13.BÖLÜM
Sessizce yemeğimizi yedik.Ta ki kapı çalana kadar....
Kapı açıldığında gelenin Mehmet olduğunu gördüğümde çok şaşırdım.Tarık'ın ise yüzünden hiçbir ifade anlaşılmıyordu.
"Merhaba Tarık Yetkin,Naz Hanım."dedi.
Ben başımla selamladım.Tarık ise elini uzatarak"Seni hangi rüzgar attı evime Mehmet Erdem"dedi.Göz temaslarını hiç bırakmıyacaklar sandım.Salona geçip oturduktan sonra onları yalnız bırakmak istedim."Siz konuşun ben yukardayım"dediğimde Tarık"Hayatım senden gizli saklım yok gel yanıma otur"diyerek beni çağırdı ve 3'lü koltukta iyice yanına sokulmamı sağladı.Sidik yarışının tam ortasında kalmıştım adeta.Mehmet gözlerime bakarak" Naz'la eskiden tanışıyoruz"deyince, Tarık'a onu tanıdığımı söylediğime şükrettim.Yoksa yine bir ceza verecekti bana.Öküz pat diye niye adamın evine gelip te karını tanıyorum dersin.Bir otur ,sohbet et dimi? yok öküzlüğünü yapacak.Öküz olmasa o kadar peşinden koştuğumda döner bir bakardı,ne bileyin bir sinemaya,cafeye falan giderdik.Bu adamı nasıl sevdim ki ben.Şimdi halime şükretmiyor değilim yani.Artık sevmiyorum da onu galiba,neden bilmem onu görünce o kadar heyecanlanmıyorum.
Tarık bana iyice sarılıp,o erkeksi parfümü burnuma dolarken,bana doğru baktı ve dudaklarımdan öptü.Mehmet yumruklarını sıkıyordu.Ona"Tanıştığınızı biliyorum Naz anlattı.O "benim"karım.Biz birbirimizden birşey saklamayız"dedi.
Mehmet sinirini bastırmaya çalışarak"İyi anlattığına sevindim.Ne de olsa iş ortağı olacağız.Daha sık görüşeceğiz,değil mi?Bir sorun yaşamak istemem.Bu işe yüklü para yatıracağım çünkü"dedi.
"Mehmet Erdem.Daha sık görüşeceğiz ama senle ben.Karımla pek görüşmeni istemiyorum.O nedenle bir sorunun olduğunda beni telefonla ara halledemezsek benim ofisim dışında yani Naz'ın,Karımın olmadığı biryerde görüşürüz.Evime de gelmeni istemiyorum.Eve İş getirmeyi sevmem.Burası ofisim değil, benim yuvam ve öyle kalacak."dedi.
Mehmet iyice sinirlenmişti.Buraya belli ki, Tarık'ı sinirlendirmeye gelmiş ama işleri ters tepmişti.Histerik bir kahkaha attı ve"Tarık Yetkin burasının sahte yuvan olduğunu ve Naz ile Olcay Amca'nın Şirketini kurtarman karşılığında evlendiğini biliyorum.Benim de kaynaklarım var.Hatta Naz'ın gerçekten tam anlamıyla karın olmadığını ve 1 ay önce boşanma başvurusunda bulunduğunu da biliyorum.Onun seni değil de hala beni sevdiğini de.Onunla görüşmemi engellemen hiçbirşeye engel olmayacak.Beni istiyorsa eninde sonunda benim olacak."dedi ve ayağa kalktı.Tarık hızla ayağa kalkıp,Mehmet'in yakasından yapıştı "Sen kimsin lan.O benim karım.Herşeyiyle benim.Saçının teli bile senin olmayacak bunu o hastalıklı beynine sok.Benim olan şey ölmeyince benimdir anladın mı?.Sen hayalinde bile karımı göremezsin.Bunu sana yasaklıyorum.Şimdi elimden bir kaza çıkmadan evinden siktir ol git."dedi ve hızını alamadı Mehmet'in gözüne bir yumruk attı.O da Tarık'a yumruk savurdu fakat tutturamadı.Tarık ikici yumruğu da atınca korumalar imdadına yetişip,yaka paça tutup Mehmet'i evden çıkardı.Tarık kapıdan bağırıyordu."Senle iş miş yapmıyorum Lan.Kendin gibi şerefsiz,yavşak bir ortak bul.Tabi bulabilirsen.Artık senle görülecek bir hesabım var!Seni İş dünyasında sıfırlamayanın ..."dedi ve ağzının içinden anlamadığım bir küfür daha savurdu. Ben ise olduğum yerde olanları film izler gibi izliyordum.İki adam benim yüzümden kavga mı etmişti.Bu erkeklerin derdi neydi.Daha düne kadar hiçbir erkekle yakınlaşmamışken şimdi iki yakışıklı benim yüzümden yumruk yumruğa kavga ediyordu.
Bana dönerek "Senle de görülecek bir hesabım var!"dedi.
Korkumdan kekeleyerek"Ne he-hesabı?"dedim.
Bana yaklaştı sağ eliyle çenemi kavrayarak ayağa kaldırdı."Bu adam senin tam an-la-mıy-la karım olmadığını nerden biliyor?"
"Bi-bilmiyorum"dedim.
"Bir kez daha soruyorum.Bu adam bizim yatak odamızın içini nerden biliyor?"dedi.Gözlerimden gözlerini ayırmıyordu.Eliyle çenemi tutuyor,bense korkudan yaprak gibi titriyordum.
"Ona hiçbişey söylemedim."dedim.
"Kime söyledin ya Allah'ın cezası.Ben sana dokunmuyorum diye bunu ballandıra ballandıra kime anlatıp benle dalga geçtin?"dedi.Elini çenemden çekip odada ileri geri turluyordu.Bunu kimseye anlatmamıştım.Tabi Ayla haricinde.Onunla da dalga falan geçmemiştik.Bir de avukata söylemiştim.O da Gökhan'ın amcasıydı sonuçta.Belki Dava dosyasına yazmış olabilirdi.
"Ben kimseye söylemedim"dedim.Tekrar bana yaklaştı ve
"Sana kime söyledin dedim."
"Avukat biliyordu.Senden boşanmak için yardımı lacağını düşündüm"dedim.Başımı yere eğmiştim.Suçlu çocuklar gibi duruyordum.
"Hah benden ayrılmak için mi?Senle yatmadığımı mı söyledin herkese."
"Şey.Evet.Bu ayrılmamızı kolaylaştırır diye düşünmüştüm."dedim.Utanarak devam ettim "Ama başka kimseye söylemedim."
"O arkadaşına hani kızıl saçlı olan"dedi.
"Bir de ona söyledim"dedim.Bu adama yalan söyleyemiyordum.
"Başka?"
"Başka kimse yok.Yemin ederim."dedim.Gözlerime gözyaşlarım hüzum etmeye başlamıştı.Neydi bu şimdi.Bunun için suçluluk mu duyuyordum.Ağlamaya başladığımda elimin tersiyle gözyaşlarımı silip,yere bakmaya devam ettim.Bana yaklaştı.
"Bunun cezasını ödeyeceksin.Hemde ağır bir biçimde olacak.Sen yalvarana kadar sana sahip olmayacaktım ama fikrimi değiştirdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EGOİST
Romance**Ele avuca sığmayacak kadar inatçı birine hükmetmenin eğlenceli olacağını düşünürken,asıl o benim avucumdayken nasıl olur da onsuz kalmaktan korkar oldum.O benim küçüğüm.Bana ait ve benim dediğimi yapacak.Yapmalı da.Benden başkasının olmamalı,henüz...