Másnap a be mentem a suliba és megtaláltam éreztem rajta hogy ideges..oda mentem hozzá és rá kérdeztem.
- Hé mitől vagy ennyire ideges csak nem a teliholdtól??
-pffff hogy mii?? Teliholdtol?? Ne butáskodj..-nevetett fel kinosan.
-Tudom mi vagy olyan vagy mint én.
Ekkor meg mutattam a szememet..
-Te...Te...alpha vagy!!!
-igen az vagyok hagyd hogy segitsek!!
-Nem lehet mert Evelin nem engedi!
-miért Evelin az alphád?
-Hát olyasmi...félek tőle és még a farkas énemez se tudom irányitani..
-Hadd hogy segitsek!-kiáltottam rá.
Orák után találkozunk.
Ezzel a mondattal el mentem az orámra tudtam hogy Evelin nem fogja enyiben hagyni ,de muszáj valamit tennem vagy vér fog folyni.Sajnos falkám nincs elveszitettem mikor mások ellen küzdöttünk a túlélésért...Anyám mindig azt mondta hogy "Dina ragadozó vagy és nem gyilkos". Mindig ezzen nyugtatott ,de sajnos nem érti meg hogy a vadászok nem igy élnek,ott 1 szabaly van vagy te ölsz vagy téged ölnek...sajnos én anyám modszerén éltem és oda lett a falkám ,családom...De most másképp lesz. Megvédem a srácot. (De elképesztően be is jön.) Baszki megint elkalandoztam. Vége lett az iskolának mentem keresni Natanielt,de nem találtam lehet haza ment? Vagy eltunt eltünt előlem??hmmm...megyek megkeresem..De mikor körbe néztem akkor már láttam hogy nem lesz könnyű dolgom...Evelin beelőzött. Elkezdtem morogni és már keszültem arra hogy átváltozzam,de Linda meg fogta a vállamat és rázta a fejét.
Elráncigált onnan és igy felelt.
-Neked reljesen elment az eszed?!!-kiabált rám.
-Jojo tudom hülyeség volt ,de fél tőle én viszont nem!
-Ne feledd alpha vagy nem halhatatlan.
-Jo de akkor mihez kezdünk ma telihold és a gyerek nem uralja önmagát.!-a hangomon lehetett hallani ahogy szép lassan kiborulok.
-Van egy tervem ,de ehez kel Theo is.
-Ne minek?!Tudod h Theo meg akart ölni!!!..-vágtam a fejéhez az érveket.
-Igaz,de szükségünk van rá!
-Nem nekem nincs!.
Erre be topant az ajton ő.-Hali. -mosolyogva köszön.
-Héjj te mi a francot keresel itt?!!-morogtam rá.
-Miért érzem ugy hogy az alphám nem kedvel?
-Alphám?!!Mit jelentsen Linda?!!
-Hát figyii én hivtam ide hogy kibéküljetek.-félve mondta Linda.
Ki mentem le nyugodni,de Theo(Tió) jött utánam..
-Dina ne haragudj rám már rég volt és nagyon hülye voltam..
Éreztem rajta a megbánást de nem tudom elhinni.
-Theo kellesz most erre az 1 alkalomra de nem leszünk puszi pajtások.!értettél?
-Igen persze..
Vissza fel mentünk és meg beszéltük a tervet..
-Az lesz a terv hogy Theo el tereli a figyelmet áztan Lindával be megyünk Natanielért.-momdtam büszkén.
-Ennyi?-Linda csodálkozva nézett..
-Van jobb ötleted?-néztem rá flegmán..
-Sokkal jobb ötletem van. Mi 3-an kevesek vagyunk szolok meg 1-2 farkasnak..csinálok neked egy falkát.
Theo csöndben ült és csak nézett ahogy mi veszekszünk Lindával..egyszer csak igy szól.
-Héjj majd szolok én pár ismerősömnek.
-NANEM!!-kiáltottam rá..
-Tudom nem bizol bennem de kell a segitség neki falkája van neked meg csak mi...ez édes kevés.
-Jo igazad van...szolj pár ismerődödnek...
De délután pihenjünk mert este támadunk.
ESTÁS LEYENDO
Legenda /BEFEJEZETT/
Hombres LoboTRAGAR SZAVAK ES 18+ RÉSZLET: De furcsa zajt hallottam amit nem tudtam értelmezni honnan is jöhet, aztán hirtelen a madarak az ablakhoz csapodtak az összes ami a suli felè volt. Be törtèk az ablakot és akik be jutottak szana szét karmoltak minket mi...