SPÄŤ V BEACON HILLS

34 3 0
                                    

Ako vždy sa mi nechcelo ísť do školy. Kiežby bol už piatok. Ale na ten budem čakať ešte dlho. Je Pondelok.

Budík ma zobudil o 6:30. Nechcelo sa mi, tak som ho vypla a spala ďalej. Ako vždy som zaspala.
"Ségra, vstávaj.,, , zobúdzal ma môj podarení brat Scott.
"Ešte chvíľu.,, povedala som spiacim tónom. A spala ďalej.
"Nie, vstávaj hneď teraz, lebo ťa do školy odnesiem na rukách!!,, túto vetu som už počula milión krát, ale nič neodniesol ma. Keď som nereagovala odišiel z mojej izby neviem kam. Ale asi tak o 3 minúty prišiel. Mala som zatvorené oči, ale to čo spravil v tej chvíli som sa už postavila na rovné nohy. Oblial ma studenou vodou. Ja ho zabijem.
"Zabijem ťa,, povedala som nahnevane.
"Nie, nezabiješ,,
"Ako si si taký istí??,, spýtala som sa.
"Nato ma máš až moc rada!,, hovoril to s úsmevom na tvári. Mala som chuť mu jednu vraziť. Neurobila som to. Ten hnev si nechám na Liama.

,,Pohni prídeme neskoro.'' Zakričal Scott so Stilesom naraz.
,,Choďte bezo mňa'' odpovedala som im.
Z dola som počula iba buchnutie vchodových dverí.

V škole
Došla som až po zvonení. Ja proste nestíham. Prišla som ku svojej skrinke. Vytiahla som si učebnice a išla do triedy Ekonómie s Coachom.
,,McCallová, prečo meškáte? Neskorí príchod som skôr očakával od vášho brata ale od vás nie!''
,,Prepáčte nestíhala som, lebo niekto ma zamkol vo vlastnej izbe.'' povedala som a nahnevaním pohľadom som sa pozrela na Scotta.
,,Dobre. Sadnite si.''
Celú hodinu učiteľ preberal naše skorumpované zdravotníctvo. A preto som si celú hodinu kreslila ako je mojim zvykom.

Jediná vec, ktorá ma zachránila bolo zvonenie. V práve tú chvíľu som sa nudila najviac. Vyšla som z triedy a mierila rovno ku skrinke.

