3.BÖLÜM

18.8K 687 58
                                    

Edit not;Multimedya Tarık Yetkin

     "Aferin beni tanımaya başlıyorsun Küçük" 

       *****************

3.BÖLÜM

     3 gün geçmişti.Odamdan neredeyse hiç çıkmıyordum.Yemek yemek bile gelmiyordu içimden.1-2 bardak meyve suyu ile geçiştiriyordum öğünlerimi.Tarık da sabah erken çıkıp gece geç saatlerde eve geliyordu.Bu sabah kapının kapatılma sesiyle uyandım.Evde yalnız olduğumu bildiğimden yatağımdan kalkıp evi keşfe çıkmaya karar verdim.İlk önce ılık bir duş aldım.Saçlarımı kuruttum.Üzerime vücuduma oturan diz üstünde çiçekli bir elbise giydim.Nerdeyse bütün elbiselerim kısaydı zaten.Madem dışarıda yasakladı evde giymeliydim.Odamdan dışarı çıktım.Yandaki odanın kapısını açtığımda.Siyah ve beyaz tonlarda mobilyalardan oluşan büyük bir yatak odası vardı.Bu odanın Tarık'a ait olduğunu biliyordum ama ilk defa odaya girdim.Komidinin üzerinde bir aile resmi duruyordu.Resmi elime alıp incelemeye başladım.Resimde kocaman bir gülümsemeyle poz vermişti.Çimler üzerinde annesinin, babasının arasında oturuyor ve o kadar genç duruyordu ki 18-19 yaşında falan olsa gerek,yeşil gözler ürkütücü değildi aksine sıcacık bakıyordu.Resmi eski yerine bıraktım.Çekmeceleri karıştırdım.Çamaşırlar çoraplar.Dolabında ise kıyafetler çok düzenli bir adamdı doğrusu.Aynanın önünde duran parfüm şişesini elime aldım,kapağını açıp bileğimin iç kısmına sıktım.Enfes bir kokusu vardı.Bu parfüm insanın üzerinde farklı bambaşka bir etki bırakıyordu.Hemen elimden şişeyi geri yerine bıraktım ve kapıya doğru yürüdüm.Bu da beni huzursuz etmişti.Kapıyı açmamla sert bişeye çarpmam bir oldu.Tarık Yetkin.

     "Ne işin var odamda?"

     "Şe-şey.Ben."diye kekeledim.Allah kahretmesin yakalanmdım.

      Eliyle çenemi tutarak gözlerimi gözlerine sabitledi ve"Ney?"dedi  

     "Dolaşıyordum da yanlışlıkla girdim"diye bahane uydurdum.Ama yanlışlıkla girmediğimi anlamayacak kadar salak değildi.

     Tıslayarak "Bir daha benim odama girme Küçük"dedi.

     Bana karşı öyle büyük öfke taşıyorduki sanki.Tavırları daha yeni tanışmış iki insanın olamayacağı kadar sertti.

     Tüm cesaretimi toplayıp"Ben sana ne yaptım,niçin bana kötü davranıyorsun,beni bu eve hapsettin ve adeta yok sayıyorsun"dedim.

     "Seni babandan satın aldım.Şirketine karşılık biricik kızı.İyi pazarlık yaptı doğrusu.Bizim evliliğimizde hayal ettiğin şeyler olmayacak küçük.Üzgünüm.İş anlaşmasının karşılığı bir evlilik bu kadar olur."deyince.

      Ömrümde bu kadar alçalmamış,küçük düşürülmemiştim.Gözlerimde bu kadar yaş ne zaman birikmişti.Ağlamamalıydım ama elimde değildi "Sen İğrenç bir adamsın.Babam benimle gerçekten yuva kurmak istediğini sanmıştı."

     "Hah güldürme beni yuva kurmak mı"

     "Evet.Tamam bir iş evliliği bizimkisi ama böyle yuva kuran bir sürü insan tanıyorum.

     "Komiksin,Hala küçük bir kızsın sen"

     "Ben küçük bir kız değilim ve böyle bir evlilik ve senin gibi bir koca istemiyorum"

EGOİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin