4.

488 8 0
                                    

Byla sobota. Den Thomasovo párty. Těšila jsem se že se odreaguju, ale také jsem se těšila že tam bude semnou Claire.

Doufam že si to spolu užijeme, ale také se těším na kámošky. Dlouho jsme nikde nebyly a dlouho jsme si pořádně nezaparily. Je fajn že je tam ten bazén, ale nejsem si jistá jestli do něj vůbec vlezu.

Momentálně stojím u skříně a přemýšlím co si asi tak vezmu na sebe. Mám plnou skříň hadrů, ale nic mi nepřijde tak krásné a trochu i odvážné. Nakonec jsem zvolila černé džíny k tomu červenou bluzu a přes to si přehodila černou koženou bundu.

Napsala jsem Claire jestli si dáme sraz v parku jelikož ona neví kde Thomas bydlí. A abych byla upřímná tak já taky moc ne, tak jsem ještě napsala moji kámošce ze třídy Anie.

Všechny tři jsme měly sraz za 30 minut v parku, tak jsem se už jenom navonela, vzala jsem si moje černé vansky a vyrazila z domu.

V parku jsem byla jako první, tak jsem si sedla na lavičku a začala jsem přemýšlet, jak taková party může probíhat.

Je pravda že jsem na žádný takový domácí party ještě nebyla. Vždycky jsme šly jenom s holkama do místního clubu a tam se většinou jenom tancuje a pije. Taky jsem vždycky druhý den prolezela s kocovinou.

***

Už jsme u Thomase. A když říkal že tu budou jen lidi ze třídy, tak pěkně kecal. Vypadá to tu, že je tu snad celá škola.

V kuchyni na lince bylo vyskladano několik druhů nápojů. Byli tu alkoholické a i nealko, tak jsme k tomu přidaly to, co jsme přinesly.

Místo obýváku bylo něco jako taneční parket a uprostřed byla stripterska tyč. Zajímalo by mě, jak ji tam namontoval.

Venku se nacházel bazén. Už tam spoustu lidí bylo. Cakali po sobě vodu, skotacili anebo se i navzájem potapeli. Byl to na ně vtipný pohled.

S holkama jsme si šly pro něco k piti a šly jsme se usadit ven na terasu. Bylo to tu příjemný. Bylo ještě teplo.

Za chvíli se k nám přidala ještě Amy, Suzanne a Alex. Bylo nás tu teda celkem šest a začaly jsme si povídat.

"A odkud ses sem přestěhovala Claire?" Holky měly na Claire spoustu otázek, protože ještě neměly možnost si s ní pokecat.

"Žila jsem v Californii od svého narození, ale mamku sem pracovně přeložili, tak jsem jela s ní."

"A to ti nevadilo se po 18 letech přestěhovat? Přestat se bavit se svými kamarády a jet na druhou stranu světa?" Holky se ptaly dál, ale jenom já jsem věděla jak tahle otázka Claire zranila. Ani mně neřekla proč ji tam neměli rádi.

"Nevadilo. Neměli mě tam rádi. Stále se mi smáli. V tu dobu jsem měla vztah, ale zjistila jsem že mě daná osoba jenom využívala a pak odkopla." Viděla jse slzy v jejich očích.
"Ale dnes jsme se přišly bavit, takže jdeme pít a tancovat!" Rozhodla nakonec Claire, vyskočila z křesla a přitom zvedla ruku v pěst do vzduchu jako superman.

Viděla jsem výrazy holek v jejich oblicejich. Nejdřív byl zmatený, ale pak zmatení vystřídalo nadšení.

Šly jsme si tedy dolit pití, daly jsme si taky všichni povinného panáka a šly jsme na parket. Vlnily jsme se do rytmu hudby, tancovaly v párech a neskutečně se nasmaly jak nám to nešlo.

Šly jsme si dát dalšího panáka a přišel za nama Thomas a řekl že jestli chceme, tak se máme shromáždit u něj v pokoji že se jdou hrát pici hry. Řekl nám cestu kam jít a my se vydaly tím směrem.

Sedly jsme si na zem a vyckavaly až přijdou ostatní. Nejdřív se hrálo nikdy jsem a u této hry se zdolala celá flaska vodky. Dozvěděla jsem se dost zajímavých věcí o všech. Hlavně o Claire. Třeba to, že měla jako menší nehodu na motorce a že byla týden v kómatu. To mi došlo proč semnou nechtěla jet. Nebo to že se líbila s holkou, při tomhle jsme pily jen my dvě a kluci samozřejmě a mě svitla malá naděje že bude aspoň bi.

