Zobudila som sa v nemocnici. Hneď ako som otvorila oči vedľa mňa na kresle ležal môj brat. Na druhej strane zase Stiles a oproti mne Liam. Musela som sa na nich zasmiať. Nevedela som odolať. A v tom do izby vošla mama.
,,Ahoj zlatíčko. Ako sa cítiš?"opýtala sa ma pošepky aby chalanov nezobudila. Ale oni sa zobudili. Vyskočili na rovné nohy. Asi si mysleli, že sa niečo stalo.
,,Mami som v poriadku. Nič mi nie je." Oznámila som jej.
,,Čo si pamätáš ako posledné?"opýtal sa ma Scott.
,,Tmu pred očami."odvetila som nechápavo.
,,Ešte predtým!"tento raz hovoril Liam.
,,Thea, ako ma ukľudnil."odpovedala som. Hneď som sa nad tým musela zamyslieť. Bol to nádherný bozk. Neviem prečo mám pocit, že k Theovi niečo cítim. Ale ako by sa mohol zamilovať práve do mňa? Veď o mňa by ani bycikel neoprel.
,,Scotte, a tebe to nevadí? Že ju pobozkal chalan, ktorý nevieme ešte čo má zaľubom?"pridal sa Stiles, ktorý zakričal na Scotta.
,,Nie nevadí. Ja som to po ňom chcel. Inak by už nebola tu s nami. A nikdo iný ju pobozkať nevedel. A ako hovoril, že už ju raz ukľudňoval bozkom aby sa zamerala iba na jednu vec tak prečo by som to pre svoju sestru nespravil. Mám ju rád a chcel som, aby bola nažive. Stilesi ona prestávala dýchať. Nemal som na výber."keď to Scott dopovedal tak som vstala z postele a silno som ho objala. Opätoval mi to a zdvyhol do vzduchu.
,,Ďakujem. Si ten najlepší brat."pošempkala som mu do ucha.
,,Mne by si nemala ďakovať." Dopovedal a ja som sa naň ho pozrela nechápavým výrazom.
,,Mala by si poďakovať jemu."ukázal na dvere od izby, v ktorých stál Theo. Scott ma pustil a ja som sa rozbehla za Theom, ktorý ma chytil a silno objal.
,,Ďakujem"pošepkala som mu do ucha.
,,Nemáš za čo"odvetil.
,,Theo, ďakujem aj ja, že si jej zachránil život."poďakoval Scott Theovi. A Theo iba prikývol. Pustil ma a položil na zem. Z ničoho nič som odpadla. Posledné čo som cítila boli Theové ruky ako ma drží. A odkladá na postel.THEO
Stál som vo dverách nemocničnej izby, v ktorej bola aj so Scottom, Stilesom, Liamom a jej mamou. Keďže bola sestrička.
Scott ju práve obímal.
,,Mala by si poďakovať jemu."ukázal na dvere od izby, v ktorých som stál. Hneď sa ku mne rozbehla a ja som ju chytil. Objal som ju silno a opätovala mi to objatie.
,,Ďakujem"pošepkala mi to.
,,Nemáš za čo"odvetil som.
,,Theo, ďakujem aj ja, že si jej zachránil život."poďakoval mi Scott. Iba som prikývol.
V tom som Viki položil na zem. Z ničoho nič odpadla. Chytil som ju a položil na postel. Nikto nevedel čo s ňou je. A tak nás jej mama vyhnala z izby a povedala nech zavoláme Liamovho otca.SCOTT
Keď som ju videl ako odpadla strašne som sa o ňu bál. Predsa len je to moja sestra. Ešte, že ju Theo chytil a položil na postel. Bol som mu za všetko vďačný. V tom nám mama povedala aby sme odišli z izby a zavolali Liamovho otca. A tak sme aj spravili. Utekal som s Liamom na oddelenie, aby nám povedali kde ho nájdeme. Išli sme za ním. Našli sme ho na chodbe. Povedali sme mu čo sa stalo, a v ktorej izbe je hneď utekal za mamou a Viki. Ja už som nemohol utekať. Tak sme spomalili a nechali Liamovho otca nech ide. Veľmi som sa o sestru bál. Došli sme ku izbe a mama tam plakala. Nevedel som čo sa stalo a tak som išiel do izby ale hneď ma odtiaľ odtiahol Stiles. A objal ma. Nechápal som. V tom vyšla aj mama s Liamovim otcom. Mama stále plakala.
,,Mami čo sa stalo?"opýtal som sa jej.
,,Koľko srdcí počuješ v tej izbe?"spýtala sa ma a ja som sa započúval. Nič som nepočul. Vôbec.
,,Nie. Nie. To nemôže byť možné. To nie."neveril som a hneď som išiel za ňou do izby. Vedel som ako ju zobudiť. A aby začala dýchať. Potrebujem jednu osobu.
Lydiu.
Vyšiel som z izby a utekal som za Lydiou.
,,Musím ísť. Potrebujem ju. Prineste ju hneď ku Deatnovi. Ja musím ísť pre ňu."dopovedal som.
,,Scotte, koho potrebuješ?"spýtal sa ma Stiles. Otočil som sa a povedal som.
,,Lydiu. Potrebujem Lydiu. Hlavne ju doneste na veterinu. Verte mi."odpovedal som a utekal z nemocnice. Vedel som kde ju nájdem. Na policajnej stanici. Prišiel som ku stanici a Lydia tam bola. Hneď som išiel za ňou a bola tam aj Kira. Aj ju som potreboval. Už som bol pri nich a povedal som im čo sa stalo a aby hneď išli na kliniku. Potreboval som ich pomoc. Veľmi sa bojím o svoju mladšiu sestru. Nikdy by som si to neodpustil. Keby sa jej niečo stalo. Prišli sme včas. Akurát vystupovali z auta. Rýchlo som pribehol ku sestre a vzal ju na ruky. Keďže som vlkodlak tak bola pre mňa ľahká. Sice aj tak je ľahká ako pierko. Vkročil som do kliniki a položil ju na stôl.
,,Čo sa jej stalo?"opýtal sa Deaton.
,,Odpadla. Mama nám povedala aby sme išli pre Liamovho otca aby jej pomohol. Tak keď sme ho našli povedali sme mu čo sa stalo a utekali za Viki. Nestíhal som a tak som zastavil aby som sa nadýchal. Ale keď som prišiel ku izbe cez dvere som videl ako mama plače nevedel som čo sa stalo tak som išiel dovnútra ale Stiles ma odtiahol a objal. Mama vyšla a spýtala sa ma koľko srdcí počujem v tej izbe. Tak som sa započúval a žiadne srdce som nepočul. Išiel som do izby za ňou a keď som sa na ňu pozrel vedel som, že kto mi pomôže aby bola nažive a to bola Lydia a Kira. Rýchlo som išiel za nimi na policajnú stanicu a povedal im všetko a ešte aby mi pomohli oživiť ju. A teraz sme tu. Prosím. Ja chcem aby bola nažive je to moja sestra. Nechcem aby zomrela."povedal som rýchlo a posledné 3 vety som povedal so slzami v očiach a pozrel sa na sestru.
,,Dobre, ale čo máme robiť?"opýtali sa ma Kira aj Lydia.
,,To čo viete najlepšie."odpovedal som a pozreli sa na mňa nechápavo.
,,Lydia ty krič. A Kiro ty ju elektricky zobuď."prikývli.
,,Počkať. Najprv by sme jej mali uvoľniť z tela plyny, ktorých sa nadýchala pre istotu."oznámil Deaton. Zobral nožík a do ruky jej ho zaryl. A odtiaľ vyšiel žltý prach.
,,Niekto do nej dal imelo."
,,Ale Viki je alergická na imelo."oznámil som.
,,Zapchajte si uši ale ešte skorej Theo a Liame každý ju chyťte za ruku. Keď vám to nevadí. A Kiro ty nastav ruku na jej srdce. Lydia môžeš."dopovedal Deaton. Zapchali sme si uši Lydia začala kričať a Kira sa už snažila oživiť bleskami. Lydia prestala kričať ale Viki stále nedýchala.
,,Lydia skús to ešte raz aj ty Kiro. Chalani držte ju. Ale ešte predtým sa pozriem či sa nezačala meniť."dopovedal a po jednom jej otváral oči. Potom sa pozrel či nemá tesáky. A následovali drápy. Mala ich vonku.
,,Oči má fialové, tesáky má vonku a aj drápy. To znamená, že teraz by sa mala zobudiť. Ale chalani dávajte si pozor lebo keď sa zobudí bude pociťovať bolesť takže zatne drápy."oznámil to Theovi a Liamovi. Kira s Lydiou boli tam kde mali. Lydia začala znovu kričať a Kira mala ruku s bleskami pri sestrinom srdci. Fungovalo to nadvihla sa jej hruď a sadla si. Bola premenená na gepardodlačicu a zakričala. Ako som videl na Theovi a Liamovi zatla päste. Keď dokričala pustila chalanov a zrýchlene dýchala. Musel som ju rýchlo objať. Bol som rád, že je tu s nami.
,,Som tak rád, že si späť."pošepkal som jej to a sťiahol ju do objatia, že zliezla zo stola.
,,Mám ťa rád."oznámil som jej.
,,Aj ja teba Scotte."odvetila. Pustil som ju.
,,Scotte, chcem ísť domov."povedala mi to.
,,Nie."
,,Čo? Prečo nie?"opýtala sa ma.
,,Ty pôjdeš pekne do nemocnice. Ja ťa tam odviesť ale nemôžem musím ísť do školy pre brata."povedal som jej.
,,A Stiles ide so mnou."dopovedal som. Pozrel som sa na Stilesa.
,,Ja ju tam odveziem. Nemám s tým problém.''povedal Theo.
,,Dobre. Dávaj na ňu pozor. A ty buď opatrná.''oznámil som to Theovi a pozrel sa na sestru.
,,Dokážem sa o seba postarať.''odvetila mi to urazene.
,,Pôjdeš do tej nemocnice a hotovo. Rozumela si?''oznámil som jej to.
,,Áno.''odpovedala. A spolu so Stilesom sme odišli.VIKI
Išla som s Theo v jeho aute. Skoro celú cestu nikto nič nepovedal. Až pokým nezačal Theo niečo hovoriť.
,,Vôbec si sa nezmenila.''oznámil mi.
,,A to je dobre alebo zle?''opýtalal som sa ho.
,,Práve, že nie."
,,Ale podľa mňa som sa zmenila. Neviem ako si ma pamätáš zo štvrtej triedy."oznámila som mu.
,,Malú, múdru a peknú."povedal a pozrel sa na mňa a zase na cestu.
,,Aha. Tak po prvé nej som malá. Po druhé ani pekná a po tretie ani múdra."oznámila som mu to. A on sa pousmial.
,,Na čom sa smeješ?"
,,Na ničom."odpovedal.
,,Super."na chvíľu som zaspala. Neviem ako sa mi to podarilo.,,Už sme tu"pošepkal mi do ucha a ja som sa zobudila. ,,Ja som zaspala?"opýtala som sa ho. ,,Áno. Ald len na pár minút."odpovedal. Pousmial sa. Vysla som spolu s Theom z jeho auta a namierili si to rovno do nemocnice za mamou. Tá keď ma uvidela, mala som pocit, že sa rozplače. Prisla ku mne a objala ma. ,,Som rada, že žiješ srdiečko.",,Aj ja.",,Kde je Scott?",,Išiel pre Sláva do školy. Tak ma sem odviezol Theo."oznámila son jej. Pozrela sa na Thea povedala. ,,Ďakujem.",,Nemáte začo."odpovedal Theo.,,Tak ja už pôjdem. Ahoj Viki. A dovidenia.",,Ahoj"pozdravila som ho a musela som ísť do izby, kde som musela byť.
YOU ARE READING
Nové životy (TEEN WOLF)
WerewolfSen, realita, budúcnosť. Čo s toho je pravda a čo klamstvo?