Gördüğü rüyanın üzerinden 1 saat geçen Hisoka, yavaş yavaş kendine geliyordu. Bu süre içerisinde sadece yatağında oturup düşünmüştü. Bu rüyalara anlam veremiyordu, ona yeterince karmaşık geliyordu. Sonunda yatağından çıkmaya karar verdi ve ayaklarını yataktan sallandırıp yere sıçradı. Lavaboya girip elini yüzünü yıkadı ve lavabonun üzerinde duran küçük aynada yüzünü incelemeye başladı. Minik çillerinde ve yeşil pofuduk saçlarında parmaklarını gezdirdi.
Gözlerini aynadan ayırıp tekrar odasına girdi ve üzerine siyah bir tişort, altına siyah bir pantolon ve son olarak yara izi olan dirseğine koyu yeşil bir bez sardı ve odasından çıktı. Odasından çıkmasıyla, Toga ile göz göze gelmesi bir olmuştu. Toga'da Hisoka ile aynı anda odasından çıkmıştı.
Hisoka içinden 'shit!' Diyip duruyordu. Toga, Tomura'nın tehtitlerine boyun eğmiş olmalıydı. Hisoka'ya gülümseyip merdivenlerden birer ikişer atlayarak aşağı kata indi. Hisoka, Toga gittiği için kendisini huzurlu hissetmiş ve merdivenlere yönelmişti. Tam o sırada arkasından gelen bir kapı gıcırtısı kulaklarını tırmaladı. Hisoka boynunu istemeyerek de olsa sesin geldiği tarafa çevirdi ve bu seferde ölümcül bakışlarla göz göze geldi. Hisoka tedirgin olmuştu ve bu tedirginlik onda terlemeye neden oluyordu. 'Shit! Shit! Shit!' Hisoka tedirginliğini bir kenara bırakıp Dabi'ye başıyla selam verdi ve Toga gibi tahta merdivenleri birer ikişer zıplayarak aşağı kata indi. Aşağıda her sabah ki karşılaştığı manzara onu karşılayınca rahat bir nefes aldı ve abisine doğru yürüdü.
"Günaydın Abi." Hisoka abisine selam verdi ve başını Kurogiri'ye çevirdi.
"Günaydın Kurogiri." Kocaman gülümsemesi, her zaman ki gibi yine yüzünde belirdi.
"Günaydın Hisoka." Kurogiri ve Tomura hep bir ağızdan cevap verdi.
"İyi uyudun mu kardeşim?" Tomura, Hisoka'ya şefkatli gözlerle bakıyordu.
"Evet Abi, ya sen?" Hisoka rüyalarında gördüğü şeyleri abisine anlatmayı düşünmüyordu, çünkü daha kendisi bile çözememişti.
"Uyudum kardeşim. Çünkü hedefimize çok yaklaştık. Bundan sonra uykularımız o kadar güzel olmayabilir." Hisoka abisinin dediği bu sözü onaylar niteliğinde başını salladı.
Dabi, Toga, Tomura, Kurogiri ve Hisoka bütün gün oturup plan hakkında konuşmuşlardı. 'Sağlam plan, hedefi garantiler.' Demişti Tomura. Bunun üzerine akşama kadar kafa yormuşlardı. Fakat en sonunda yine düzgün bir plan yapamayıp, plan meselesini daha sonraya ertelemeyi düşünmüşlerdi. Dabi her zaman ki gibi ölümcül bakışları ile ortalığa korku salıyordu. Toga ise şirin görüntüsünün altında yatan psikopat benliği ile oldukça korkutucuydu. Sonuçta o ikisi gerçek villaindi, bir gün onları durdurmaları gerekebilirdi. Bu yüzden Hisoka farkettirmeden onları inceliyordu. Saat epey geç olmuştu, herkes birbirine 'iyi geceler' dileklerini ilettikten odalarına çekilmişlerdi.
Hisoka her geceyi yaptığı rutini tekrarlayıp ılık bir duş almıştı. Üzerine rahat pijama takımlarını giyip yorgun bedenini yatağın yumuşak dokusuna bırakmıştı. Gözleri yavaşça kapanırken, o rüyaları tekrar görüp görmeyeceğini merak ediyordu...
☆•☆•☆•☆
Hisoka'nın uyumasını bekleyen Tomura ve diğerleri yavaşça Hisoka'nın odasına girdiler. Kapının önünde Dabi ile Kurogiri bekliyordu. Toga ile Tomura'da yavaş ve sessizce Hisoka'ya yaklaşıyordu. Yeterince yaklaşınca Tomura, Hisoka'nın yatağın üzerinde hareketsiz duran elini, elleri arasına aldı. Toga elindeki şırınga benzeri şeyi Tomura'nın elleri arasında duran Hisoka'nın eline yaklaştırdı. Tam batıracakken Tomura onu kolu ile durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Yanılsaması (BNHA)
Fanfiction..:::TAMAMLANDI!:::.. "Endişelenme" dedi, Tomura küçük kardeşinin buğulu gözlerine bakarak. "Abin hep yanında olacak." Abisinin bu sözlerine karşılık yeşil gözlü oğlan gözündeki nemi koluna silip abisinin kollarına atladı. Minik yüzünü kaplayan gülü...