𝐒𝐇𝐄 𝐏𝐑𝐄𝐅𝐄𝐑𝐒 𝐇𝐈𝐌

158 19 6
                                    

Uchiha Obito - młodzieniec, który obdarzył swoją koleżankę z akademii wspaniałym, jakże pięknym uczuciem jakim była miłość.
Tak, czarnowłosy chłopak był zakochany w urodziwej dziewczynce o krótkich, brązowych włosach.
Jego zdaniem była piękna, ba, ona była piękna i to nie tylko dla młodego Uchihy.

Uśmiech Rin topił nawet te serca, które były skute lodem od wieków. Podejście młodej kunochi do świata było czymś wyjątkowym, a co za tym idzie zaskakującym.

Nohara Rin widziała piękno w każdym. Starała się dostrzegać pozytywne strony w nawet najgorszych przewinieniach co sprawiało, że Obito zakochiwał się w niej mocniej i mocniej z każdym dniem, godziną, minutą...
Nie sposób było nie zauważyć tego jak czarnowłosy shinobi robi maślane oczy do swojej koleżanki z jednej drużyny.

Kakashi oraz Minato nie byli ślepi, gdyż niemalże od razu zauważyli uczucia Uchihy względem Nohary.
Jednakże brązowowłosa kunochi sprawiała wrażenie, jakby nie widziała tego, że ciemnowłosy kolega z drużyny coś do niej czuje. Nie widziała albo nie chciała widzieć.
Ah, w tym miejscu zaczynają się poważne schody, a z tego względu, iż szatynka z klanu Nohara była zakochana, albo chociażby zauroczona w młodym Hatake.
Utalentowanym shinobim o pięknych, jasnych włosach. Synu legendarnego ninji, który znany był jako Biały Kieł Konohy.

Kakashi lubił Rin. Naprawdę ją lubił bo wkońcu tej dziewczyny nie dało się nie lubić. Aczkolwiek lubił również młodego Uchihę i to lubił go w ten sam sposób co Rin, gdyż byli jego przyjaciółmi.
Minato-sensei doskonale zdawał sobie sprawę z zainteresowań miłosnych Rin oraz Obito, ale też wiedział, że nie da rady nic z tym zrobić.
Przecież, nie mógłby zmusić Kakashi'ego do pokochania Rin, a Rin do pokochania Obito. Wkońcu nie na tym polegało uczucie.

Uchiha Obito nigdy nie przełamał się do tego aby wyznać co czuje swojej ukochanej, a jego ukochana Nohara Rin, nigdy nie powiedziała o tym co czuje do Hatake Kakashi'ego.

Żyli w nadziei. Pogrążeni w marzeniach o tym, że kiedyś będą ze swoją drugą połówką, jednakże te chwile nigdy nie nadeszły.

𝐒𝐇𝐄 𝐏𝐑𝐄𝐅𝐄𝐑𝐒 𝐇𝐈𝐌. obirinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz