Paris

101 7 1
                                    

baietii isi pregatesc lucrurile. maine pleaca. Fetele sunt entuziasmate.

-Unde  o sa mergem? *Katerine*

-Irlanda, Italia, Germania, Franta....

-In Romania? *Ema*

-Nu stiu...*Calum suparat*

-of...

A venit ziua plecarii. Primul concert il au in Paris.

-Deci primul concert va fi in orasul meu preferat! *Katerine*

-Si al meu *Calum*

-Oooo.... *Michael*

-Sti ca Rihanna s-a mutat in Paris? *Ema*

-Care Rihanna? *Katerine*

-Fata aia din generala care tu o urai

-Aaa....acea Rihanna...

-Miss her...

-Mie nu.

-Cand ajungem o sa  o sun. Poate vine la concert

-Ce? Nu! fata aia e proasta!

-Eu m-am inteles bine cu ea.

Cand au ajuns s-au cazat la hotel si au dormit! Drumul fusese obositor.Mai tarziu au iesit la plimbare.

Ema si Luke se afla pe o alee. Aceasta are pe de o parte si de alta numai copaci iar pe jos un covor multicolor de frunze. mergand, Ema se impiedica de o creanga si cade intr-un morman de frunze. Luke se aseaza langa ea si se saruta lung. la un moment dat, cei doi observa niste paparazzi, se ridica si fug. Intra intr-o padure si se afunda in aceasta. se opresc. se uita imprejur, nimeni. Gafaie putin, rad si se saruta, Luke luand-o in brate pe Ema. Se intorc inapoi.

Este seara. Ema si Luke s-au intors. Calum si katerine iau o cina romantica intr-un restaurant din orasul dragostei. Cu un violonist langa ei, Calum si katerine se simt minunat!

-acasa, Ema vorbeste cu Rihanna.

-ce faceti? *intra Michael pe usa si tipa*

-sssst! Ema vorbeste la telefon!

-aaaa...ok

Dupa 5 minute....

-Ce a zis? *Luke*

-A zis ca vine si ea la concert. Daca aude Katerine...

-Moare...

A doua zi, baietii sunt in locul unde vor avea concertul. Mii de francezi tipa  si urla asteptand intrrarea baietilor.

Katerine este pieduta printre multime iar Ema este cu Rihanna. Baietii incep a canta. Prima melodie eate Good Girls, continuand cu Beside you, Amnesia, American Idiot, Close as strangers si altele, rezultand un concert fabulos. La sfarsitul concertului Luke vorbeste:

-Multumim foarte mult! Iar asa...ca de sfarsit de concert, vrem sa va bucuram ascultand noua noastra melodie...I love her...pe care as vrea sa i-o dedic unei persoane foarte speciale pe care o iubesc din tot sufletul meu si as dori sa imi petrec tot restul vietii alaturi de ea....Ema...

Ema, auzindu-si numele, fiind intoarsa cu spatele, se intoarce (scuze pt repetitia asta dar nu am cum altfel si in plus e wattpad nu ora de romana) spre scena, il vede pe Luke uitandu-se la ea, aceasta incepe sa planga, luminile sunt indreptate catre ea, multimea ii face loc, iar aceasta se indreapta plangand spre Luke. Muzica incepe. Luke canta. Ema nu stie ce sa faca. Ochii ii lacrimeaza, iar pletele ei blonde zboara in bataia vantului. Calum incepe sa cante iar Ema sare in bratele lui Luke imbratisandu-l, iar acesta o ridica in sus si o saruta. Fanii raman masca iar  Katerine fredoneaza melodia. Pe tot parcursul cantecului Ema si Luke stau imbratsati iar la sfarsitul  antecului o mai saruta o data. Multimea inebuneste si striga "Lema! Lema! Lema! Lema!" Cncertul se termina. Cei 6 se intorc la hotel. Ema si Luke sunt dusi intr-o alta lume. Infierbantati si cu o pofta de iubire, merg direct in dormitor. Luke o ia pe Ema in brate, o pune pe pat, o saruta usor si apetisant pe gat...tot mai jos...o dezbraca...si ea pe el...si incepe actiunea...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 16, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The life beside our loves (5SOS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum