5 Fejezet

79 2 0
                                    

Egy újab este az új pizzázóban purple guy felkelt és kávét főzött hogy avval be végy a pirulát amit nightmare adotneki. Mike már jőtt az esti műszakra de amint megláta purple guyt megjet - apa te ég élsz de hogy? - kérdezte Mike purple guy tól. - még időben tudták megmenteni - hazudta purple guy mert már rég halotlene ha nem lenne nightmare a nightmare erő kőzöt van a gyors regenerálodás ekkor Mike bekapcsolta a fali plazma tv ét pont az esti gyilkosság van a hírekben - egy 40 év körüli embert brutálisan meggyílkoltak a hemilton kórház közelében a nyómozok azt állapították meg sebeket nem emberi vért tartalmaz - mondta a híradós ekkor purple guy az ingére nézet és rájöt hogy a nem emberi vért amit találtak az purple guyé volt purple guy kiment a pihenőből megnézni a robotokat de azok már nem voltakott purple guy elment a közelbbi bolthozz venni 4 db sőrt pár órával késöbb bemenet a szervíz szobába - ha tudom ha nem én míndent meg teszek - purple guy elővette a régi memória kártyájukat pár óra múlva megépítete a robotokat purple guy bekapcsolta őket mikor a robotok magukhoz tértek szétnéztek - holvagyunk és hogyhogy megínt élűnk - mondta bonnie tanakodva a csapat megláta purple guyt holt részegen fekűdve - freddy válára kapta purple guyt. Purple guy a kezében fogta még a sőrt bonnie kivete purple guy kezéből - hé advissza azt az űveget még meghúzom - ekkor a holt részeg purple guy bealudt. Freddy lettete purple guyt az asztal alá hogy ne lássák ijen állapotban másnap purple guy kimászik az asztal alól be megy a pihenőbe aludni de amikor benyit purple guy lepődötten nézte a hogy az őrök és a robotok és a toyok tévét néznek - mitőrtént - ekkor az egész bagázs purple guy ra nézet - jó regelt képzeld a robotokall kébékűtünk puppet elmesélt mindent a nightmare okat is és hogy kicsoda Mike a robotok egyből bocsánatot kértek tőle és a tegnapi gyilkoságról ami egy nightmare kővetettel - foglalta őssze fritz purple guy oda ment hogy be egy a pirulát de az elfogyott - ti bevetétek az egész pirulát? - kérdezte purple guy - igen még a robotok is. - ekkor purple guy mellet megjelent nightmare a bagázs mejedt nightmare látán neki is rontottak de az át ment nightmare én - srácok elég nightmare a fejemben él nem ittvan szóval nem tudjátok bántani - mondta purple guy nightmare egy hangós nevetésel eltűnt purple guy ki zavarta a bagázst és ledőlt aludni.

fnaf az új korszakWhere stories live. Discover now