Bemutatkozó

1.1K 22 3
                                    

A nevem Kimberly Jonase. Becenevem pedig Kim. Tizennyolcadik évemet töltöttem be Decemberben, és most Február van.. Egy kis panelban élek, a kis kutyámmal, Muyróval.
A szüleim, amikor kettő éves voltam, eldobtak. Jobban mondva árvaházba dugtak. Mikor be töltöttem a tizennyolcadik élet évem, azonnal mentem el a börtönből.

Egy kávézóban dolgozom pincér ként, hogy meg kérdéssem. Kenyérre valót, és a számlákat tudjam fizetni.

Kedvenc zenészem Shawn Mendes, kedvenc filmem a démonok között, kedvenc könyvem a miután, és a kedvenc színészem Hero Fiennes.

Hogy hogyan is kell engem el képzelni? Nos... Egy elég magas lány vagyok, vagyis a körülöttem lévők mondása szerint. Barna, váll alá erő haj, barna szem, minthogynem unalmas. Amint egy kis napsugár rám ered, már a bőröm egy fokkal sötétebb lesz. De persze nem ugy mint a négerek, csak mintha húsz percet napoztam volna a függő ágyban, de ehelyedt csak le sétáltam meg nézni hogy kaptam e levelet a postástól.
Magassarkú tabu, mini, tapadós egyberuha szintén, és vakolat a fejemen. Ezeket próbálom kerülni. De mivel pincér vagyok, igy nehez.

Egy nem nagyon barátkozó lány vagyok. Vissza húzódó formájú.

Leginkább csak enni szeretek, edzeni kevésbé,viszont az alakomon szerencsémre nem látszik meg. Többször is fel lettem kérve modellnek, viszont mindig vissza utasitottam az embereket, mert nem szeretem ha fotóznak.

Ennyi volnék én...

Kimberly/Kim


Csak egy napra... / Hero Fiennes-Tiffin ff. /Where stories live. Discover now