◆Yalnızlığım başladı.

151 3 0
                                    

"Kendine dikkat edeceğine söz ver Beste."diyerek annem yine başladı derken babamda "Kızım annene kızma haklı,lütfen kendine dikkat et."dedi.Babama gülümseyip sarıldım,annemede sarıldıktan sonra "Tamam,tamam tatlışlar dikkat edeceğim."dedim.
Babam bagajı kapatıp son kez bana sarıldıktan sonra arabaya bindi.Onları uğurlayıp eve girdim.

1 ay burda tek olacak olmam süper birşey.
Mutfağa gidip kahvaltımı hazırladım,tek yemekte olmuyor ya neyse.Telefonumu elime alıp Alya'yı aradım.

"Efendim canım."

"Nerdesin gıcık?

"Evdeyim n'oldu?"

"Bize kalsana kahvaltı yapalım?"

"Olur bebiş 3 dakikaya oradayım."

"Bay."

Kapıyı açtım "Bebeğim."diye karşıladı beni içeri girerken."Gel canım hoşgeldin."dedim.Gülümseyip içeri geçti.Kahvaltımızı yapıp televizyonun karşısına geçtik.Number1 izledik.

"Sıkıldım,kalk plaja gidelim."dedim."Tamam hadi."dedi oda.Kalkıp beyaz bikinimi giydim.Gözlük ve plaj çantamı alıp aşağıya indim.Evden çıkıp plaja indik.Fazla kalabalıktı bugün.Şezlonglarımıza kurulduk ben her zamanki gibi kitabımı okumaya başladım.Arada bir twittera bakıyordum,Alya da yüzmeye gitmişti sevgiisiye.Benim yok ne olmuş..

"Baksana fıstık."
Kafamı kaldırıp etrafı süzdüm."Ne var?"Karşımda ki bizim Alya'nın kuzeni olan Mert'ti."Hala küsmüyüz ya?"diyip dudaklarını kırıştırdı."Evet."Kısa ve öz konuşmuştum."Peki ama sana bir sürprizim vardı.Neyse artık bende çöpe atarım."
Neee?Bir daha mı düşünsem?

"Barıştık."Kahkaha atarak elindeki karton poşeti verdi.Alıp önce ona baktım sonra poşedin içine baktım.Hiiiih!"Yaa Mert gel buraya mal."Diyerek kocaman sarıdım."Seni yerim mucururum laaağn."

"Beğeneceğini biliyordum.

"Allahım ya poşet poşet çikolata,şeker,jelibon ımmm mis gibi.Çok teşkür ederim Mert,gerçekten çok saol."yanağını uzattı."Öpte barışalım."

Sulu sulu öpüp muah sesi çıkarınca "Lann varya naptın kızım temzle bakayım hemen."

"Mert yine küseceğiz bak he!"

"Tamam tamam,hadi yüzelim."

Kafamı salladım.Elimi tuttu,koşarak denizin soğukluğunu tenimizle buluşturduk..

KUMSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin