Ben geldimmmm. LGS sonuçları açıklanmış sanırım ama sormayacağım. Herkes gibi tavsiye ya da teselli de vermeyeceğim. İyi mi geçti kötü mü geçti çok umrumda da değil. Sen, siz çok değerlisiniz. Bunu unutmayın. Ne olursa olsun, bu gezegende parlayan güçlü bir yıldızsın sen.
Şu an dediklemden ben bile bir şey anlamadım öspdpdpxö. Neyse okuyun bakalım.
Not :Hikayeyi dediğim gibi öylesine yazıyorum, saçma bir şekilde aniden finalde yapabilirim slcöfçParlayan 🌟'larıma;
Minnak Bipolar :Andaç?
Minnak Bipolar :Şşt
Minnak Bipolar :Uyansana yaa
Minnak Bipolar :Sıkıldım ben.
Minnak Bipolar :Yanlışlıkla erken kalktım. Çok mutsuzum.
Andaç :Peki, bunu neden bana belirtme gereği duydun?
Andaç :Git annene söyle, babana.
Andaç :Odandaki perdeye bile söyleyebilirsin. Neden ben?
Andaç :Biz böyle konuşuyoruz iyi hoş ama,
Andaç :Nereye kadar?
Minnak Bipolar :Ama sen neden bir anda böyle çıkıştınki ya
Minnak Bipolar :Benden bu kadar rahatsız olduğunu düşünmemiştim!
Andaç :Bak,
Andaç :Ne kadar zamandır konuşuyoruz biz? Bir şekilde ben artık yüzyüze konuşmak istiyorum.
Andaç :Ya geçen gün köpek önüme tuvaletini yaptı, ben bunu bile sana haber verdim ya şaka gibi!
Andaç :2 gün önce en sevdiğim defterini kedin yeni yatağı yapmış diye üzülen ve bunu bana haber veren de sendin!
Andaç :Bak bir şeyler oluyor, bunun mal gibi de farkındayım ben.
Andaç :Biliyorum, sadece mesajlaşarak bir şeyler olmaz ama.
Andaç :Neyse,
Andaç :Ben pek iyi uyuyamadım sanırım.
Andaç :Söylediklerimi unutsak olur mu? Lütfen.
Minnak Bipolar :Şu an ekrana iguana çiftleşmesine maruz kalmış biri gibi bakıyorum.
Minnak Bipolar :Andaç, sen ne dedin ya Allah aşkına?!
Andaç :Saf Bipolar'ım. Neyse dediğim gibi işte saçmaladım. Sonra konuşuruz.
Hikâye bok yoluna gidiyor dırırım dırırım. Eee sıkılmaya devam mı gençlikkkkk zloxödlf.
🍨🍧🍦
25.6 19|
ÇYanaklarınızdan şapur şupur öpüldünüz❤ sşdpfö
Ben gidip Ege'nin yaptığı tabloları düşünüp biraz daha aşk yaşayacağım. Ya da son sahneyi hatırlayıp hayal kırıklığıda olabilir;(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göğe Bak//Texting\\
Short Story"Aşk bir vişnedir..." Öncelikle sırf boş durmamak için yazdığımı belirteyim de. (Mantık hatalarını göz ardı ediniz çünkü mantık aranmaması gereken bir hikâye.)💙 Başlanma tarihi: 10.05.19 ♥🌙