Theo elviharzott nem is érem el a telefonon,de én nem fogom ott hagyni Natanielt, lassan gyógyult láttam hogy nagy fájdalmai voltak. De sokáig úgyse maradhattam mert hát nekem másnap iskola volt. Nem elég a dogákra koncentrálni még az alpha falkával is foglalkozzak. Kimentem egyet sétálni az erdőbe az általában segít tisztán látni.
Nagyon szép volt minden és később üvöltèst hallottam. Farkas üvöltès volt. Utána szaladtam ès láttam egy farkast. Megpróbáltam csöndben megkeresni hát ha csak egy sima farkas...1 óra keresés után észre vettem egy falkát.
De ahogy megnéztem őket megnyugodtam,de az egyik rám nézett és észre vettem hogy csillog a szeme kéken. Elbujtam egy fa mögé és sutogva elkáromkodtam magamat. "A picsába" Mondtam. Majd vissza néztem és eltűnt az egész falkaa. Sóhajtottam egyet ès halkan elindultam Theo háza fele hogy elmondjam neki mit láttam. De Theo nem volt otthon igy hát haza fele indultam. Mikor meg állt előttem egy farkas.
Nem tudtam mihez kezdjek mert ha ő itt van tuti itt lesz a falkája is.
Elkezdtem hátrálni,egyre közelebb jött.de az ő szeme nem ragyogott. Hát rá morogtam és meg mutattam a szememet. Aztán ő is és ragyogott zölden. Ilyet még sose láttam. Meglepődtem ,mert meghajolt előttem mint valami királynő előtt. Rá kiabáltam.
-Mit csinálsz?!
Erre rám nézett és átalakult emberré. Egy lánnyá változott,aki mosolygott és azt sugta.
-Te vagy az.
-Èn??
-Igen te..téged kereslek.
-Engem?? Mièrt??-néztem rá furán.
-Mert te vagy az a farkas aki a saját erejéből lett alpha.
-Igen èn vagyok.
-Kérlek had legyek a falkád tagja.
-Falkám? Mièrt?
-Mert te vagy a remény aki az alpha falkát le tudja győzni és különleges vagy.
-Jójó ez hízelgő,de nem lehetsz csak úgy a falkám tagja,nem bízom benned.
-Jó megèrtem. Akkor hát bizonyítók neked.
Oda adtam neki a pulcsimat mert láttam fázott.
Elkeztem kèrdezősködni.
-Hogy hivnak?
- Kira Swan-nak
-Èrdekes név.-mondtam mosolyogva.
Hogy változtál át farkasá?
-Anyám tanitotta nekem mikor még élt.
-Oh rèszvètem. Hogy halt meg?
-Megölték a vadászok.
-Sajnálom a kérdést.
-Ne sajnáld, büszke vagyok hogy ő az anyám.
Beszélgettünk és haza kísért majd rám nézett és megállt.
-Figyi Dina nem aludhatok nálad?
- De perszee, gondoltam hogy ez lesz gyere nyugodtan.
-Nagyon kedves tőled.
-Addig lakhatsz itt ameddig szeretnél. Apa úgy is megengedi.
Volt egy üres szobánk oda meg ágyaztam neki és lefeküdtünk aludni. 2 napja semmi nem történt Theo nem válaszolt a hívásaimra, Lindaval sokszor logtunk és össze barátkozott Kiraval. Egyre jobban kezdtem benne bízni,de még nem az igazi az egész. Sokat kèrdezősködök még tőle,de őszintén mindent elmond. De nem mesél arrol hogy látott volna egy farkas falkát és èn meg senkinek se mesèltem el. De nagyon furdalt pèntek este a kíváncsiság mikor kettesbe maradtunk este.
-Kira!
-Igen?
-Te nem láttál egy farkas falkát aznap az erdőben mikor mi találkoztunk??
-Nem,miért??
-Mett ugyan olyan farkasok voltak mint te és a szemük is ragyogott.
-Zölden??-kèrdezte zaklatottan!
-Igen,miért??tudsz valamit??
-Igen, az...az alpha falka volt.
-Nem az nem lehet!-kiabáltam.
Nem piros volt a szemük!!
-Dina ha farkasá válsz akkor a szemed szine zöld lesz vagy barna mint nekem.-magyarázta meg.
-Úr Isten! De hisz az egyik épp rám nézett.
-Mi te találkoztál velük?!-kiáltott fel.
-Igen az nap mikor veled.
-Nem csinált semmit? Csak nézett?
-Igen,miért?
-Akkor felmèrtek téged és a szagod, igy könnyen meg fognak találni.
Hirtelen meg se mertem szólalni,de úgy csináltam mint aki nem fél. Később kopogtattás hallatszik az ajtón. Egymásra néztünk és az ajtón erőteljesebb kopogást hallottunk. Nem kéne félünk hisz vèrfarkasok vagyunk mondtam bizakodva. Még is be voltam volna szarva. Ablak törèstre lettünk figyelmes a hátsó ajtónál felugrottunk és oda szaladtunk. Kira rám tette a kezét majd azt súgta.-Majd èn megyek! Majd elindult lopakodva, de nem volt itt senki csak egy üzenet volt az asztalra szurva egy késsel. A papíron ez állt.
Milesz már öld meg őket és csatlakozz!
Egymásra néztünk és èn tudtam hogy nekem szól az üzenet az alphaktol kaptam. Tudták hol lakom és hogy van csapatom. Majd Kirara néztem és azt momdtam neki.
-Örülnèk neki ha a falkám tagja lennél. Nagyon nagy szükségem van rád.
-Igen számíthatsz rám hisz azért vagyok itt.
-Köszönöm, majd átöleltem.
Majd megint kopogást hallottunk,de ez már a pizza futár volt. Kifizettük a pizzát megettük és majd lefeküdtünk aludni.
YOU ARE READING
Legenda /BEFEJEZETT/
WerewolfTRAGAR SZAVAK ES 18+ RÉSZLET: De furcsa zajt hallottam amit nem tudtam értelmezni honnan is jöhet, aztán hirtelen a madarak az ablakhoz csapodtak az összes ami a suli felè volt. Be törtèk az ablakot és akik be jutottak szana szét karmoltak minket mi...