Deel 1.

18 0 0
                                    

GABRIELA

Ik leg mijn hoofd op Jacks borstkas."ik herinner me de dag dat ik je bijna verloor vanwege je operatie" zeg ik en ik voel de tranen opkomen. Ik rol terug naar op mijn buik en kijk naar hem op."En herinner je je de dingen die je tegen me zei, dat je van me houdt", zegt hij. Ik knik mijn hoofd en glimlach."Ik ben zo blij om jou te hebben", zeg ik trots en kus op zijn wang. "Ik ben ook blij je te hebben, my love", zegt hij en begint me te zoenen. Ik kus hem terug. Ik stop het zoenen en hij grijnst. "Oh kom op schatje nog een kus" zegt hij en grijpt me en kust me weer. Ik glimlach tegen zijn lippen en kust hem hartstochtelijk terug. Ik beet zacht op zijn lip en hij grinnikte. "Damn mami waar heb je dat van geleerd?" Vraagt ​​hij me lachend. "Nergens ik wil gewoon iets zeggen", zeg ik."Wat baby"

"Wanneer gaan we het zeggen te de groep?" Vroeg ik en speel met zijn krullen."Wat zeggen?" vraagt hij ."dat we officieel zijn" zeg ik en hij kust me opnieuw.  "Ik denk dat ze het al weten, jongens ga weg van de deur", zegt hij. En ik hoor voetstappen die  weglopen.Ik lach en hij lacht mee. "Is er iets anders dat je wilt vragen", zegt hij en draait ons om, zodat hij half op me ligt.. "Nee niet echt", zeg ik en hij kust zachtjes mijn nek en laat overal hickeys achter."Bae doe rustig" zeg ik met een glimlach terwijl hij  hickeys in mijn nek achterlaat. "Ik kan het niet laten je bent te sexy, ik kan het niet hendelen", zegt hij grijnzend. Je weet wat er vervolgens gebeurde.

30 minuten later

"Ik realiseerde me net dat we begonnen zijn als goede vrienden, maar op de een of andere manier veranderde je in mijn vriendin", zegt Jack blij."Ja en het feit dat we altijd zeiden dat we gewoon de beste vrienden waren, terwijl het zo anders voelde", antwoord ik hem met een glimlach."maar aan het eind van de dag ben je mijn beste vriend en vriendin in één", zegt hij trots en kust hij mijn wang opnieuw. "Ik ga douchen", zeg ik. "Ik douch na jou ", zegt hij. Ik knik en sta op. Hij grijnst en kijkt naar me terwijl ik zijn badkamer binnenloop waar zijn douche is. Ik doe mijn kleren uit en start de douche, ik pak mijn shampoo en maak mijn armen nat. Ik begin mijn haar met mijn shampoo te reinigen en mijn lichaam te wassen. Een paar minuten later is de badkamer vol rook vanwege de warme douche die ik heb genomen. Ik droog mijn lichaam en doe wat cherry lotion van The Lush. Ik wikkel mijn haar in een witte handdoek en doe een zwartkleurige blouse van Jack aan. Jack is langer dan ik, dus zijn kleren zijn erg groot voor mij. Dus ik zwem er zowat in. Ik loop de badkamer uit en kijk naar Jack die shirtless ligt met alleen zwarte joggingbroek op bed met zijn telefoon. Zijn haar is helemaal messy en in de war.."Je ziet er zo cute uit" zeg ik en hij kijkt op en scant me."Ik kan hetzelfde over jou zeggen, my love", zegt hij en komt uit bed. "Ik weet dat ik dit zeg elke keer dat je het draagt, maar je ziet er goed uit in mijn kleren" zegt hij en kust hij me. "Ik weet baby" Ik lach en hij gaat naar de badkamer om te douchen.

Ik doe mijn kleren

Ik spuit wat Victoria Secret-parfum dat Jack lekker vond ruiken en ik deed mijn dagelijkse gezichtsroutine

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ik spuit wat Victoria Secret-parfum dat Jack lekker vond ruiken en ik deed mijn dagelijkse gezichtsroutine. Jack komt niet veel later de kamer binnen met alleen een handdoek om zijn middel, zijn sixpack is duidelijk zichtbaar. Ik scan hem en bijt op mijn lip. Als hij langs me heen loopt, knijpt hij in mijn kont met zijn hele hand. Hij grinnikt en loopt door. "Jack", roep ik. Hij grijnst en trekt een zwarte Nike trui aan met een zwarte Nike broek. Hij loopt naar het nachtkastje en pakt zijn 5 kettingen, een met een slot en nog 4 andere zilveren, ik heb hetzelfde met het slot. Ik kocht het voor hem toen we in de lagere klassen van de middelbare school zaten. "Je ziet er weer zoals altijd mooi uit," zegt hij terwijl hij me kust. Ik lach en maak zijn bed en ruim dan zijn kamer op voor zover ik het op kan ruimen.

Ik verlaat de kamer en loop naar beneden. Ik loop de woonkamer in en iedereen kijkt me aan. "Ik wist het", zegt Christina. "We hebben je gehoord," zegt Tate. "Ja, dat was duidelijk," zeg ik lachend en ga zitten. "Jullie zijn zo schattig samen", zegt Jonah. "Ik heb Jack nog nooit zo gelukkig gezien," zegt Daniel. "Ik wist niet dat het mogelijk was om hem nog gelukkiger te zien," zegt Zach serieus. Jack loopt de woonkamer in en kijkt van mij naar de rest. Hij neemt me van mijn plaats en laat me op zijn schoot zitten. Hij beweegt zijn benen na een tijdje heen en weer. "Oh, oh, iemand kan zichzelf niet bedwingen," grapte Jonah met Tate op zijn schoot. "Echt een sukkel," zegt Jack lachend. Iedereen lacht. Ik ga van Jack's schoot af en ga met mijn telefoon in de lader tegen de muur zitten. Ik voel Zach naar me staren, wel, wat moet ik zeggen. Ik kan zien wanneer mensen naar me staren, ik voel het aan. Het is een gave.

"Ik denk dat we maar naar huis gaan omdat onthoud, Kay, Gabbie en ik zullen morgen nog steeds werk hebben," zegt Christina. "Ik was dat vergeten", zeg ik met een zucht. "Blijf de nacht en dat ik jullie dan morgen breng, het is bijna 1:00 in de ochtend," zegt Corbyn. "We hebben gewoon een meisjesavond nodig," zegt Tate. "Geen jongens toegestaan," zeg ik, en Jack lacht luid. "Ik kan jullie niet serieus nemen," zegt hij met een glimlach. Ik sta op en haal mijn telefoon uit de oplader, ik loop naar Jack toe en geef hem een ​​zoen. "Ahhw," roept Sydnie. Hij geeft een zachte klap op mijn kont en knijpt erin. Ik schiet vooruit en neem zijn handen vastberaden weg . "Stuur me een appje wanneer je thuiskomt", vertelt Jack me. Iedereen neemt afscheid van elkaar en ik neem mijn autosleutels. "Sydnie rijdt met me mee," zeg ik, en Jack geeft me een knipoog. "Ik wil achterin," zegt Christina glimlachend. 'Kay en Bryana rijden met me mee,' zegt Tate en ik knik. We lopen naar onze auto's en stap in mijn matzwarte Mercedes Benz. Sydnie komt naast me zitten en ik start de auto. We praten over alles en nog wat. "Ik ben heel blij voor jou en Jack", zegt Sydnie. "Dank je bubba" zeg ik en ze kust me op mijn wang. Niet veel later rijden we de oprit op vanuit ons huis. Ik stap uit en vergrendel de auto. We lopen het huis in en ik loop de woonkamer in en val op de bank. Ik app snel Jack om te zeggen dat ik thuis ben.

 Ik app snel Jack om te zeggen dat ik thuis ben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Love is not just somethingWhere stories live. Discover now