Všichni už jsme byli mírně opilí a furt jsme se bezvýznamně smáli. Řeklo se, že se bude hrát flaska a tak se hrála flaska a to jenom na úkoly. Padali většinou typu, den pusu tomuhle a s tímhle se vykousni a nebo svlec se a běž skočit do bazénu. Na mě řada ještě nedopadla, za to na Claire ano a ta se měla líbat s Thomasem. Zarlila jsem. Claire měla ve tváři smutný výraz a zřejmě se jí to nelíbilo.

Ale já se na to nemohla dívat a tak jsem se sebrala a odešla. Nikdo si nevšiml, že jsem zmizela. Musela jsem na vzduch. Vytáhla jsem si cigaretu a začala kouřit. Většinou kouřím jen na párty.

Přišla za mnou Anie. Jen si ke mě prisedla a mlčela.

"Všimla jsem si toho." Povedela najednou. Ja neměla tušení o čem mluví.

"A čeho?"

"Těch tvých pohledů na Claire. Líbí se ti že jo?" Tohle jsem nečekala.

"Ano líbí, ale bojím se. Bojím se že ona je ta normální hetero holka. A ještě když jsem ji viděla líbat se s Thomasem." Povedela jsem ji pravdu. Nemělo cenu zapírat a já jsem si to konečně přiznala, přiznala jsem si, že jsem do ní blázen.

"Hele jestli tě to uklidní, myslím že se jí to pricilo se s ním líbat. Dělala to jenom kvůli tomu že dostala tento úkol. Ale měla by si ji to říct. Myslím že to pochopí a myslím si že taky není úplně hetero." Mrkla na mě a mě tím uklidnila a dala mi naději.

" Děkuju Anie." Objala jsem ji a usmála se na ni.

Podívala jsem se kolik je hodin. Byla jedna v noci a já už byla celkem unavená.

"Hele asi už půjdu domů, jsem celkem unavená a mám toho dost. A děkuju ti za pokec."

"Dobře, dej vědět až dorazíš ať nemám strach." Naposledy mě objala a odešla zpátky nahoru.

Když jsem se obouvala a brala si své věci, spatřila jsem za sebou Claire.

"Už jdeš domů?" Optala se mě.

"Jo. Jsem už celkem unavená a mám toho dost. Můžeš jít semnou jestli chceš. Můžeš klidně přespat." Nabídla jsem ji a doufala v kladnou odpověď.

"Jasně." Odpověděla jen a začala se taky oblékat a obouvat.

"Víš Emmo, chtěla bych ti něco říct."

"Povídej." Vyzvala jsem ji a čekala co z ní vypadne.

"Víš... Chci aby si věděla, že tě mám ráda a že nemáš důvod na Thomase zarlit. Vím že si zarlila, viděla jsem ten tvůj výraz a pak si hned odešla. Trochu mě to mrzelo, protože já ho libala jen kvůli ty hře. A chci aby si věděla, že já mám v srdci někoho jiného. Někoho kdo mi mění život k lepšímu." Dopovedela mi.

"Nevěděla jsem, že sis už někoho našla. Hlavně tak rychle. Tak doufám že si s ním šťastná." Odpověděla jsem ji naštvaně, protože mi tím zlomila srdce a vydala se k odchodu.

Rychle mě chytla za ruku a donutila mě se na ni podívat. Než jsem se nadála ucítila jsem její rty na svých. Byly tak sladké a jemné.

"Myslela jsem, že sis všimla jak na tebe furt koukám. Jak mám oči jen pro tebe. Líbila ses mi od chvíle kdy sem vešla do třídy."

"Já jsem netušila, že to máš stejně jako já. Bála jsem se toho a nechtěla jsem riskovat, že tě ztratím jako kamarádku."

Řekla jsem ji upřímně a znovu spojila naše rty. Když jsme se odtahly, chytila jsem ji za ruku a propletla jsem si s ní prsty.

Došly jsme k nám domů, vysvlekly se do spodního prádla, já Claire půjčila tričko na spaní a společně v objetí jsme usnuly.

I feel in love with you! Kde žijí příběhy. Začni objevovat