V

2.3K 140 107
                                    

| Charakter cz. 1 |

— Powtarzanie się

Z-zaczynam to do czeg-go się nie mogłam zabrać.

Em (jak zacząć, jak zacząć...?!?!)

Nie mogę wam dawać gotowych charakterów bo każdy jest inny, dam wam takie cechy jakie są za często.

Zazwyczaj co drugi kot np. w rp ma w charakterze:

nie może przejść obojętnie obok czyjejś krzywdy.

No nie wszystkie koty oddadzą swoje życie za kogoś.
Albo nawet za honor, heh.
Jak nie stanie w czyjejś obronie to nie znaczy że jest takim zuolem.

Energiczność

Najczęściej jest używane z radością, dziecinnością i fiu bździu. Tak, fajne są takie koty i w ogóle ale co za dużo to nie zdrowo. Na książkę normalnie przypada góra dwa takie koty, a w roleplay'ach kurka z 50!

Miła/y 

No tak, mogą być miłe postacie ale też nie zapominajcie że wredne są bardziej oryginalne ;3
Albo takie średnio miłe też są ok.

— Dzielność/Odwaga
/Pewność siebie

No tak, od prawdziwego wojownika się tego oczekuje, tyle że nie wszystkie koty to urodzeni wojownicy. Niepewne siebie koty są urocze!

— Szczerość

Hmm, nie każdy musi mówić wszyściutko. Ja sama czasem zatajam dla siebie fakty ale to nie znaczy że jest kłamcą.
Czasem niektórzy nie rozumieją że szczerość to CIĄGŁE mówienie prawdy.

Pyskatość itp.

Ehh szczerze rzadko w Klanie zdarzały się takie postacie. Więkrzość chciała być szybko wojownikiem a pyskując sobie to utrudniała. Jest też częsta niezgodność co do łączenia tej cech: jest ona bardzo łagodna, po prostu przyłuż do rany ale jak coś to może się nieźle bronić słowami/może walić ciętą ripostą jak Ogniste Serce ogonem na widok Jeżynka!
No błagam, serio? Przecież to dla mnie nie ma żadnego sensu...

Mądrość

Cuż, w skrócie. Jeśli właściciel ma same mądre postacie to sam nie ma rozumu. Dziękuje za uwagę.

Niezależność

Więkrzość kotek jako OC właśnie taka jest. Co ja mogę poradzić.
Ale chodzi o to że może być słaba i być może będzie ciekawsza.
Jeśli jest też zależna od kocura...
To może wzbogacić wątek romantyczny ♥

Silne

Oj tak, to już głównie do kocurów, lecz nie tylko. Hej, hej, hej. Spokojnie.
Nie musicie robić ze swoich kotów pakerów jak na ich domniemaną smukłość.
Bo piszecie że jest smukła/szczupła ale silna jak Wyrwigóra.

Wait
That's illegal!


Pytania ? →   \___/

|PORADNIK TWORZENIA WOJOWNICZYCH OC|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz