-Hei fetelor! Este faina casa voastra!
-Multumim!
-Ei...ce aveti in plan sa faceti azi?
-Pai...as vrea sa va ducem intr-o plimbare pe Tampa. Vreti?
-Ok!
-Haideti!
Merg ei ce merg pana ajung sub Tampa.
-Aici unde ne aflam? intreaba Ash
-Sub Tampa! De aici luam telegondola si urcam pana sus. Acolo e si un restaurant! Poate bem ceva.
-Eu sunt total deacord,spune Luke.
-Si eu,Ash
-La fel,Calum
-Mmh...nu stiu ce sa zic sunt deacord,Michael
-Ok! Costa 30 de lei si urcar si coborat de persoana!spune Ema
-Fac eu conste!zice Luke. Merge Luke, plateste si se intoarce la prietenii sai. Se urc in telegondola! Se misca! Incep sa urce! Dupa urcarea care a durat aproape 10 minute, coboara din telegondola.
-Aoleuuu...ce frig esteee!!spune Michael
-Asa este! Uite nu mi-am dat seama sa va spun sa va imbracati mai grosut! Aici bate vantul tare rece! Brr...si mie imi este frig...spune Ema. Luke, care avea un hanorac ceva mai grosut il pune Emei pe spate:
-Poarta-l tu! Iti este frig!
-Nu...Luke ia-l inapoi...o sa iti fie frig...
-Nu Ema...insist...ia-l....
-Dar....si nu apuca sa spuna mai mult ca Luke o saruta. Michael si Ashton priveau minunatul Brasov, iar Calum si Katerine erau unul langa altul si priveau acel moment romantic.
Michael si Ash se intorc:
-A-a...ce se intampla aici??!?!! Se incalzeste atmosfera...spune Michael
Dupa acel moment de entuziasm ....Luke o ia de mana pe Ema, Calum o ia de brat pe Katerine iar Maston(Michael si Ashton) ...merg dupa ei.
Dupa vreo 100-150 de metri pe care iau facut ajung la un restaurant. Se opresc acolo. Se aseaza la masa si comanda niste bauturi calde.
-Deci ca sa inteleg...voi doi acum sunteti oficiali IUBITI?!?!?!?!?!?!?!!?intreaba mirat Ash
-Cred ca da...spune Luke uitandu-se la Ema, iar Ema uitandu-se la el spune "DA" si ii da un pupic pe obrajorul lui rosu. Calum si Katerine privesc in timp ce isi beau ceaiul. Luke si Ema erau atat de fericiti impreuna...Luke o tine in brate pe Ema...cat pe-aci sa fie un alt sarut la fel de pasional dar TELEFONUL Emei suna. Era o melodie....mmh...rock...cantata de Slipknot.
-Ma scuzati!spune Ema si pleaca de la masa...Atunci Calum il ia de-o parte pe Michael si ii spune:
-Mikey, cred ca sunt roch-erite! N-ai vazut melodia de la tonul de apel al Emei?
-Ba da,dar nu cred! Totusi...sunt fete...
-Pai si de aia le-am numit ROCK-ERITE, ca sunt fete
-Neaa...nu cred....spune Michael intorcandu-se la masa, si Calum dupa el.
Se intoarce si Ema:
-Cine te-a sunat? Maica-ta? intreaba Katerine
-Da...in ultima vreme ma disperaaa....doar i-am zis ca voi stati la noi...pff...
-Asa sunt mamele? Se ingrijoreaza, normal,spune Calum.
-Ati terminat de baut ceaiul? Hai sa mergem...
-Haideti!
Si au plecat! Cand au ajuns jos iar Luke si Ema au luat-o in fata tinandu-se de mana, Calum si Katerine dupa ei tinandu-se de brat, iar Mashton, cu ochii peste tot.
-Fetelor, plimbarea a fost geniala! Cam frigut, dar m-am incalzit datorita companiei voastre! Va iubesc!!spuse Calum
-Asta nu e tot! Vreti sa va ducem in centru, in Piata Sfatului?
-Daaaaaaaa,urla Mashton din spate!
-Ok!
Ajunsi in centru, intra in Biserica Neagra si dupa merg prin magazine. Fac poze, rad, se distreaza, se iubesc! Petrec mult timp acolo, cam pana insereaza. Calum si Keterine cumpara lampioane si le dau drumul. Amandoi se uita la cerul instelat. Calum o priveste cu iubire pe Katerine...iar cand aceasta sfarsesre din a se uita la cer este sarutata de Calum. Ash si Michael privesc si spun:"ooo" ...iar Luke si Ema se saruta si ei.
Intr-un final ajung si acasa, urmand ca ziua urmatoare sa fie si mai speciala...
CITEȘTI
The life beside our loves (5SOS)
DiversosI choose to write a book/story about 5 Seconds of Summer because they are my life! I love them! They make me smile, SPECIAL, DIFFERENT!!! Whwn I saw them fr the first time...I said: Waa...They are pretty... and I listened their songs... I DON'T LIK...