Deel 3.

3 0 0
                                    

1 maand later

Gabbie en Jack hebben het hun families verteld behalve de fandom weet ervan af. Er gaan geruchten rond maar de limelights geloven het niet, wat natuurlijk beter is. Jack's familie en die van Gabbie zijn naar LA gekomen om hun bij te staan. Gabbie slaapt soms daar met Sydnie en Christina slaapt er ook. Gabbies buikje is nu ook meer zichtbaar geworden.

POV CORBYN.

Gabbie loopt de woonkamer in en ik scan haar snel dat gaat automatisch, Christina komt naast me zitten en doet haar been over mijn middel heen. Ik vind het leuk om Gabbie zwanger te zien, gewoon hoe ze loopt met dat buikje, zo waggelend, en dan met haar hand op dat buikje dan doen zwangere vrouwen automatisch. Ze heeft haar krullen los gelaten.

''Hoe was het bij de dokter'' vraagt Jack als hij binnen komt lopen aan Gabbie en geeft haar een kus en op haar buik. ''Goed je moeder was mee, en mijn moeder en Christina waren meegegaan'' antwoord ze en kijkt naar haar buik.

''Ik wou vandaag surfen maar besefte dat dat gevaarlijk is aangezien ik zwanger ben'' zegt Gabbie treurig. ''Trouwens mag ik zometeen naar werk'' probeert Gabbie. Jack lacht en knuffelt haar vanachter. ''Ligt eraan, je mag gaan alleen als je het water niet in gaat'' zegt Jack dan. ''Maar ik ben strandwacht wat nou als iemand bijna verdrinkt'' zegt Gabbie. ''Dan roep je om hulp'' zegt Jack. ''Maar ik ben de hulp'' gaat Gabbie vervolgens verder. ''Anders vraag ik mijn moeder wel om te komen om op je te letten'' zegt Jack. ''Ik heb geen oppas nodig, ik wil werken okey, ik kijk wel alleen of er gevaar is, en als er iets is dan roep ik om hulp'' zegt Gabbie. Jack stemt in en Christina springt op. ''Ik ga ook zo meteen werken dan'' zegt Christina. Ik en Jack knikken.

Ze rent naar boven en Gabbie loopt snel voor zover ze kan naar boven en lopen daarna weer terug naar beneden. Gabbie heeft een grijze Nike broek aan met haar rode baywatch uniform haar buikje is schattig te zien. Christina heeft ook haar baywatch uniform aan.

Jack lacht en maakt een foto van haar terwijl ze oefent met sparren op Christina op de oprit.

(Links Christina, alleen Christina is in het echt wat langer, rechts is Gabbie maar Gabbie heeft een zwangere buikje dus dat moet je je inbeelden en is wat kleiner)

Ze stappen in en rijden weg.


POV GABRIELA

We lopen het strand op en de golven spelen ruw vandaag. Ik kijk naar de vrolijk rond rennende kinderen. We lopen naar onze baas en feliciteert me zodra hij me ziet. ''Gabbie jij neemt alleen de wacht ronde als je iets verontrustends ziet roep ons maar'' zegt onze baas Ik knik en Christina en ik groeten onze collega's/vrienden. Ze feliciteren me en we gaan aan hetr wwe

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 15, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love is not just somethingWhere stories live. Discover now