Örökölt sors

1.8K 96 4
                                    




Két hónapnyi kiképzés után a fiúk elégedetten dőlhettek hátra, azt mondták készen állok. Most pedig épp az autópályán megyünk, hogy átvegyem a családi örökséget. Nem lesz semmi baj azt mondták nekem, nem kell izgulnom. Á kit álltatok majd szét vet az ideg, azok az emberek darabokra fognak szedni. Ó istenem csak most szánj meg engem könyörgöm, ígérem jó kislány leszek, amennyire lehet ebben a szakmában. De térjünk vissza az elmúlt két hónapra, az edzés eleje, hogy fogalmazzak elég döcögősen ment, mondjuk úgy elég sok közeli élményem volt a padlóval és sok új bútort és növényt kellett vennünk a házba.... Na ez alatt az időszak alatt teljesen más ember lettem, egyre magabiztosabb és keményebb már nem vagyok az az érzékeny típus megtanultam elengedni dolgokat ezzel együtt lett rossz tulajdonságom is, ha két eléggé egoista fiúval vagy össze zárva egy huzamosabb időig akkor bizony rád is fog ragadni, de nem is kicsi mivel két hónap az két hónap. A stílusomon kellett  módosítani mert egy vezetőnek nem lehet olyan a kisugárzása, mint egy tündéri gyermeknek, velem többnyire könnyű volt a dolguk egyedül a magassarkú használat na az egy sorscsapás volt, ha egy nap nyolcszor nem buktam orra akkor egyszer sem, legalább már eljutottam ahhoz a szinthez, hogy futni is tudok benne, egyre jobban megkedveltem a feketét ez volt a legnagyobb mázlijuk.

És most fogunk begurulni egy hatalmas épület kapuján amit vagy tizenöt ember véd és a semmi közepén található valahol az erdőben. Remélem segít valamit, hogy két órán keresztül fohászkodtam, csak most az egyszer legyenek hozzám könyörületesek....

-Jössz vagy még akarsz maradni a kocsiban?- ez a hang zökkentett ki a gondolataimból.

-Nem mehetünk.- sikerülni fog te vagy Rose Moon a világ egyik legnagyobb maffiájának az örököse, Sarah Moon és Josh Moon- nak a lánya. Képes vagy rá..

-Nyugi nem lesz semmi baj mi itt leszünk számíthatsz ránk.- súgta a fülembe James.Ha tudtam volna mi vár ott inkább be se megyek..

Beléptünk. Minden szem ránk szegeződött, jobban mondva rám, mindenhonnan kérdő pillantásokat lehetett észlelni. Akkor vágjunk bele...

-Ki ez a lány Jack?- kérdezte egy negyvenes évei  körül járó férfi.

-Ő itt Rose Moon az örökös.-mondta,  de nem a várva várt reakció fogadott, elkezdtek nevetni, szó szerint a képembe röhögtek.

-Na persze én meg madár vagyok, az a lány meghalt ez csak egy hazug liba aki vagyonra akar szert tenni.- kiabált rám felháborodva.- és a törvény kimondja, hogy ha az örökös családi ág kihalt akkor az oldalágból kerül elő a vezető.-húzta ki magát majd folytatta- és az én vagyok, és a nejem.

- Vagy ha megtalálják a végrendeletet akkor az alapján döntenek.- szűrte ki a fogai közt James.

-De azt nem találtuk meg, szóval nincs itt kérdés mától én vezetem a szervezetet. És az első parancsom az lesz, hogy minél előbb tüntessék el ezt a lányt és mivel voltatok olyan idióták, hogy megmutattátok hol van a bázis öljétek meg. Fiúk,tegyétek a dolgotokat!-parancsolt a két gorillájára. Elkezdtek felém jönni majd amikor a kezeimnél megtalálták a megfelelő fogást, felemeltek és elkezdtek kifelé ráncigálni, már nagyon közel voltunk az ajtóhoz, amikor az én megmentőm elkiáltotta magát.

-ÁLLJ, MEGÁLLNI! Ha nem hiszitek csináltassatok DNS tesztet.- mindenki sugdolózni kezdett majd kérdőn pillantottak arra az unszinpatikus férfira aki jóformán ki akart nyiratni.

-Jó..jó rendben, de csak azért, hogy bebizonyítsam nekem van igazam, és ha nekem van helytállásom akkor ti meg ki vagytok rúgva.- mondta nemes egyszerűséggel.

Mindig is utáltam az orvosi vizsgálatokat, de ez már mindennek a legteteje. Itt fekszem  fél órája  egy fehér szobában amitől kiráz a hideg. Most jött meg az orvos aki egy nő???

-Szia Dr. Samantha Parker vagyok.-mutatkozott be nekem.

-Rose Moon.- árultam el a nevemet majd a mosolya lefagyott, és átvette a meglepettség, a félelem, gyanakvás majd mint ha a boldogság jelét láttam volna az arcán.

-Te vagy az örökös?- kérdezi suttogva, mire bólintottam.

-És miért vagy itt?

-Leküldtek, hogy DNS mintát vegyenek tőlem, mert azt hiszik, hogy hazudok és csak a pénzre hajtok.- mondtam lehajtva a fejemet.

-Ó. Akkor kezdjük is el, utána még ha van kedved beszélgethetünk és megmutatom neked a helyet.-jelentette ki majd kedvesen rám mosolygott.

-Jó csak ha nem ölnek meg akkor mindenképp.-nevettem fel keserűen.

Végeztünk a vizsgálatokkal, fél óra és meg van az eredmény, most mindenki kint ül a váróban. A mindenki annyit takar, hogy én,Jack, James,Joseph idővel megtudtam így hívják ezt az embert aki annyira ellenem van és a helyemre pályázik, még pluszba három fickó akit nem ismerek. Egyszer csak azt veszem észre, hogy Joseph elém áll.

-Ne hidd, hogy sikerülni fog a terved lehet, hogy ezt az idióta testvérpárt meggyőzted, de engem nem sikerül. Úgy is ha rajtam múlik nem éled meg a holnapot.- fenyegetett meg engem, na jó most már túl messzire ment.

-Na ide figyeljen és mi van ha pozitív lesz az eredmény akkor aztán maga lesz nagy szarban, hogy is mondta ön á meg van, a szabályzat szerint a legidősebb gyermekre száll a vállalkozás, és mivel én vagyok az egyetlen gyermek tehát rám. Jól figyeljen rám ha én leszek a főnök akkor nem fogom vissza magam, nem maradok magához ilyen kegyes.-mindenki döbbenten nézett rám kivéve a fiúkat ők elismerően. Épp farkas szemet néztem az ördöggel, de felcsendül valami.

Megszólalt az időzítő. Eljött az igazság pillanata, remélem a testvérpár nem tévedett, mert akkor mind a hármunknak befellegzett, kampec. Ez az idegtépő fél óra nagyon lassan telt el, de most itt állunk nézzük ahogy a doki felnyitja a papírokat, és mindjárt megtudjuk, hogy melyik pártnak van meg a várva várt eredménye, mert ez eléggé sorsfordító volt, mind a két nézetből. Kivette a borítékból a papírt, Samantha felnézett, majd kimondta az eredményt...

A maffia hálójában (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora