28 Ekim 2014

25 0 0
                                    

Öncelikle hepinizden özür diliyorum...

Aslında 1. Part olarak yayınladığım metini kitabımın kapağı olarak ayarlamıştım ne kötü ki galiba wattpad deki bir hatadan dolayı kitabın 1.partı olarak geçti neyse konuya gelelim..

Sabah kalktığımda daha dün gece banyo yapmış olmama rağmen yağlı bir kafayla uyandım,masaya doğru ilerledim elimi yüzümü yıkamadığımın gerçeği ben taaa masaya oturduğumda aklıma geldi kahvaltıda misss gibi çıtır simit ve kızılcık reçeli vardı aa birde olmazsa olmaz peynir.Ben onları afiyetle yerken bi yandan annemle dünün kritiğini yapıyorduk dizilerden,magazinden hem magazin demişken kahvaltı yaparken televizyonda Pazar Sürprizi'nin açık olması annem ile benim en büyük tutkumuzdur.Kahvaltıdan sonra tabletimle facebookta geziniyordum kiii birdenbire arkadaşımın Kaan Uğuş isimli bir çocuğun durumunu beğendiğini gördüm baktım durum okullardaki piercing ve dövme yasağıyla ilgili anladım ki çocuk güzel paylaşımlar yapıyor bende takip etmeye karar verdim..Profiline girdikten sonra çıkabilmem 30 dakkayı buldu çocuk o kadar güzel şeyler yazıyor ki anlatamam tabii bir çoğunuz biliyorsunuzdur kaan uğuş'u ama ben The Best Cahil olarak yeni gördüm :D Profilindeki bir yazıyı gördüm ve 112 Acil isimli programı izlemeye karar verdim,program baya iyiydi beni duygulandırdı hele ki o en sondaki teyze hırsızın onun küpelerini çalabilmek için kulaklarının koparıldığı teyze onu izlerken içim ayrı bi burkuldu insan hırsızlık yapar yanlış bir şey anlarım ama hırsızın teyzeye sarfettiği cümlelerden sonra üstüne teyzenin kulaklarını kopartması insanlığa sığmayacak cinsten.Programı izledikten sonra modum biraz düştü,Eeeee yeter bee dedim ve messengera girdim sınıftan 6-7 arkadaş kurduğumuz grupta chatleştik biraz,neyse onlardan sıkıldım ve chati kapattım (inşallah bu yazıyı okumuyorlardır :D).Annemin yanına gittim ve biraz ders çalışmaya karar verdim başladım biyolojiye...Başlamaz olaydım amınakoyim hücre bölünmeleri mi ne zıkkımsa 2 defa okudum aklımda kalan tek bir kelime bile yoktu,başladım saydırmaya biyoloji çalışmaya ara verdim (biraz uzun bi ara.).Hocamız duymasın ama bence çok saçma bi ders banane kromozomdan banane kromatin iplikten,bana mantıklı gelen 2 konu var 1- üreme 2- hayvanlar üremeyi bilmeyen çocuk yapamaz zaten,hayvanlar konusu ise tam benlik onları insanlardan daha çok sevdiğim için onları incelemeyi,sevmeyi,okşamayı,araştırmayı çok seviyorum.

Bu bölümlük yazımın sonuna gelmeden önce Ülkeyi yönetenlerin Tanrı bin belasını versin okula başörtüsüyle girebilirken dövmeye ve piercinge izin vermeyen düşüncenin kabul görmesi Ülkenin sonuna geldiğimizin apaçık kanıtıdır.Bizim insanımızın %65 i hakediyor bence Ülkenin sonunun gelmesini ama %35 lik dilim haketmiyor ee tabi demokrasi azınlığın hakkını yiyen bir sistemdir aslında herkesin oyu iq süne göre kabul görmeli zaten Hükümete oy veren %65 lik kitlenin iq sü -90 olduğu için seçimleri %35 lik dilimin kazanacağı aşikar.

Siz siz olun sakın hükümet yancıları tarafından beyninizin yıkanmasına izin vermeyin eğer aileniz hükümet yanlısıyla onlara hükümet yanlısıymış gibi davranın ama içinizden kesinlikle hükümet yanlısı olarak düşünmeyin reşit olduğunuzda kararlarınızı zaten sandıkta verebileceksiniz...

Okuduğunuz için teşekkürler favori ye eklerseniz ve tavsiye ederseniz mutlu olurum

Ha bu arada yorum yaparsanızda sevinirim

Hoşçakalın....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bay Çokbilmiş'in GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin