Jimin:
Kwon park( jiminin babası)
Kp: Anladınmı evlat her şey dediğim gibi.
Jm: Anladım baba.
Kp: Afferin hadi ozaman bunca yıllık hüznün intikamını alma zamanı geldi artık oğlum.
Mi cha:
Mc: tamam ozaman yarın buluşuruz eun şimdi işe geldim hadi kapatıyorum.
E:tm unnie bb.
Telofunu kapatmamla üzerime dökülen kahveyi hazmetmem bir oldu.
AAAAAAAAsicdir!!!
YANDIM YANDIM ANAMMM.jm: aaa ben nağaptım çok özür dilerim hanfendi yanlışlıkla oldu.
Mc: tm bidaha olmasın.
Jm: tekrar özürdilerim telafi etmek için bi akşam yemeğine ne dersiniz.
O sırada kahve dökülen eteğimle uğraşmayı kesip adama baktım.
Gerçekten yakışıklıydı.
Mc: tamam gerçekten önemi yok affettim gitti.
Jm: ama ben kendimi affetmedim, lütfen sadece bi saat.
Mc: gerçekten çalışıyorum ve çok yoğunum o sırada saatime bakıp hatta geç bile kaldım müsadenizle.
Diyip holdinge doğru yürümeye başladım.
Yarım saat sonra~
Dahyun: mi cha patron seni çağrıyo odasında bekliyomuş.
Mc: tamam gidiyorum.
Patronun odasına geldim kapıyı çalıp gir komutunu aldık dan sonra içeriye adım attım ama bu sabah karşılaştığımız adamdı.
Kapıdaki patron levha sını tekrar kontrol ettim doğru odaya gelmiştim.
Mc: pardon siz burda ne arıyorsunuz heralde yanlış odaya girdiniz buyrun ben yardımcu oluyum.
Jm: merhaba ben Park jimin pjm holdingin sahibinin yani kwon park ın oğluyum artık ben baştayım tanıştığıma memnun oldum.
Deyip bana elini uzattı.Bi anlık şok dan sonra elini tuttum hayır yani daha genç ne patronluk neyine.
Jm: ıı elimi alabilirmiyim.
Hala elini tuttuğumu farkettim ve hemen elimi çekdim.
Mc: aa siz beni niye çağırmıştınız bay park.
Jm: lütfen bana bay park deme .
Mc: peki ne demeliyim.
Jm: jimin de.
Mc: tm.
Jm: benim sekreterim olmanı istiyorum mi cha alanını değiştir .
Mc: ama ben sekreterlikden anlamam ki.
Jm: öğrenirsin zamanla.
Deyip elime bi dosya verdi.
Jm: burda her şey yazıyo .
Dosyaya bi göz gezdirdikden sonra.
Mc: peki efendim başka bi isteğiniz yoksa işimin başına dönmeliyim.
Jm: unttunmu bana jimin de.
Mc: a peki jimin.
Jimin:
Sırf bi intikam uğruna patron da olduk ha gerçekten bu işler benlik değil şimdi sürtüklerimin yanında olmak varken şu mi cha denen salak dan intikam almaya çalışıyorum.
Ahh baba bu işi neden ben yapıyorum ki.
Her neyse en kısa zamanda kıza yakınlaşıp işi bitirmem gerek.İlk bölüm nasıldı yorumlarınızı eksik etmeyin.
🖤🍷