4.BÖLÜM
Tam çayımdan bir yudum almıştım ki Ateş gözlerimin içine bakarak "Kendini Yalçın soyadına hazırlasan iyi olur, 2 gün sonra evleniyoruz." der demez ben ağzımdaki çayı Ateşin yüzüne püskürttüm.
Ne saçmalıyordu bu adam! Ben yanlış anladım galiba."Efendim. Anlamadım da?" "Dediğimi duydun Hazal 2 gün sonra evleniyoruz ." adama bak bide pişkin pişkin evleniyoruz diyor."Sen ne saçmaladığının farkındamısın? Kimse 2 gündür tanıdığı biriyle evlenmez. Hem ben senin her gece yatağına attığın o yellozlara benzemem tamam mı? Babamı tanıyor olabilirsin, bana yardım etmişte olabilirsin ama bu istediğin çok farklı bişey. Böyle bişey ol-ma-ya-cak."diye bağırınca Ateşin gözleri kıpkırmızı bir şekilde "Bak beni sinirlendirme Hazal! Sana istiyormusun diye sormadım farkındaysan evleniyoruz dedim. 2 gün sonra görüşürüz." "Adama bak ya sanki çok normal bişeymiş gibi bide konuşuyor. Bana bak Mirza mısın Ateş misin benden uzak dur!" dememle Ateşin boynumu sıkması bir oldu. "Ne dedin sen? Mirza mı dedin. Sen bu ismi nerden biliyosun.Söyle!!"boğazımı saran ellerinin ağırlığına rağmen "Emine teyzeden duymuştum."diyebildim sadece. "Bana bak Hazal sana ilk ve son kez söylüyorum. Bana yalnızca çok yakınlarım böyle seslenir. Sen de diğerleri gibi Ateş diyeceksin tamam mı?" Ellerini yavaşça boğazımdan çekerken "tamam"diye fısıldayabildim. "Sen benim mafya olduğumu unutuyorsun galiba. Seni öldürmemi istemiyorsan dediklerimi yap!"deyip dışarı çıktı. Bense gözlerimden akan yaşların durmasına izin vermedim. En çok da bu aciz duruma ağladım. Şaka gibi zorla evlendiriliyordum. Hem de beni sevmeyen bir adamla. Sahi bu adam neden benimle evlenmek istiyordu. Beni zorla burda tutmak istiyordu. Kafamı karıştıran bu düşüncelerin yanı sıra göz kapaklarım ağırlaşmaya başlamıştı. Kendimi odaya gidemeyecek kadar yorgun hissettiğimden koltuğa uzanıp uyumaya başladım. Uykumda aniden havalandığımı hissettim. Burnuma çok ağır bir içki kokusu geldi.Gözlerimi araladığımda Ateşin gözlerini bana bakarken buldum. Öyle güzel bakıyordu ki sanki bakışlarıyla bişey anlatmaya çalışıyodu. Onu hiç bu kadar yakından izlememiştim. Gözleri kahverenginin en güzel tonuna sahipti. Simsiyah saçları,iri dudaklarının yanı sıra kirli sakalı yüzünü tamamlıyordu. Kabul ediyorum çok yakışıklı adamdı. Anlayamadığım şey peşinden koşan onlarca kız varken neden benimle evlenmek istiyordu. Bana aşık olmadığı belliydi. Beni bu düşüncelerimin arasından ayıran Ateşin sesi oldu. "Seninle neden evlenmek istediğimi düşünüyorsun değil mi?" kucağından inmeye çalıştım izin vermedi. Odaya girdiğimizde beni yavaşça yatağın üstüne bıraktı. "Evet, yani sana aşık olabilecek onlarca kız varken neden ben Ateş!" Ateş deyince gülümsedi. Çünkü ona Ateş demem boyun eğmekle aynı şeydi.Yavaş yavaş istediğini yapmaya başlıyordum işte. "Zamanı geldiğinde sana her şeyi anlatacağım." dedi. "Peki, neden sana Ateş diyorlar ismin varken?" "Çok soru soruyosun Ufaklık!" yavaşça yataktan kalkmaya çalıştım izin vermedi. "Bunda sonra zaten benimle aynı yatakta uyumaya başlayacaksın!." dedi. Kolumdan tutup zorla yanına yatırdı.Kurtulmaya çalıştım ama olmadı. "Artık kıpırdama uyumak istiyorum." İçkinin etkisinde olduğundan böyle saçma hareketler yapıyo sanırım. " herşeyi yarın hatırlayacak kadar iyiyim, anlayacağın sarhoş değilim" ben az öncekileri içimden söylememiştim galiba. Allahtan öküz falan demedim ha. Öldürürdü maazallah! Aniden bana sarıldı.Kurtulmaya çalıştım bırakmadı. Ben de daha fazla dayanamayıp kendimi uykunun huzurlu kollarına teslim ettim.
Sabah uyandığımda Ateş beyimiz hala uyuyordu.Ben de farketmeden kaçsam iyi olacaktı.Üzerimdeki çarşafı yavaşça kaldırdım. Tam yataktan kalkmıştım ki, bişey beni yere doğru çekti. Takılıp yere düştüm. Yere doğru baktığımda bir insanoğlu ayağını nasıl çarşafa dolar ya. İstesem yapamazdım. Bir kahkaha sesi duyuldu. Hayır ya, ne olur görmemiş olsun! "Sen uyuyordun?" "Sen kendini çarşafa dolayana kadar uyuyodum" "Gülme, herkesin başına gelebilir, hem senin yüzünden düştüm." "Tabi tabi " dedi. Ve aşağıya indi.
Tamam adam yakışıklı olabilir, çoook güzel gülüyorda olabilir ama bu öküzle evleneceğim anlamına gelmez.
Acilen bu evden kurtulmam gerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRDAP🌀
ChickLitKaranlığın, Girdabın adamı Mirza namıdeğer "ATEŞ"... Hiçbir şeyden habersiz masum ve hırçın bir kız" HAZAL"... Bakalım herşeye rağmen aşk kazanabilecek mi? ❤️