Domov
Keď som prišla konečne domov, vyšla po schodoch a namierila som si to do svojej izby.
Otvorila som dvere. Tašku hodila pri písací stôl a spadla som na posteľ s mobilom a slúchatkami. Začala som počúvať pesníčky nahlas. Okolie som vôbec nevnímala. A ani to, že v mojej izbe je Scott.
Kedže som nevnímala tak mi pred tvárou zamával rukou.
"Čo je?,, spýtala som sa ho.
"Ideš s nami na zápis štvrtákov.,,
"Nejdem!,, poznamenala som.
"To nebola otázka ja ti to oznamujem. Mama ide do roboty a nechce aby si bola sama doma. Takže sa obleč trochu normálne a ideme.,, onámil mi s úsmevom na tváry.
"Fajn.,, odpovedala som urazene.
Keď odišiel z izby, začala som sa prezliekať. Nevedela som čo si mám obliecť tak som na seba dala tmavomodré šaty bez ramienok. A modré baleríny.
Ešte som si zobrala mobil so sluchátkami a išla dole za Scottom. Čakal ma už pri dverách. Otvoril dvere a višli sme von. Bála som sa toho, že pôjdeme na motorke.
"Nasadaj.,,
"Vieš, že nemám rada motorky lebo sa na nich bojím. A my ideme na motorke. To radšej pôjdem peši.,, oznámila som mu to so strachom v očiach.
"Nemáš sa čoho báť. Proste si sadni za mňa a drž sa ma poriadne. Bude to dobré.,,odpovedal mi s poloúsmevom a naznačil mi aby som si sadla. Tak som aj spravila. Ako som si sadla hneď som sa aj Scotta chytila okolo pása a hlavu si položila na jeho chrbát.
Ani som si neuvedomila, že už sme pred školou. Zliezla som z morotky a upravila som sa. Keď už aj Scott zliezol tak prišiel za mnou.
"Si v pohode?,,
"Áno, len som.... Ale nič.,,
"Povedz, čo sa stalo.,,spýtal sa ma starostlivo.
"Len som zachytila nejaký až moc známy pach. Je tu niekde blízko.,, nechcela som mu povedať kto to je, lebo veľmi dobre som to vedela. Bol to Belasko. Ten, ktorý ma premenil na gepardodlačicu len jedným kusnutím. Stalo sa to pred rokom a pol.
Ale bála som sa čo chce teraz.
A tak Scott ten pach zachytil tiež. Dobre som vedela z kade ten pach ide. A to z podchodu. Pri škole. Práve tam čakal.
"Zostaň tu. Nechcem aby ti ublížil.,, pošepkal mi to. Iba som prikývla. Ale Scott by sa mal naučiť, že nikdy ho neposlúchnem.
Podišiel ku Belaskovi, ktorý si ho všimol a nie len Scotta ale aj mňa.
"Aha tak moja gepardodlačica ide na zápis štvrtákov. A nejsi náhodou tretiačka?,, povedal ako keby som mu patrila.
"Daj mojej sestre pokoj.,, Scott povedal starostlivo.
"Prečo by som mal. Teoreticky patrí ku mne.,,oznámil to slizkým hlasom.
V tom sa Belasko rozbehol po mojom bratovi. Začali sa mlátiť, driapať, vrčať. Do bitky sa zapojil neznámy vlkodlak, a začal bojovať spolu zo Scottom proti Belaskovi. Vtom sa ukázala Kira z mečom, Liam a Malia v podobe vlkodlakou. Stiles s baseballovou raketou. Potom som sa neovládla a musela som sa Belaskovi postaviť. Vtrhla som do boja. Ale odhodil Kiru a neznámeho vlkodlaka stranou. Keď som chcela zaútočiť do cesty sa mi postavil Scott. Ale Belasko ho odhodil stranou. Chcel sa na mňa vrhnúť ale začala som naňho  hovoriť. Bola som premenená na gepardodlačicu.
"Môžeš konečne prestať!? Chceš len mňa. Tak ich prosím nechaj napokoj.,, povedala som ale Scott ma prerušil.
"Viki, nie.,, zakričal.
"Ale áno, Scotte nenávidim ten pocit, keď vás vidím ako bojujete a mňa z toho vynechávate. On ma premenil tak nech povie čo odo mňa chce.,, povedala som a zmenila som sa na človeka.
"Takže ti si myslíš, že po tebe niečo chcem?,,opýtal sa ma.
