Era luni! M am ridicat din pat ,m am dus la baie am facut un dus rece si mi am luat ghiozdanul si am plecat!
-Hey,Eli ,zise Betty prietena mea cea mai buna , ea stia totul despre mine si nu aveam niciun scret fata de ea.
-Hey!
-Mama ,ai vazut ce colegi noi avem ÷)) ,zise aceasta entuziasmata!
-Nu ,ce colegi avem?
-E un baiat..=))) si aceasta rase cu putere.
-Wow,si?
-Cum adica si? Nu l ai vazut ?
-Nu! spun eu pe un ton nepasator.
-Vai deci parca este ingerul pe pamant!
-Bravo lui!
-Hai nu mai fii asa ,stii si tu ca ai chip de inger dar esti ...
-Mai incet vrei sa te auda toata scoala ????
-Da,da scuze ...Am intrat in scoala m am asezat in banca si se pare ca Betty nu se asezase langa mine ..eu tot o strigam dar ea nu voia sa se aseze langa mine ! M am suparat foarte tare pe ea ma lasat singura!
-Buna ziua elevi, avem un coleg nou ,el este....Alexander (Alec)
Pov Alec
Am intrat in clasa wow nici nu am intrat bine ca o fata din spatele clasei care statea singura mi a atras atentia ,avea parul negru inchis,ochi albastri si pielea alba ca neaua ,era asa fragila ...parca era un inger!
Pov Eliza
Cand ma uit cine intra in clasa era sa pic de pe scaun era un baiat pe nume Alec vai deci era perfect avea parul saten ,ochi verzi ca smaraldul si o piele alba aproape ca a mea ...ma gandeam ...daca e un inger ...era si imbracat in alb ...daca ma va prinde ...
Alec intra in clasa si se aseaza langa mine pentru ca normal Betty s a dus cu alta fata in banca ,tradatoarea!
A:-Hey!
E:-Hey,zic eu mai incet!
A:Esti bine?
E: Da de ce ?
A:Pai tot te freci la mana aia de vreo 5 minute !
E:Am .....nu am nimic!
Ma ridic si ma duc la baie in fuga cand intru acolo imi dau manseta de la bluza mai jos cand vad ....ca tatuajul meu alb acum este plin de sange ...si rosu asa ca ii dau mesaj lui Betty sa vina repede la baie ca s a intamplat ceva grav!Pov Betty
Stau linistita in clasa cand primesc un mesaj si vad ca e de la Eli imi zice sa vin repede la baie! Asa ca ma ridica si fug la ea!
Pov Alec
Ely lipseste de mult timp si vad ca Betty primeste un mesaj si pleaca si ea ...hmm....oare s a intamplat ceva ...ma ridica si plec si eu dupa Betty sa vad unde se duce dar intra la baie la fete asa ca ma duc si le astept pe hol.
B:Ce s a intamplat????
E:Pai vezi tu ..., si ii arat lui Betty ca acum tatuajul meu alb care il am de cand am venit pe pamant care semnifica puritatea mea este rosu si plin de sange ,ceea ce nu s a mai intamplat niciodata decand sunt aici.
Betty incremeni!
B:Ely ti realizezi ce se intampla?
E:Mnu...))) dar ma doare tare
B:Tu esti un demon da ?
E:Da!
B:Si cand sangereaza demonii?
E:Nu stiu!
B:Cand sunt in preajma unui lucru pur!
E:Asa si?
B:si tie fix tatuajul alb ce semnifica puritatea iti sangereaza !
E:Si?????
B:Of....doamne ce nu intelegi???? Alec e un ingerrr! E purrr !
E:Aaa fuck!
B:Te a atins cumva pe tatuaj ?
E:Hehehe....
B:ely!!!!!
E:Bine da ma atins cand s a asezat in banca mi a atins tatuajul da !
B:Apai de ce crezi ca sangerezi dute si te spala si iti aduc eu un bandaj din clasa si ai grija ca tu esti un demon cu chip de inger sa nu pici in plasa lui Alec si sa ii zici tot el te crede un inger daca vede ca sangerezi ....
E:Da bine am inteles adu o data bandajul ala ca ma arde!
B:acum acum
Betty a iesit din baie si fix cand a iesit Alec se napusti in baia fetelor si o vazut pe Ely cum isi spala mana linistita ,avea noroc ce e sub apa .
ReceA:Esti bine????
E:Da de ce ?
A:Am crezut ca ai patit ceva !
E:Nu!
In gandul meu numai foc era nu stiam ce sa fac .
Rece
Am nevoie de o mana
Rece
Eram gata sa lesin pentru ca apa din greseala am dat o la apa fierbinte si mana incepu sa se inroseasca
Rece
Am dat repede pe apa in sfarsit rece!Intra Betty pe usa si imi aduse jn bandaj intre timp il dadu afara pe Alec ingrijitoarea de acolo =))
Dar era prea tarziu capul meu luase foc ma durea ingrozitor pentru ca Alec statuse langa mine Betty veni imi puse bandajul dar capul meu era doar la ce monstru am fost o data ca am fost alungata pe pamant ca m am nascut cu aripi negre ...ca nu sunt un inger ...ca nu voi fi niciodata ca eram plina de sange si omoram oameni pe capete atat era in capul meu ...iar apoi boom am lesinat pe jos
ReceMa trezesc sunt acasa la mine in patul meu moala si calduros cu perdelele trase e racoare insfarsit racoare Rece nu mai era caldura aia ispititoare era racoare era asa bine dar intra mama pe usa si imi strica toata fantezia credeam ca e doar un vis dar cand mi am vazut mana cu bandajul plin de sange am realizat ca nu era asa!
-Of scumpa mea da sa iti schimb bandajul !
E:Cine ma adus acasa ?
Mama:Alec cu BettyStai ce Alecccc dar eu nu puteam sta langa el ce draq a facut Betty!
E:Aha !
Mama:Cum ai reusit sa te lovesti asa rau in laborator ?
E:Ce?
Mama:Pai Betty mi a zis ca te ai dus in laborator sa iei ceva si te ai impiedicat si ai cazut peste niste eprubete care s au spart si te au taiat! Dar ai avut noroc ca Betty te a dus la asistenta scolii si ti a scos toata sticla din mana si ti au bandajat o !
E:Da da adevarat!
Mama :Azi nu mai mergi la scoala ca deja e caldura asta si stii ca tu nu suporti cald!
Cand mama rostea cuvantul : caldura sau rece doar la infern ma gandeam asa ca am pus o sa imi aduca un pahar cu apa reci si sa porneasca aerul conditionat in sfarsit ReceHey ,am inceput aceasta carte deoarece m am inspirat din alte povesti sper sa va placa :*
CITEȘTI
Demon cu chip de inger
FantasyEliza este o fata de 16 ani ,ce locuieste impreuna cu familia ei ! Nu isi mai aminteste nimic din trecutul ei ,insa stie ca ceea ce a fost ea nu va mai fii...