Size bir şey sormak istiyorum

3.4K 76 70
                                    

Rüya ile ilgili yorumu iyi olanlar lütfen cevap verebilir mi?

  Rüyamda büyük bir ormanın içindeydim haliyle yırtıcı hayvanlar olabilir diye elimi yukarı kaldırdım kollarımı açtım. Orman' a sesleniyorum beni koru diye bağırdım. Ağaçlardan sesler geldi çim olmayan yerlerden çimler çıktı.
  Kamp alanına doğru yürüdüm çok sıcaktı ve yağmur yağması için yine aynı şekilde gökyüzü yağmur yağdır diye bağırdım yağmur yağmaya başladı. Daha hızlı yağdır dedim aynı şekildr sözümü dinledi ve yağdı ama kesinlikle hiç bir yere zarar gelmedi. Yağmur yağmasını dindirdim.
    Kamp tan eve dönme zamanı geldi heryer karanlıktı. Sadece elimizdeki küçük bir lamba. Yoldan araba geçmiyordu. Bende evren benim arabaya ihtiyacım var bir araba arzalat dedim bir baktım bir araba tekerlekleri inmiş geri geri geliyo. Arabsya dokundum tekerlekler şişti bindik ve gittik. Bir eve geldik herkesin kucağında bebek vardı biri hastalıklıydı onu iyileştiriyodum. Annemin çocuğuymuş( rüyaya göre küçük kardeşim yok) Bir doktor vardı onunla tıpta okuyomuşum gibi konuşuyodum(hemşirelik okuyorum bu arada) içini açtık ama bebek yaşıyodu bana koltuk altındaki nabız yerini gösterdi. Bebeklerde burdan nabız alınıyo dedi tam elimi koyuyodum uyandım.

Bir baktım annem bana bağırıyo kalk kız saat 15: 30🤣🤣🤣🤣🤣

İnternette araştırdım ama bulamadım. Hayatımda hiç böyle rüya görmedim bana yardım edip yorunlarsanız sevinirim.
  

Korkunç BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin