BIOLÓGIA A TELOCVIK

19 2 0
                                    

Zobudiť ma prišla mama.
,,Zlatko, vstávaj. Prídeš neskoro do školy."povedala to s jemným hlasom.
,,Mami. Bolí ma brucho,
rebrá, a hlava."oznámila som jej. Hneď ma chytila za čelo a skúšala či mám teplotu. Nemala som.
,,Nemusíš ísť do školy napíšem učiteľke."
,,Nie, mami pôjdem nemôžem vymeškávať. Už je to lepšie."odpovedala som.
,,Tak dobre. Ale Scott už odišiel."oznámila mi.
,,Nevadí pôjdem peši."
,,Tak dobre. Ja idem do práce. Pa." Už vychádzala s mojej izby.
,,Pa"pozdravila som ju. Vstala som z postele a obliekla si čierno-biele kraťase a biele tieľko zapravené v kraťasoch. A čierne konversky. Zobrala som si mobil, slúchatka a kľúče. Vyšla som z domu a zamkla. Vydala som sa do školu. Cesta mi trvala ani nie 10 minút. Neskoro nejdem. To je v pohode. Prídem ku skrinke a vytiahnem si učebnicu a zošit z biológie pre pokročilích. Viem asi sa čudujete, že pre pokročilích. No keďže sme si mohli vybrať hodiny aké sme chceli a biológia ma baví a normálnu biológiu už viem tak prečo neskúsiť niečo nové? Vydala som sa do triedy a sadla si na svoje miesto v tretej lavici pri okne. Väčšinou už tu Ariana bíva. Asi zaspala. Nechvela som sedieť sama. Keď nepríde tak ju zabijem. Scott, Kira a Lydia už prišli do triedy a sadli si na svoje miesta.
Akurát zazvonilo na hodinu a učiteľka vošla do triedy ale nebola sama prišla aj s ... Theom.
,,Tak žiaci, toto je váš nový spolužiak Theo Raeken. Správajte sa ku nemu slušne. Theo sadni si pri Viki McCallovú."oznámila to celej triede a Theo si sadol vedľa mňa.
,,Ahoj. Ako sa máš?"pozdravil ma.
,,Ahoj. Dobre a ty?"oplatila som mu pozdrav aj otázku.
,,Tiež"odpovedal s úsmevom na tvári. Po dvadsiatich minutách mi začalo byť zle tak som utiekla z triedy bez toho aby som niečo povedala a nechala som si tam všetky veci. Utekala som do dievčenských šatní. A namierila si to ku lavičke. Na ktorú som si sadla a chytala som si brucho. Strašne ma začalo bolieť. Potom začala aj hlava s rebrami. Asi to bolo s toho ako ma Belasko včera odhodil tri metre do steny.

THEO
Nezdalo sa mi, že jej je dobre. Chcel som sa jej to spýtať ale vtom utiekla z triedy a veci tu nechala. Keď utekala chytala si brucho. Vtom sa učiteľka opýtala Scotta.
,,Scotte, nevieš čo je s tvojou sestrou?"
,,Nie neviem."odpovedal.
A v tom som išiel za ňou.
Tiež som nič nepovedal. Proste som odišiel. Podľa jej pachu išla do dievčenských šatní. Tak som šiel dovnútra. Videl som ju ako sedí na lavičke. Jednou rukou si  drží brucho a druhou si opiera hlavu. Bežal som za ňou. Pribehol som ako keby nevnímala okolie. Mal som pravdu.
,,Viki, čo sa stalo? Haló, Viki!"hovoril som na ňu.

Viki
Nevnímala som okolie. Nevšimla som si ani to, že Theo je so mnou v miestnosti.
,,Viki, čo sa stalo? Haló, Viki!"hovoril na mňa. No ja som počula iba hlasi v mojej hlave.
,,Nech už to prestane!"povedala som so strachom v hlase.
,,Čo nech prestane?!"spýtal sa ma.
Neodpovedala som.
,,Viki pozri sa na mňa. Musíš sa sústrediť na jednu vec."povedal.
,,Neviem na čo sa mám sústrediť. Nedokážem to."oznámila som so strachom v očiach.
,,Viki pozri sa na mňa."
,,To nejde."povedala som mu. Ukazovákom a palcom mi chytil bradu a zdvihol ju. Pozrela sa mi do očí a pobozkal ma. Bol to vášnivý a dlhý bozk a ja som zabudla čo sa to pred chvíľou stalo. Po troch minutách sa odťiahol. Pozrel sa na mňa a ja na neho.
,,Prečo si to spravil?"opýtala som sa ho.
,,Nič iné ma nenapadlo, aby si muslela len na jednu vec. Tak som ťa pobozkal. Ak to nevadí!"oznámil.
,,Nie nevadí. Ja ti za to ďakujem. Vôbec neviem čo sa so mnou deje."povedala som mu to.
,,Čo si počula alebo niečo?"
,,Počula som hlasy ale iba v mojej hlave. Neviem komu patrili ale strašne ma začala bolieť hlava, brucho a rebrá. Ale tie rebrá tie ma bolia už od včera ako ma Belasko odhodil do steny. Takže asi sa mi stále nezahojili. Čo už. Ty si povedal, že sa mi môže v telefóne niekto hrabať a ty si výnimka?" Povedala som mu všetko. Ale ten mobil ma vážne zaujímal. Ale na druhej strane mi to nevadilo.
,,No mala by si si dávať na veci pozor a zamykať si ho. A áno ja som výnimka. Využil som príležitosť. Vedel som, že sa preň ho vrátiš."oznámil mi a začalo zvoniť. Vyšli sme z dievčenských šatní a namierili sme si to do učebne biológie. Prišla som tam ale moje veci tam neboli. Tak som išla ku svojej skrinke a videla som tam Lydiu, Scotta a Kiru s mojimi vecami. Prišla som ku nim a Kira mi podala veci.
,,Ďakujem"poďakovala som jej.
,,Čo sa ti stalo, že si odišla s hodiny?"spýtal sa ma Scott. A akurát prišiel Stiles.
,,Sama neviem. Začalo ma bolieť brucho a hlava. Potom začali aj rebrá ako ma Belasko hodil o stenu. A potom za mnou prišiel....Theo. Ale to je jedno."keď som to dopovedala mali sme telesnú. Tak som sa išla prezliecť. Ako vždy sme mali telocvik na lacrossovom ihrisku s chalanmi. Keď sme všetky vyšli na ihrisko videli sme tam chalanov ako hrajú lacrosse a coach nám povedal, že si máme dať 10 kolečiek okolo ihriska a chalani taktiež. Ako vždy som s Liamom zavodili kto bude prvý. Ako coach odpískal začiatok hneď som s Liamov utekali ako o život. Najprv viedol Liam. Pozrel sa za seba, že kde som. Nevidel ma tam a ako sa otočil naspäť bola som predním ale ako nedával pozor narazil do konára ale hneď sa postavil a bežal ďalej. Stále som bola prvá. Z ničoho nič som zase počula tie hlasy čo predtým. Zastavila som a podlomili sa mi kolená tak som spadla na zem. Chytila som si uši. Nevedela som čo mám robiť. Bála som sa toho čo sa stane potom. Ako predtým som nevnínala okolie. Nevšimla som si ani toho, že Scott, Liam, Stiles a Theo sú pri mne.
Stále som si držala ruky na ušiach a vrtela hlavou. ,,Nech to už prestane"povedala som to s plačom a slzami v očiach.
,,Viki ale čo má prestať?"spýtal sa ma Scott.
,,Scotte, ona ťa nepočuje. To isté robila aj počas biológie, keď som za ňou prišiel. Nevnímala. Musí sa sústrediť na jednu vec. Viki ale počuje hlasy vo svojej hlave a nevie čo má robiť skorej. V tej chvíli keď to už nevedela vydržať tak som ju prinútil sústrediť sa na jednu vec. A pomohlo jej to."dopovedal Theo. Stále som počula tie hlasy. Mala som pocit, že mi hlava za chvíľu vybuchne. V tom prišla Lydia s Maliou a Kirou. Ale Liam a Stiles odišli. Neviem kam.
,,A ako si ju ukľudnil?"opýtal sa ho Scott.
,,Že som ju pobozkal."odpovedal mu Theo.
,,Prosím, ukľudni ju. Vidím, že to nevydrží."dopovedal Scott a Theo len prikývol.
Nevnímala som nič. Ale z ničoho nič som pocítila nežný a jemný bozk. A hneď som vedela, kto to bol.... Theo. Ukľudnilo ma to. Prečo Theo? Nevedela som, že iba on ma vie ukľudniť. Je pravda, že sa mi odmalička páčil, ale nikdy som si nevedela predstaviť, že práve on bude ten, ktorý ma bude ukľudňovať. Po chvíľe sa odťiahol. Ja som konečne otvorila oči. Videla som všetkých okrem Liama a Stilesa. Ako som sa pozrela okolo seba zatočila sa mi hlava a posledné čo som videla bola tma. Bezvedomie.

Nové životy (TEEN WOLF)Where stories live. Discover now