"Nie, nemyslím ja to viem. Jediná schopnosť, ktorá sa mi teraz hodí najviac a nevieš o nej. Ja totiž viem čítať myšlienky.,, oznámila som mu a on sa na mňa pozrel so zaskočením výrazom. Premenila som sa do podoby gepardodlaka. A vyštartovala som po ňom. Nebola som jediná. Scott išiel po Belaskovi a mňa sa snažili odtiaľ dostať Liam so Stilesom. Nepodarilo sa im to. Ja som sa im vyprostila so zovretia a vyštartovala som po ňom. Videla som na Belaskovi, že ide po Scottovi, a tak ma odhodil a ja som nabúrala do steny vzdialenej od neho tri metre. Ako som narazila spadla som na zem a nevedela som sa postaviť. Hneď ku mne prišla Malia s Kirou a pomohli mi na nohy. Mala som zlomené dve rebrá ale rýchlo sa mi zahojili. Keď som sa pozrela na Belaska a Scotta tak Scott mal Belaskové drápy v bruchu ale Scottovi sa oči zmenili na červenú a nabral všetkú svoju alfa silu a mal väčšiu silu ako Belasko tak sa Scott nahneval a začal si Belaskové drápy vyťahovať  brucha a povedal mu.
"Daj mojej sestre pokoj. Možno si ju premenil ale ona k tebe nepatrí. Tak ti dám na výber buď ťa na mieste zabijem alebo môžeš utiecť.,, povedal mu to hlasom alfy, ktorá chráni svoju mladšiu sestru.
"Ja by som utiekol.,, povedal Stiles.
Belasko utiekol bez drápov. Scott prišiel ku mne a silno ma objal.
"Si v poriadku? Povedal som ti, že ma to máš nechať vyriešiť. Bál som sa o teba.,, spýtal sa ma a ja som ho prerušila.
"Áno, Scotte som v pohode. Ale už by si sa mal naučiť, že keď mi povieš,že mám zostať na mieste tak nepočúvnem.,, odpovedala som mu. Tak sa odo mňa odtiahol a pozrel sa na neznámeho vlkodlaka. Mala som pocit, že som ho už niekedy videla. Nevedela som si spomenúť.
"Asi si ma už nepamätáte, od štvrtej triedy som sa trochu zmenil.,, povedal neznámy vlkodlak.
Ja už som si spomenula.
"Theo?,, povedala som spolu so Scottom.
Theo len prikývol. A ja som sa hneď rozbehla za ním aby som ho objala. Zavesila som sa mu okolo krku a on ma chytil za pás svojimi rukami.
"Malá Viki McCallová. Ty si ma ešte pamätaš?,, povedal a ja som sa naneho pozrela.
"Prečo by som si nemala pamätať najlepšieho kamaráta môjho brata a Stilesa?,, spýtala som sa ho.
"Neviem.,, povedal Theo.
"Prečo si sa sem vrátil?,, opýtala som sa ho. Ale stále som bola zavesená na jeho krku a on stále držal ruky na mojom páse. Ale jednu ruku práve pustil a už ma držal iba jednou rukou okolo pása a stála som vedľa neho.
"Pred týždnom som počul o alfe z Beacon Hills, a keď som sa dozvedel, že to je Scott McCall neveril som tomu. Tak som sa chcel presvedčiť, či to je pravda. A predsa je. Ale nie obyčajná alfa ale pravá alfa.,, povedal s polosmiechom a úsmevom na tváry.
"A chcel by som do tvojej smečky.,, povedal Theo Scottovi.
"To nebude žiadny problém, že nie Scotte.,, povedala som. A pozrela sa na Scotta. Nič nepovedal.
"Viki poď ideme.,,povedal a chcela som mu na to niečo povedať.
"Hneď.,,sprísneným hlasom.
"Choď, uvidíme sa zajtra.,,povedal a pustil ma. A odišla som.
Prišli sme ku polici kde sa písali iniciály. A ja som si všimla, že nemám mobil.
"Scotte, neviem kde mám mobil asi mi vypadol v podchode idem si preňho. Dobre?,,povedala som mu to.
"Dobre, ale buď opatrná.,,
"Neboj.,, odpovedala som mu. Odišla som si pre mobil. Už som bola pri podchode. Videla som tam Thea ako sa opiera o stenu a drží môj telefón v ruke.
"Nabudúce si ho zamykaj. Aby sa ti v ňom nikto nehrabal.,,povedal s úmevom od ucha k uchu.
"Vrátiš mi ho.?,,opýtala som sa ho. Prišla som bližšie. A podal mi ho.
"Ďakujem.,, poďakovala som.
"Nemáš začo. Aj nabudúce. Tak ahoj zajtra.,,povedal. Prišiel bližšie ku mne a do ucha mi zašepkal.
"A ešte si od štvrtej triedy veľmi opeknela.,, pošepkal. Šervenala som sa. A odišiel. Aj ja tiež. Scott by vyletel z kože.
Prišla som k motorke a Scott ma tam už čakal.
"Ešte stále chceš ísť pešo?,,spýtal sa ma.
Ja som pokrútila hlavu a nasadla na motorku za Scotta. Keď sme prišli domov tak som sa pozrela na mobil. Mala som tam nový kontakt THEO. Na tom som sa pousmiala. Ľahla som si do postele. Počula som pípnutie správy na mojom mobile pozrela som sa a napísal mi Theo. 》Dobrú noc.♥《.
A zaspala som so slúchadkami v ušiach.

Nové životy (TEEN WOLF)Onde histórias criam vida. Descubra agora