać swoją planetę, rozpocznie się czas oczekiwania na waszą przemianę. Podczas tego okresu będziecie musiały się wykazać wieloma cechami odpowiedzialnej czarodziejki. Będzie wam też potrzebne wiele z waszych transformacji, które już zdobyłyście. Pamiętajcie. Nie musicie się tego podejmować, jednak zostanie nimfą to jedyny następny krok w rozwinięciu waszej mocy, jaki macie dostępny. Jaka jest wasza decyzja?
Winx stały oslupiałe patrząc na Panią dyrektor. To, co usłyszały przed chwilą, wydawało się tak nierealne, że przez chwilę myślały, iż jest to po prostu sen. Pierwsza głos zajęła Layla:
-Pani dyrektor. Osobiście uważam, że nawet jeśli będzie to ostatnie i najcięższe wyzwanie w naszej karierze, to zdołamy się go podjąć. Racja dziewczyny?
Wszystkie winx przytaknęły a zadowolona Faragonda zaczęła ponownie mówić:
-Najpierw radzę wam wybrać się na Solarię aby wzmocnić swoje siły magią gwiazd. Stello, jeśli czujesz się gotowa, możesz spróbować porozmawiać ze swoją planetą.
-Jeśli tak Pani mówi - rozpoczęła Stella - myślę, że wizyta na Solarii zrobi nam dobrze. Zatem, chodźmy w drogę winx! Razem!
Portal otworzył się na środku sali a winx, każda po kolei, wskakiwała do wiru pełnego iskier i gwiazdek. Jeszcze nie wiedziały, co czeka je na Solarii.

Winx - Sezon 9 (fanowskie) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz