~Kısa Korku Hikayeleri~2

3.8K 113 40
                                    

    Merhaba ben Ayşe. Ben şuan yaklaşık 21 yaşındayım. Bu olay 17 yaşındayken doğum günümde olmuştu.
    O gün arkadaşlarımla aramızda bizim evde bir doğum günü partisi yaparız diye düşündük. O yüzden akşam 9 gibi bizim eve geldiler. 3 kişi olarak (Fatma,Zeynep,Nur) ama bir kişi eksikti. Nur 'a sorduğumda aniden işi çıktığını söyledi. Tanem biraz garip kızdır. Çok üzüldüm denemez. O her ne kadar bizim arkadaş grubumuzda olsa da ona kendimi yakın hissetmiyordum.
    Arkadaşlarımla selamlaştım ve içeri davet ettim. Masayı hazırladım çok güzel bir doğum günü partisi oldu. Saatte zaten 11 olmuştu. Aniden Fatma dedi ki "Ayşe ruh çağıralım mı?" Tüm kızlar olur dedi. Bende hayır diyemedim. Çünkü bende çağırmak istedim. "Hadi çağıralım" dedim. Bir kağıt aldım. Daire şeklinde harfleri yazdım. Daha sonra iğne alıp saçımdan bir tel koparıp iğneye geçirdim. Dairenin tam ortasına da saçımı geçirdiğim iğneyle parmağımı delip damlattım.(Bu tarif gerçektir. Yazar tarafından denenlendi ve onaylandı.😊 Araştırabilirsiniz. İğne falı olarak geçer.) iğneyi kanımın üstüne koydum. "Burada kimse var mı?" 1-2 dk sonra iğne hareket etmeye başladı. İğne harflere gidiyordu. "EVET" yazdı.Diğer kızlarla bakıştım hepsi korkmuş gözüküyordu." Kimsin?" "TANEM"
Birden kızlara baktım hepsi şaşırmıştı. Tabi bende Tanem ne alaka ki. Bir anda cesurlukla"Yalan söyleme. Senin Tanem olmadığını biliyoruz. Tanem bizim arkadaşımız". Bir anda kapı sertçe kapandı. Çığlık attık ama kalkamazdık. İğne yazmıyordu. Saate baktım geç olmuştu. Saat 12 idi. Bizde bir Tanemi arayalım dedik. Bir adam telefonu açtı. "Siz Tanemin arkadaşşarı mısonız?" "Evet"dedik. "Başınız saolsun. Tanem bir satanist ayininde kurban edildi" Biz 😱😱olduk. (diyecek kelime bulamadım :D). Olayı hemen araştırmaya koyulduk. Meğersem Tanem bir Satanist grubundaymış. Gruptan çıkmak isteyince onu şeytana kurban etmişler.

Korkunç BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin