🖤 7

54 16 12
                                    

Οι λάμες πέταξαν προς το πλήθος που ούρλιαζε από φόβο. Εκείνη τους κοίταξε και γέλασε. Εκείνος ήταν προσηλωμένος στο στόχο του. Κάποιοι είχαν πέσει στα γόνατα παρακαλώντας νομίζοντας πως έβλεπαν ένα πολύ άσχημο εφιάλτη. Το πλάσμα κοιτούσε απ τη γωνία του. Ο άνδρας κούνησε το χέρι του και οι λάμες άρχισαν να πετούν ζωηρές κόκκινες σπίθες. Όσοι πρόλαβαν να απόμακρυνθουν λίγο σταμάτησαν. Φλογες άρχισαν να δημιουργουν εμπόδια στο δρομο τους. Οι ανάσες του πλήθους αργές βαριές. Το κορίτσι με αργά βήματα πλησίαζε το πρώτο δέντρο με τους υπέροχους κόκκινους καρπούς. Η μυρωδιά του ήταν εκπληκτική. Την ίδια στιγμή οι λάμες είχαν προλάβει να χαραξουν κάποιους. Αίμα η ατμόσφαιρα μύριζε αίμα. Γουρλωμένα ματιά κοιτούσαν το απαλό ρυάκι που έτρεχε απ το χέρι τους τα πόδια και το πρόσωπο. Ο άνδρας είχε πλησιάσει το κορίτσι και τη τράβηξε προς το μέρος του. Το φιλί του την έκαψε. Το ένιωθε μέσα της. Το χάδι της στο δέρμα του γλυκός πόνος. Εκείνος κοίταξε τον καρπό που ήταν πρώτος στο οπτικό του πεδίο. Ο καρπός άνοιξε στα δύο αφήνοντας το χυμό του να τρέξει σαν αίμα. Κάποιοι μες το πλήθος το κατάλαβαν. Οι σπίθες άρχισαν να αφήνουν παρεξενο σημάδια πάνω στα κορμιά τους στο δέρμα τους μα εκείνοι κοιτούσαν μαγεμένος το χυμό του καρπου. Το κορίτσι πλησίασε και γευτηκε το χυμό. Είχε τη πιο γλυκιά γεύση. Κοίταξε ερωτικά τον άνδρα μπροστά της πήρε λίγο χυμό απ την άκρη των χειλιών της και πρόσφερε τη σταγονα σε κεινον. Τα δάχτυλα της ακουμπισαν απαλά τα δικά του χείλη καθώς η σταγόνα του χυμού κυλούσε μέσα στο στόμα του αργά. Το πλήθος βουβό σαν πεινασμένο κοιτούσε απλά. Δεν ενδιαφερονταν για το αίμα που έχαναν ήθελαν και κεινοι να το γευτούν. Το πλάσμα κοιτώντας τους άρχισε να ψιθυρίζει κάτι. Ξαφνικά ο άνδρας έστρεψε τις φλογες πάνω στον κόσμο γύρω του. Μα εκείνες άλλαξαν. Δεν ήταν μόνο φλογες μα έμοιαζαν με ένα Φλογερό κόκκινο πέπλο που έσταζε. Όλοι τους ένιωθαν τον απίστευτο πόνο μα ήταν σαν χάδι. Όλοι οι καρποί γύρω τους άρχισαν να λιώνουν απελευθερωνοντας την μαγευτική μυρωδιά γύρω τους. Οι λάμες είχαν κάνει τη δουλειά τους και τώρα χόρευαν παρέα με τις φλογες. Στάλαζαν όσες σταγόνες αίματος είχαν απομείνει μες το χυμό του καρπου. Το πλήθος ζαλιζονταν. Τα σώματα τους μουδιαζαν. Σε λίγο όλοι τους ήταν πεσμένοι στο έδαφος  ασαλετοι. Το πλάσμα άρχισε να κόβει βόλτες γύρω απ τα λυποθημα κορμιά. Ο χυμός μαζί με το αίμα και τις φλογες δημιουργουσαν κάτι απίστευτα διεγερτικό. Τα πρόσωπα του κόσμου ήταν χαλαρά και μια γλυκιά απολαυστική μυρωδιά τους κρατούσε σε αυτή τη κατάσταση. Το πλάσμα ψιθυριζοντας ακόμα, λέγοντας απόκρυφα λόγια έκανε τα πάντα να αιωρούνται γύρω του. Το ζευγάρι κοιτούσε με μια έκφραση χαράς. Σε λίγο αίμα χυμός φλογες δημιουργουσαν έναν νέο μεγαλύτερο καρπό. Το χρώμα του βάθυ Μπορντό με μια έντονη κατακόκκινη γραμμή σχεδόν στη μέση. Εκείνο τους είπε "Αυτός ο καρπός από τώρα και στο εξής θα είναι δικός σας και μόνο δικός σας, εσείς θα αποφασίσετε πως θα το χρησιμοποιήσετε". Το ζευγάρι κοιτούσε τον καρπό καθώς  τον ακουμπούσε στο χέρι του άνδρα. Το πλάσμα τους έκανε μια υπόκλιση και τσαφ! εξαφανίστηκε από τα μάτια τους. Γύρω τους ένα χάος. Η γιορτή είχε μετατραπεί σε κόλαση μα δεν τους ένοιαζε. Το επόμενο πρωί οι αστυνομία βρήκε το πλήθος σε αυτή τη κατάσταση. Τα δέντρα είχαν καεί. Οι άνθρωποι έκαναν μερες ολόκληρες να ξυπνήσουν απ το λήθαργο τούς μα και πάλι δεν θυμόντουσαν κάτι, μονο που και που ένιωθαν μια γλυκιά δίψα για κάτι μα δεν μπορούσαν να το προσδιορισουν. Στενοχωριθηκαν πολύ για τον καρπό τους μα τουλάχιστον ήταν όλοι ζωντανοί. Την ίδια στιγμή κάπου μακριά ένα ζευγάρι περπατούσε. Πλησίαζαν ένα χωριό στο οποίο γινόταν πανηγύρι.Ηξεραν τη θα έκαναν. Με τις δυνατότητες και τις δυνάμεις τους αλλά και με τον πολύτιμο καρπό τους μπορούσαν να κάνουν τα πάντα. Χαμογέλασαν ο ένας στον άλλον.Το πλάσμα τους ένιωσε, τώρα μπορούσε να ρουφήξει όση ενέργεια ηθελε ήξερε πως τα πλάσματα αυτά ήταν μοναδικά. Μαζί θα έκαναν τα πάντα. Ξεχάστε τον κόσμο που ξέρατε. Από δω και πέρα να είστε προσεκτικοί γιατί κάτι άλλαξε γύρω σας. Αν σας μαγέψει μια γλυκιά μυρωδιά είστε άξιοι της μοίρας σας.

Μια αλλόκοτη ιστορία #GR contest (#JJASC19) #TYS 2019Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz