Bosszúvágy

1.5K 86 3
                                    

Düh amit az ember érez amikor elveszt valakit. Düh és szomorúság, de a bánat egy idő után elmúlik és egy űrt hagy maga után. Amit be fog tölteni a düh és a bosszú, mert tudod, hogy valakinek vagy valakiknek a hibájából történt. Akkor már csak az lobog a szemed előtt, hogy szenvednie kell érezze azt a fájdalmat amit én. Az már csak részlet kérdése, hogy fizikai vagy lelki, de a lényeg az hogy mindenképp az ember arra törekszik hogy tízszer vagy húszszor kapja vissza az a szemétláda.
Most pedig itt ülök a szobámban a földön és egy képet szorongatók amin a lehetséges gyilkosok vannak. Ránézek az órámra mennem kell a megbeszélésre. Már belejöttem ebbe az egészbe. Másfél hónapja vagyok itt és a képről négyen halottak maradtak hatan. Meg fogadtam hogy megölöm mindegyiket ha bele is halok, de nem hagyom ennyiben a szüleim halálát. Liem és Dorotthy fel nyitotta a szememet mielőtt lelőttem őket, mindenki csak nevetni tud azon meg büszkeséggel tölti el, hogy már nincsenek köreinkben. Pedig jobb lesz ha el bújnak, de úgyse tudnak mert úgy is megtalálom őket. Az elmélkedésből az zökkentett ki, hogy már itt voltam a tárgyalónál.

-Van valami hír a többiről?- kérdezem a többiektől. Mindenki megrázza a fejét.

-Nincs, de van valami gyanús az egyik emberünknél, gyere nézd meg.- odamentem, és elkezdte megmutatni az évi diagramot ami a teljesítmény számokat jelzi. Tényleg nagyon érdekes volt ennek a fickónak hiányzott két évnyi adatja.

-Utána nézek mindjárt. Addig a többieknek osztok ki feladatot.- miután kiosztottam mindenkinek a teendőit elkezdtem kutakodni az emberünk után.

Alexander Cross huszonnégy éves nincs barátnője sem, még nagyon fiatal elvileg még akkor jött ide amikor tudott a szüleimmel találkozni. Tizenkilenc éves korától dolgozik itt, a szüleiről semmi információ ezzel egyetemben semelyik rokonáról sem. Ő is rajta van a képen, az egész csoport látható azon most pedig ő közülük kell kideríteni, hogy ki él kettős életet, ki van lefizetve, ki akarja a halálomat és a szervezet bukását.... Egy óra után feladtam a keresést minden adatbázist megnéztem, de sehol semmilyen adatra nem bukkantam rá. Ez a férfi 2015-2017 ig egy szellem volt. Annyit lehet észre venni, hogy csak a szüleim halálára rá egy hónapra tért vissza és eltűnt a haláluk előtt több mint fél évre.

-James, Jack gyertek ezt nézzétek.- szóltam oda nekik, majd miután ide értek elkezdtem nekik elmagyarázni, hogy mit találtam, mire gondolok.

-Igen, mi is csak ennyit láttunk, tegyük fel, hogy benne van, de mi oka lenne rá?

-Egyszerű a pénz hajtotta vagy a hatalomvágy.- vágtam rá kapásból.

-Lehet, de a szüleiről és a rokonairól sem találunk semmit valahogy csak ide került, lehet hogy a háttérsztorit kéne közelebbről megismerni.- folytatta James.- Csak nem tudni hogyan mert egy laptoppal nem tudunk beszélgetni.- és nekem itt támadt egy zseniális ötletem.

- Én fogok a közelébe férkőzni, majd kifaggatom.

-És mégis hogy akarod ezt megoldani kislány?- röhögött képen Jack majd James is rá kezdett.

-Úgy hogy elhívom randizni, felmegyek vele egy szobába ott kikötözöm, kifaggatom.- mire befejeztem a mondatot mind a kettő arcáról lehervadt a mosoly, és nagy ellenkezésbe kezdtek. Most rajtam a sor, hogy nevessek...

-Na az ki van zárva biztos, hogy nem mész el azzal a gyökérrel randizni.- mondta James.

- Igen most az egyszer igaza van neki, nem engedlek el azzal a töketlen hülye gyerekkel. Különben is amíg nem vagy tizennyolc ne is álmodj róla, hogy valami idegennel elmenjél mielőtt le nem csekkoltuk.- folytatta Jack.

-Ja úgy megfélemlítjük őket, hogy fejvesztve fognak menekülni azok a szerencsétlenek.

-Na elég legyen semelyikőtök nem az apám úgyhogy marha gyorsan fejezzétek be. Különben is mi közötök van a magánéletemhez meg hogy kivel randizom, azzal vagyok akivel szeretnék. Meg amúgy is ez egy bevetés mit akarnék egy ilyen helyes szőke fiatal fiútól??- pislogtam rájuk ártatlanon.- Netán féltékenyek vagytok?- NEM vágták rá tökéletesen egyszerre.

Még egy hosszú óra civakodás után beleegyeztek abba, hogy elmenjek információt gyűjteni. Sikerült is megszervezni. Most pedig itt ülök és várok Alexanderre, hat óra harmincnyolc már itt kellene lennie. Intettem a pincérnek, hogy hozhat még egy üveg bort, mert már az előzőből elpárolgott az alkohol.

-A mi kis alkoholistánk, azért ne vidd túlzásba.- szólalt meg a hang a fülemben.

-Fejezzétek már be hagyjatok, inkább azt mondjátok meg, hogy merre van, mert én már itt szobrozok tíz perce ebben a rohadt zöld ruhában ebben a rohadt fekete magassarkúval, rohadtul kisminkelve.- mire befejeztem többen fordultak felém, mert persze tök normális, hogy egy tini egy étteremben az egyik asztalnál épp a láthatatlan párjával üvöltözik.

-Nyugi, nyugi.

-Megjött.- mondtam nekik.

És beesett a maga módján ez a hülye gyerek. Fekete farmer, fehér póló a kezében egy csoki, a haja rakoncátlan tincsekben. Ha nem lenne ő lenne az ellenség és normális körülmények közt találkoztunk volna akkor simán lehetne a barátom, de mivel ezek közül semelyik sem stimmel bukott ügy... A vacsora hogy is mondjam az eleje borzalmas volt meg se akart szólalni vagy ha igen az időjárásról beszélt. A végére elfogyott jó pár üveg bor kezdett a hangulat jó lenni, nem azt mondtam, hogy berúgtam mert észnél voltam tudtam, hogy ő ki csak kezdett a kedvem jó lenni. Mikor végeztünk a vacsorával elakart menni.

-De maradj még hova sietsz?

-Mennem kell még sok dolgom van.- mondta.

- Rose csinálj valamit mert elfog menni, de gyorsan.- figyelmeztettek a fiúk. Erre azt csináltam amit a legegyszerűbbnek láttam lekaptam... Először meglepődött, de vissza csókolt. Majd amikor ez véget ért, megszólalt.

-Talán van még egy kis időm.- mondja mosolyogva.

-Helyes, vettem ki egy hotel szobát nincs kedved feljönni hozzám?- kérdezem.

-Van, de ezt általában én szoktam megkérdezni.-röhögi el magát.

Odaértünk a szállodába, mikor a szobába beértünk mondtam hozok még inni mire azt felelte mindenképp. Vissza mentem és rá szegeztem a pisztolyt.

- Tudtam gyanús voltál nekem a legelejétől.

- Hol voltál és mit csináltál 2015- 2017- ig?

- Ezt azt.

-Benne voltál a szüleim megölésében?- kérdezem idegesen.

-Lehetséges nem tudom, dereng valami.- válaszol szórakozottan.

- Normális válaszokat akarok.- ordítok rá, mire meglepődik.

- Ha tudni akarod igen benne voltam, de én csak a pénz miatt csináltam. Nem én voltam a vezetője ennek az egésznek.

-Akkor ki?

-Nem fogom megmondani, a sírba viszem a titkot, akár meg is ölhetsz.

- Rendben, akkor búcsúzz el az életedtől. Van három másodperced ha nem válaszolsz halott ember vagy. EGY KETTŐ HÁROM.- és lelőttem, még egy emberrel kevesebb még maradt öt....

A maffia hálójában (Befejezett)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