Krys tučně
Kristian normálněVedl mě domem v druhém patře se zastavil před černýma dveřma se zlatou klikou. Vytáhl klíč a odemčel, strčil mě do nich a zavrčel ,, Tohle je trest.''
Vedl jsem si ho do mé ''herny''. Stáli jsme uvnitř a on se s vystraženým pohledem rozhlížel po místnosti. Cítil sem jeho strach a líbilo se mi to. Miluju tento pokoj.
Rozhlížel jsem se po místnosti a chtěl co nejrychleji pryč. Zdi byli sitě rudé, na jedné znich byli vystaveny bičíky, důtky a něco co nevím co je. Uprostřed bylo velká manželská postel se železnímy nebesi a nad tou postelí na stropě privrtané nějaké kroužky. Pak tam bylo kožené černé křeslo, stůl z koženým potahem připomínajíc trožku kozu z tělocviku a pak v rohu vetší černo zlatá skříň jejiš obsach mi byl tajemstvím.
Nechal jsem ho prohlídnout celý pokoj a když se na mě otočil nadechl jsem se k mému 'uvytacímu' proslovu. ,, Tento pokoj je moje 'herna'. Konají se tu třesty jako ten co tě teď čeká, ale i odměny. Kdykoliv ti přikážu sem jít poskládáš si oblečení do jednoho rohu a sedneš si na kolena uproztřet místnosti, pak budeš čekat na rozkaz."
Těžce sem polk, ale jinak na sobě nedal nic znát. ,, Být tebou začnu se svlékat." dodal pak. Fajn. Otočil jsem se k němu zády a vyslékl se. Pomalu odnesl do rohu a šel si kleknou do prostřed. ,, úchyle" ulevil jsem si potichu, když ke mě kráčel.
Budu dělat, že jsem to neslyšel. Postav se!" zavelej jsem celý natěšený. Když se postavil dal jsem další povel. ,, lehni si na postel, zádama." upřesnil jsem. Přešel jsem ke kříni a vyndal 4pouta a pásku na oči. Šel jsem k němu a začal jsem mu poutat ruce. Když si to uvědomil začal sebou škubat. ,, nezhoršuj si trest." zavrčel jsem mu do uchal a skousl mu lalůček.
Po tom jsem se přestal bránit. Spotal mi ruce i nohy. A pak mi zavázal oči ,,Nelíbí se mi to. Odpoutej mě!" rozezněl se můj hlas po pokoji. Odpovědí byl jeho pronikavý smích. Slyšel jsem jak se ode mě oddaluje a bere něco z té skříně. ,, je to tvůj první třest, takže začnem zlechka. Aspon podle mě." znova se zasmál.
ČTEŠ
Laska nebo nenávist?
FantasyArogantni student, který si nenechá nic líbit uvidí jednoho dne co by neměl. Co se bude dít, když ho Boss mafie bude chtít skrotit? Varování: lidi co jsou proti geum nečíst! Násilí a sexualni scény!