4 Fejezet

101 2 0
                                    

Purple guy felébred nightmare figyelte de egyből elistűnt mikor felkelt egy gyógyszeres doboz hevert az asztalon purple guy oda ment megnézni egy felirat volt rajta "vedbe ez segít - n" purple guy rájőt hogy nightmare hagytait neki gyorsan be ette de látta hogy 3 pirula hiányzik mikor bevette purple guy látott minden titkos dolgokat nightmare ált mögötte - ezzel azt lá tod amit én a titkos dolkokat  csak egy nightmare látja sima ember csak a nightmare eket látja ezzel mást nem - mondta nightmare eltünve purple guy kiment az őrök hőz hogy mitcsinálnak. Mikor oda ért fritz egy lövést adotle purple guy térdre borult a hasát fogva purple guy láta fritz kezében egy d-50 es desert eaglet purple guy elájult mikor magához tért egykorházban feküdt mikor felkelt felvette a véres régi egyén ruhályát mikor végigment a várótermen az ősszes szem purple guy ra nézet - nézd anya azt a bácsit melőtték és jólvan - mondta egy gyerek mikor a púltnálvolt egy ismerős alakotlátot - william? - mondta az ismerős alak - helló henry régláttalak - mondta purple guy kilépet az ajtón látta hogy későestevan mikor purple guy a pizzázó felétartott henry megtámadta purple guyt - te szemét kétszínű rohadék te miattad haltmeg a lányom - henry ekkor egy kést vet elő és purple guyt leszurta purple guy meg fogta henry karját és mélyebre nyomta a kést purple guy csak mosolygott henry már nem nyomta tovább a kést hétra esett az ijedségtől - hogy álszmég már a főldön kéne hogylegyél véredben haldokolnod - mondta henry hátra kuszva purple guy csak kőzelített henry hez lassan - tudod rég nem találkoztunk - ekkor purple guy nightmare ré változót henry hangosan felkiáltott de nem sokáig tartót purple guy éles karmával elvágta henry torkát és brutálisan darabokra tépte purple guy vissza ment a pizzázóba bemenet a pihenő szobába aludni.

fnaf az új korszakTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon