2 Fejezet

270 7 2
                                    

Egy új nap egy új helyen purple guy felkelt de most nem nightmare volt előtte hanem egy éjeliőr - jó estét dave miller azt mondták te vagy az új őr üdv a freddy fazbear's pizzázóban azt mondták nekem és a tőbbiek nek hogy te egy régebbi freddy alkalmazott voltál bocsi az én nevem fritz fritz fitcherald itdolgozom már vagy 1 éve szóval a régi munkahelyeden  is mászkálnak a robotok felalá mászkálva tudod hogy értem szóval te egy freddy veterán vagy? - purple guy egyből érezte hogy fritz nek szájmenése van - igen veterán vagyok a family dinerben 9 évet freddy ben 8 évet dolgoztam 17 éve dolgozom a freddy ék nél najó 4 napot az óvodában de ez nem számít - mondta purple guy teljesen fáradtan - gyere meg mutatók mindent - ekkor fritz megfogta purple guy karját és elkezte húzni pár perc túra után elértek egy zene dobozhoz - ez pedig- purple guy félbeszakította - puppet tudom az előző helynél is volt ilyen bárhová megyek mindig ott van valahol - fritz bevezetés az office ba - gyere megmutatom a tőbbieket sziasztok fiúk ez a veterán amit a meni beszélt - mondta fritz - szóval te vagy a veterán én jeremy vagyok ő pedig Mike - mondta jeremy - Mike ott már ismerem - mondta purple guy - honan talán együtt dolgozgatok? - kérdezte egyszerre mind kettö - szia apa - mondta Mike lehangolttan - várj szóval a híres Mike svic a veterán fia ez egyre izgalmasabb tudja a sebet a... - szakította félbe purple guy - fején igen tudtam sosem felejtem azt a napot Mike akkor tőltötte be a 10 születés napot terveztem neki pont a munka helyemen Mike testvére folyton szekálta  mert félt freadbear től épen vettem fell a springbonnie ruhát mikor egy sikoltozás haladszódot kimenttem és lázam hogy Mike freadbear szájában volt. Siettem hogy meg mentsem de túl késővolt freadbear becsukta a száját ezel kiharapva Mike fél agyát akkor tudtam meg hogy Mike testvére miatt halt meg őrakta freadbear szájába - mondta purple guy a fődetbámulva - és hogyan éltetúl? mert nekűnk nem mondja ell - mondta fritz - azért nem mondjaell mert nem is éltetúl mikor a félagyát átharapta azonnal belehalt - ekkor Mike sokkot kapott - dehát meghaltam de élek de hogy halottnak kénelenem te te hoztál vissza a halálból - purple guy felemelték a fejét - Mike van valami amit nem mondtam ell neked újjáépítettelek te már egy gép vagy de nem bántam veledúgy mert a fiam vagy és szeretlek ezért nem mondtam ell neked hogy megkiméjelek a szenvedéstől - purple guy nak ekkor kőnybelábat a szeme jeremy mőgöt haladszódot gyorsan megfordultak és felkapcsolták a lámpát toy freddy ott állt a folyosó végén purple guy megláta nightmaret aki épen a mellére lévő vállra mutatót - menyátrajta itt van egy titkos hely - mondta nightmare purple guy átmenet észrevétlenül a falon purple guy előt egy régi szék volt író asztallal de purple guyt az átlátszó fallszögeztele átt ment a következő fallon mikor átmenet vissza nézet de mögötte egy simafall volt ott látta hogy a folyosó végén kötki toy freddy melet kihajol a folyosón - hát őmeg hogykerül odda? - kérdezte fritz purple guy toy freddy re nézet aki test közelvolt - de szép vagy Sanyi a kúrva anyádat - mondta purple guy toy freddy felkapja a vizet és le jumpscareli purple guy t.

fnaf az új korszakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin