GB•3

44 5 2
                                    

Medyalara saçma sapan şeyler koyabilirim çok şey yapmayın:)💙

0535*** :Hi! Again me. Ben hâla seni tanımıyorum, gerçi sende beni tanımıyorsun.

0535*** :Yani tanımıyorsun değil mi? Tanısan bende seni tanırdım doğal olarak ama yüzün hariç her yerini çekip atmışsın maşallah.

0535*** :Cidden, biz neden yüzlerimizi de atmadık onu sorguluyorum şuan ksosmsç.

0535*** :Neysem, seni rahatsız etmeyeyim ben ya beni takmıyorsun ya da işin var sanırım.

0535*** :Off ben sana niye yazdım tekrar onu da hiç bilmiyorum ya.

Andaç :Hayır, tanımıyorum.

0535*** :Ouvv, pekala. Çok resmi gibi oldu bu ama. Bak eğer rahatsız oluyorsan hemen kesebilirim yazmayı.

0535*** :Ben canım sıkıldı diye sana bulaşayım demiştim.

Andaç :Yo yo, rahatsız değilim. Yalnızca küçük kız kardeşime çok istediği bir tatlıyı yapıyordum.

0535*** :Yapıyordun?

Andaç :Tamam, yapmaya çalışmaya çalışıyorum diyelim.

0535*** :Ne yapmaya çalışmaya çalışıyorsun peki? Yardım ederim belki, becerikliyimdir:)

Andaç :"Vişneli turta". Ama bir türlü keki için doğru kıvamı tutturamıyorum.
(Arkadaşlar bendeniz Sudem acayip hamarat olduğumdan dolayı bu tatlı hakkında hiçbir şey bilmiyorum haberiniz olsun Ksiansç)

0535*** :Kaç bardak süt koydun içine sen?!

Andaç :Dört?

0535*** :Kardeş afedersin ama engelli misin aq ya?!

0535*** :Tarifine baktım şimdi 3.5 bardak süt koy yazıyor. O yarım bardak fazla kaçmış işte.

Andaç :Kardeş deme lazım olur.

Biraz klasik bir cümleyle bitirmiş olabilirim, çok şey yapmayın.
Okuyan ve oy yapan değerliler seviliyorsunuz.

11.05.19|
🍨🍧🍦
Ç


Seviliyorsunuzzz🌟💙🌟

Göğe Bak//Texting\\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin