" Yarın lise 4'ün ilk günü ve ben yeni bir okula başlıyorum." Yazmışım dün gece defterime . Sabah kalkıp okulun ilk günü için kıyafet seçmeye çalıştım. Gri bir tişört aldım. Altına kot pantolonla beyaz ayakkabılarımı giydim. (multimedya Afra'nın kıyafeti)
Çantama defterimi attım ve birşeyler atıştırmak için aşağı indim. Sevgi abla kahvaltı için tost hazırlamıştı. Tostumu yiyip evden çıktım. Navigasyondan okulu bulup derse 20 dakika kala okula vardım. Hazır vaktim varken kantine ineyim dedim ve kantinin yerini buldum. 1 kola aldım ve kantinden çıkarken birşeye takıldım. Tam düşüyordum ki mucizevi bir şekilde düşmedim. Sımsıkı kapandığım gözlerimi açtım ve beni dünyanın en güzel gözleri karşıladı. Bunlar yemyeşil gözlerdi. "Yürürken daha dikkatli olmalısın tatlı şey. Bu arada ben Mert. Sende yeni kız Afra olmalısın." Hey adımı nerden biliyordu ki bu? Yeni bir öğrenci geleceğini nasıl öğrenebilir ki? "Memnun oldum" deyip sınıfa yürüdüm. Sınıfa geldim ve beni bir adet sarı çiyanlar topluluğu karşıladı. Kimseyle konuşmak istemediğim için sırama oturdum ve kitabımı açtım. Derken kısa kaküllü saçları olan bir kız yanıma geldi. "Selam ben Melis. Sanırım ikizim Mert'le tanışmışsın. Seni babamın dosyalarını karıştırırken görmüş ve beğenmiş. Seninle okul çıkışı kahve içmeye gitmek istiyor. Ha bu arada biz okul müdürünün çocuklarıyız. Ayrıca yerinde olsam Mert'le randevuya çıkmazdım çok uyuzdur ama madem seninle buluşmak istiyor kardeşim sonuçta." dedi. "Dur nefes al. Ben de Afra. Okul çıkışı Mert'le dışarı çıkabilirim sıkıntı yok." dedim ve Mert'in Instagram hesabını buldum. Gerçekten de dünyanın en güzel gözleriydi onunkiler. Derslerin geçmesini beklemekten başka birşey yapamayacağım.
(aynı gün saat 21:30)
Defter neler oldu neler! İnanamazsın! Ben de inanamıyorum zaten. Okul çıkışı bahçeye çıktım ve gözlerimle Mert'i aradım. Zaten çok çarpıcı bir görüntüsü olduğu için onu hemen buldum. Yanına gittim ve ilk hamle ondan geldi. Bana "Selam. Nasıl gidiyor? Kordon'a gitmek ister misin?" dedi ve sevgilisine sarılmışçasına sarıldı bana. Sonra arabasıyla hızlıca Kordon'a gittik. Yol boyunca beni tanımak için sorular sordu. Cafeye oturduk ve 2 kahve söyledik. Bana otururken "Sevgilin var mı tatlı kız?" dedi. Bende sevgilim olmadığını söyledim. O zaman gözleri mutlulukla parladı. "İşte bu harika bir haber çünkü ben seninle çıkmak istiyorum." dedi. Çok şaşkındım ve biraz düşünmek istediğimi söyledim. Daha sonra numaramı aldı ve beni eve bıraktı. Gitmeden bana "Seni seviyorum güzellik." dedi. Beni 1 günde nasıl sevebildiğini çözememiştim ama bende ona kapılmıştım. Yanağımı öptü ve gitti. Karnım heyecandan ağrıyor. Her yanımı ateş yakıyor gibi. Yarın olsun ve onu göreyim lütfen.
Evet bu ilk bölümdü arkadaşlar. Her bölümü bir gün yapmayı düşünüyorum. Bu biraz kısa oldu ama diğer bölümler çok daha uzun olacak. Takipte kalın işin içyüzünü öğrenin!