Petrecerea

35 3 0
                                    

Ma trezesc dimineata =)) este miercuri o zi perfecta din cate stiu pentru ca este ziua mea norocoasa!
Intra mama pe usa
Mama: Buna dimineata ,scumpo cum te mai simti?
E:Bine👌
Mama:Ma bucur,mana ta cum mai este ? Vrei sa mergem la doctor...sau..
E:Nu nu nu nu e nevoie mi a asigurat asistenta scolii ca e in regula si nu am nimic!
Mama :Bine daca insisti tu!?
E:Da=)
Mama:M a sunat diriginta ta a zis ca saptamana asta nu se mai fac ore in caz de voiai sa mergi la scoala se pare ca au o insepectie profesorii si nu vor putea ajunge la ore!

Pov Ely
Minunat! Nu merg la scoala ...nu ma mai doare mana insa o durere ma cuprinde ...ma doare inima...de dorul lui...Alec ,dar minunat inca 4 zile fara sa il vad ,cred ca pana lui o sa mi se sfasie inima la propriu!

Ma ridic din pat si ma duc la baie sa imi fac rutina cand ma suna Betty:
Convorbire telefonica:
-Hey Ely!
-Hey Betty
-Cum te mai simti?
-Mai bine de ce ?
-Pai ma gandeam daca tot nu facem ore nu ai vrea sa vii la o petrecere cu mine ?
-Ce ce petrecere?
-Pai...vine si Alec..))
-Am...bine bine vin! Unde e ? Si la ce ora?
-=))) asa ma gandeam si eu )) te i au eu din fata casei tale la 18:00 zii mamei tale ca vei dormi la mine dupa si spunei ca petrecerea dureaza doar 2 ore ca sa nu se ingrijoreze;)) chiar daca dureaza mai mult.
-Okkk
-Pa ely!
-Pa betty!
Convorbire telefonica incheiata!

Dupa ce am mai facut cateva teme si cate ceva prin casa si m am uitat la un film era ora 16:30 trebuie sa ma pregatesc ..Betty zicea ca seamana cu un fel de Gala deci trebuie sa ma imbrac cat de cat ok!si elegant
M am dus repede la prietena mamei care imi facuse unghiile aratau minunat!!😍😍😍

Betty zicea ca seamana cu un fel de Gala deci trebuie sa ma imbrac cat de cat ok!si elegant M am dus repede la prietena mamei care imi facuse unghiile aratau minunat!!😍😍😍

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Le ador!
Ajung acasa ,urc sus in camera mea si ce sa vad pe pat ma astepta o rochie minunata m am imbracat cu ea si aratam asa

Imi picioare am optat pentru pantofi negri ca cei de mai sus! M am machiat putin ,nu strident ca sa nu par altceva decat ceea ce sunt si am coborat am pupat o pe mama de noapte buna si pe tata si am plecat! -Hey Elyyyyyy wowwwww ce bine arati seri...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi picioare am optat pentru pantofi negri ca cei de mai sus!
M am machiat putin ,nu strident ca sa nu par altceva decat ceea ce sunt si am coborat am pupat o pe mama de noapte buna si pe tata si am plecat!
-Hey Elyyyyyy wowwwww ce bine arati serios ce tinuta faina ai!zise Betty
-Mersi si a ta e superrr draguta!
-Mergem!?
-Da!

Dupa cateva minute ajungem ....
E o sala mare de dans si trebuia facuta prezenta!
Majordomul de acolo zise:
-Domntia Betty Ecaterin!
-Domnita Eliza Maxwell
Atunci toate privirile s au intors spre mine iar muzica s a oprit ...doar tocurile mele se auzeau pe podeaua de gheata!

Betty ma luat de mana si m a dus la o masa si ce sa vezi Ingerul meu Alec statea acolo si mana parca imi lua foc!aveam nevoie de Rece!

Chiar inainte sa ne asezam la masa am luat o pe Betty de mana si am fugit in baie!

Acum sunt in baie si privesc in gol ... daca nu ma voi putea atinge niciodata de Alec ...de ce trebuie sa fiu un demon de ce trebuie sa fiu un monstru!
Apoi mi am amintit ca o data ce te saruti cu un inger buzele sale iti vor da protectie si va reprezenta legatura dintre cei doi si nu ma voi mai arde!
-Betty betty ,urlu eu!
-Daca cei doi se saruta se rupe blestemul!
-Da dar pana atunci?
-Imi voi pune o manusa care nu e pe toata mana si imi voi lasa degetele libere dor pe incheietura sa fie atat! Si voi pune ceva RECE in manusa ca sa nu ma ard!
-Fie daca zici tu!
-Poti sa imi faci si o fraja de protectie in caz de ceva?
-Bine bine!
Dupa ce imi facu vraja am iesit din baie si ne indreptam acum in fuga spre Alec care nu se miscase deloc! Arata la fel de perfect ca si cum ar fi scos din cutie!
A:Hey fetelor ce s a intamplat de ce ati fugit asa?
E: Ne am dus pana la baie! Se pare ca functiona vraja de protectie! Nu ma mai doare mana!
B:Da da hai sa dansam!
Si chiar atunci un baiat tanar cu parul de un alb sters cu ochii albastri ca oceanul veni in fata mea si imi ceru un vals!
**:Imi acorzi acest dans?
E:D..da!
Betty se uita la mine cu o fata intrebatoare! Iar cand eu incep sa dansez cu baiatul necunoscut Alec incepe sa se incordeze din  ce in ce mai mult ,iar baiatul ce ma tinea strans langa el tot ii dadea priviri impunatoare!
**:-Cum te cheama? Minunata fiinta!
E:Ma cheama Eliza!
**:Ce nume frumos ca si persoana!
E:Multumesc!pe tine cum te cheama?
D:David!
E:Incantata ,David!

Demon cu chip de inger Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum