Siyaset Elini Trabzondan Çek!

707 48 4
                                    

Daha Sonraki Sezon Trabzonspor darmadağın olmuştu.Kadrosunda Bulunan Çoğu Futbolcu Transfer olmuştu.En önemlilerini Galatasaray Alırken Bir kaçı Avrupaya Gitmişti.Trabzonsporumuz O Sezon Şampiyonlar Ligine Direkt katılmaya şans bulmuştu.Hepiniz Bilirsiniz ki Şampiyonlar Ligine Direkt olarak sadece lig şampiyonları gider ;).

Her neyse O sezon şampiyonlar liginde başarılı Olmamıza rağmen grupta 3. Olarak avrupa ligine düştük.Oradada Psv Eindovene Elendik.Şansızlıklar Bununla Bitmedi.O sezon Süper Final Adını Verdikleri Bir Saçmalığı Ortaya Çıkardılar.Ligin İlk 4 sırasında bulunan takımlar puanları yarıya bölünerek play-off usulu oynadılar.Biz Ligi Bu sayede 3. Bitirmiştik.O sezon Burak Yılmaz Gol Kralı Olarak Lige damga vurmuştu.Zaten Sezon Sonunda Oda Galatasarayın yolunu tuttu.Trabzonspor o sezon adalet yürüyüşleri,pankartlar yüzünden gereğinden fazla bir sürü ceza aldı.Bunun içine siyasilerde karıştı.Mhpli Devlet bahçeli,Chpli Kemal Kılıçdaroğlu ve Başbakan Erdoğan her zaman açıklamalarında Fenerbahçeyi destekleyici şekilde konuştular.Sebebi ise çoğunluğun takdirini alarak oy kazanmak.Trabzonspor Adeta Sahipsiz Kaldı.Başkan Sadri şener 2013-2014 sezonunda istifa etmek zorunda kaldı ve şenol güneş takımdan Ayrıldı.Kısa bir süre sonra olan olağanüstü genelkurulda kulubumuze başkan olarak İbrahim Hacıosmanoğlu seçildi.Oda zaten kulüb işlerinden çok siyaset işleriyle ilgilendi.2013-2014 sezonu bittiğinde ise Rezalet Bir Trabzonspor Görüyoduk.Ama dedim ya Ben Onca Zorluklara Boyun Eğmeyen Gerçek Bir Trabzonspor Taraftarıyım diye.Yine Şükrettim Her zaman Takımıma Destek Çıktım.Siyasiler bir gecede Fenerbahçeyi kurtarmak için kanun değiştirdiler.Trabzonspor Taraftarına Terörist muamelesi yaptılar.Her Yürüyüşlerinde Yolları Kapattılar.Yani Anlayacağınız Trabzonsporun Yok Edilmesi İçin Ellerinden geleni yaptılar.Ama Biz Yılmadık Yılmayacağız.2014 senesinde Trabzonspor-Fenerbahçe maçında çıkan olaylar herşeyin ortaya çıkma sebebiydi.Maçtan 1 hafta önce Tüm şehir maça motive oldu.Taraftarlar maç başladığı gibi yabancı madde yağmuruna başladı.Maç İlk Yarıda En Az 5 dakika durdu.Trabzonsporlu taraftarlarımız su,taş,pet şişe,meşale gibi cisimleri sahaya ve Fenerbahçeli oyunculara attılar.

Yani Olaylar Baya Bir Büyüdü.

Trabzonsporlu OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin