|Rodzina|
Ojeju. Przyznam szczerze że to jedna z tych spraw które MUSZĘ poruszyć.
Plis, zastanówcie się dłużej nad rodziną.
To takie trudne?Rodzice
Najczęściej spotykane związki są takie :
Matka - nie żyje
Ojciec - nie żyjeMatka - nie żyje
Ojciec - randomowy samotnikMatka - nieznana
Ojciec - nieznany1-Serio, nie musicie jakoś dużo pracować na postaciami których nie potrzebujesz ale nie uśmiercaj ich.
Poza tym, jeśli akurat to zrobisz to chociaż pamiętaj że dla każdego rodzina jest ważna i jak postaci zginą rodzice to ma to wpływ na nią. A nie że jest nieczuły i ma wszystko w dupie joł B³ ( takie coś jest żałosne )A nie sobie żyje szczęśliwie dzień po śmierci. Ja rozumiem, są różne przypadki ale to jest... słabe.
2-Tu też się ta śmierć pojawia ale to już inny temat.
Zastanówcie się, czy wszystkie kotki przed śmiercią zakochują się w samotnikach?!
Nie żeby coś, tylko świadczy to o tym rodzicu z klanu. Bo ten związek jest nielegalny, zakazany.Tutaj też wtrące wątek że nie wszystkie związki muszą być sprzeczne z kodeksem.
Np. Związek między klanowy.
Jeśli uznacie że to romantyczne i unikatowe, proszę bardzo. Tylko tu też normalnie miałoby to wpływ na OC.
Jeśli jest półkrwi, to nie liczcie że będzie miał aż tak lekko jak inni.
Wiadomo że klanowe koty zazwyczaj tolerują klanowe koty.
( hurt people just hurt people XD)3-No nie, to jest już przesadą i to gruba. Świadczy to tylko o lenistwie! Wystarczy że wymyślisz imiona rodzicom, aż tak trudne?!
To ma chyba jeszcze więkrzy wpływ na postać niż poprzednie.
Taki kot nie poznał swoich rodziców, nigdy nie zaznał ich miłości ( chyba że byli źli, to miłości raczej nie XD)
Może być wychowywany przez inne koty, przybranych rodziców.
Ale czy to to samo?Rodzeństwo
Tutaj macie ogromny luz.
Jak chcecie żeby OCek miał rodzeństwo to ma, a jak nie to nie.Według mnie mega słodkie jest to jak brat się troszczy o siostrę :3
Lub na odwrót.
Inni
Hmm czasem fajnie jest zaznaczyć troszkę bardziej odległe więzy krwi typu wujek, kuzyn.
Ale tu też macie wolną rękę
Kociaki
Coraz częściej widzę coś takiego że wszystkie kociaki, albo ich więkrzość sobie dedły.
Nie zapominajcie że tak się nie robi zawsze. No ale to jest normalnie fandomowa rutyna!
Ehh. Kociaki mogą żyć ok?I pamiętajcie dzieci że kociaków w miocie może być więcej niż trzy!
Podsumowując
Rodzina jest dla OC bardzo ważna, więc nie zaniedbujcie jej
Coś dopisać¿
CZYTASZ
|PORADNIK TWORZENIA WOJOWNICZYCH OC|
RandomWymyślanie postaci może być łatwiejsze niż myślisz. Warto jednak zajrzeć do tej książki. Poznasz kilka zasad, faktów i opinii innych. Może akurat ci pomorze? Będą rady co do tworzenia swoich postaci. Chętnie będę odpowiadać też na wasze pytania Tym...