Castelul

32 3 0
                                    

Dupa ce am iesit din casa si i am lasat pe Alec si pe Betty cu gura cascata de schimbarea mea am devis sa ma intalnesc cu David ,pentru ca el era singurul pe langa Betty care stia ce sunt eu cu adevarat!
M am intalnit cu el in acelasi parc ca aseara doar ca mi am ales o alta tinuta

Dupa ce am iesit din casa si i am lasat pe Alec si pe Betty cu gura cascata de schimbarea mea am devis sa ma intalnesc cu David ,pentru ca el era singurul pe langa Betty care stia ce sunt eu cu adevarat!M am intalnit cu el in acelasi parc ca asear...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si am plecat !
M  am plimbat putin cu el si deja imi placea ,ma simteam bine langa el...ca era cu mine ...ca nu se speria de mine, ne tineam de mana si dintr o data ne am oprit din cauza intrebari lui:
D:Vrei sa mergi acasa la mine?
E:Nu stiu...
D:Oricum nu ai unde dormi!
Imi zise el pe un ton mai alarmat!
E:10 minute atat!
D: of....bine! Fie
Zambesc victorioasa!

Pov Alec

De cand a plecat Ely nu ma mai simt asa bine ,parca imi dadea ceva din energia ei! Ma skmt din ce in ce mai trist si simt ca nu mai am viata, Betty s a dus acasa la ea si s a inchis acolo ,sufera.... si ea la fel ca mine ... ca si a pierdut cea mai buna prietena! Dar eu nu m am lasat asa usor si am urmarit o
O vad! Cu David!!! Imi vine sa urlu de manie! Eu stiam ca e un demon de cand am vazut o ! Stiu ca ii fac rau dar ea imi face bine mie! Cand se tine de mana cu David parca se rupe o parte din inima mea ..nu stiu cum sa o mai cuceresc dar trebuie nu o pot lasa in mainile lui!.
David e un fel de demon,dar spre deosebire de Ely el are aripi albe !
Mama lui era inger! Iar tatal lui demon! Si de aceea nu i a spus lui Ely ca nu e demon deorece ea voia sa ii vada aripile si fiindca Ely a urat intotdeaua pe cei cu aripi albe ,iar face rau din prima! Dar eu voi incerca sa o recastig pe Ely ...pana nu o voi pierde de tot m...

Am ajuns la casa lui David , ce casa ca e castel ,intru si ce sa vezi ma lipeste de un perete si incepe sa ma sarute pe gat si pe buze eu nu ii raspund la saruturi dar el continua. Incerc sa ma desprind de el dar e prea puternic si nu ma lasa... a inceput sa ma magaie ... si la contactul lui cu pielea mea i am tras o palma de a rasunat in tit castelul ,fie el cat de mare ar fi.
David se uita furios la mine si incepe sa urle
D:De ce ai facut asta!!!!??
E:Ti am dat eu voie sa te atingi de mine? Tip si eu.
D:Esti logodnica mea!am voie sa fac ce vreau cu tine!
E:Pardonnnnnn!!! Logodnica??? Ai inebunit??????!!!
D:Nu!!!nu am inebunit! Imi vei fi logodnica si apoi sotie! Si vom avea multi COPII
Cand am vazut ca pune accentul pe copii mi a venit sa urlu!
E:Eu nu sunt carpa ta!!! Nu sunt sclava ta!! Te am crezut un prieten bun!!! Puteam fi mai mult dar tu doar pentru satisfacere ma vrei!!!
Am urlat atat de tare de s au spart o parte din geamurile ce ne inconjurau!
D:Mai urla o data si ai sa vezi ce patesti!
Atunci nu mai puteam de furie.
Si aripile si au facut prezenta inaltandu se in castelul imens!
E:Mai zimi tu ceva o data si o sa regreti ca te ai nascut!
Apoi am luat o la fuga prin castel si am vrut sa ies la lumina de afara dar ma prins de mana si ne am intors de unde eram ...ma trantit pe pat si a inceput sa ma dezbrace si el dezbracandu se la randul lui am inceput sa tip si sa dau in el insa in zadar era mai puternic decat mine...,iar cand si a scos camasa aripile lui mult mai mici ca ale mele au iesit ...ERAU ALBE, ALBEE!
IL URAM!!!!!!
Cum a putut in fata mea sa isi arate aripile ,in ochii mei!
Fara pic de tristete ,doar zambete perverse si zambete de victorie
M am imbracat inapoi cu rapizitatea ca el sa nu mai poata sa ma dezbrace si am inceput sa urlu la el.
E:Esti un nesimtit!!!un bou,un prost! Cum iti permiti sa iti arati aripile albe!!! In fata meaaaaa
De fata cu mine!!!!!
D:Hai ca nu e asa rau ce vezi, sa trecem de unde am ramas ,mostenitorii ne asteapta!
Atunci se apropie din ce in ce mai tare de mine dar eu am inceput sa fug cu toata puterea mea si am iesit din castel si am luat o al fuga ...
Am intrat in oras el nu se vedea nicaieri asa ca m am dus la un hotel m am cazat si am asteptat sa imi reorganizez gandurile ,deoarece stiam ca daca ma voi plimba sau ma voi intoarce acasa voi da iarasi de sclav! Da asta era acum pentru mine David ,un sclav! M a facut sa sufara si acum .....a vrut sa ma violeze pentru placerea lui...

Acum ma aflu in camera de hotel pe un pat si plang ...plang cu sange ....cele mai amare lacrimi erau lacrimile din sange ....sufeream cel mai mult cand le varsam .... l am iubit ...am inceput sa il iubesc si el ma dezamagit ....IL URASC!

Dupa ce m am mai calmat am decis sa plec ....la Alec sa il vad pentru ca imi era foarte dor de el ...

Am ajuns la alec in fata casei si bat la usa ...
E:Hey Alec..
A:Hei ,ce cauti aici?
Se vedea pe fata lui ...era suparat si nu il condamn ....si eu eram suparata ...pe mine...
Dau sa intru in casa ......si el ma ia de mana si lesin...in brate la el .

.............................................................

Inca un capitol ....

Demon cu chip de inger Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum